Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En we tellen weer af ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: En we tellen weer af

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Zo is dat.
    Maar mocht ik switchen ga ik voor een zes en wellicht niet voor de zes+
    Want groter kan het borstzakje van mijn overhemd niet aan.
    Wil je wel geloven, hoor, alleen...
    Waarom heb jij zoveel problemen met het andere platform?
    1) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...es-495668.html
    2) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...et-490844.html
    3) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-489252.html
    ...
    En dan heb ik het nog niet over:
    1) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...z2-495433.html
    2) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...em-494925.html
    3) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...at-491577.html

    Sorry, maar dit lijkt mij op wat wij in de Kempen noemen: willen, maar niet kunnen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #62
      Ergens klopt dat wel, hoe minder je kent van computers hoe beter een Apple bij je past…. Een doorwinterde computer gebruiker experimenteert graag en dan kan je met een Apple weinig of niks uithalen.
      Voor velen zal IOS een zegen zijn, voor mij was het een ontnemen van al mijn computer plezier….. Ik keer nooit meer terug naar een Mac, toch niet wat computers betreft. Wat tablets betreft steekt de iPad er nog steeds boven uit vind ik, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een Android of Windows tablet gehad die even perfect werkte en geloof me, ik heb er meer dan genoeg gehad….
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #63
        Re: En we tellen weer af

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ergens klopt dat wel, hoe minder je kent van computers hoe beter een Apple bij je past…. Een doorwinterde computer gebruiker experimenteert graag en dan kan je met een Apple weinig of niks uithalen.
        Voor velen zal IOS een zegen zijn, voor mij was het een ontnemen van al mijn computer plezier….. Ik keer nooit meer terug naar een Mac, toch niet wat computers betreft. Wat tablets betreft steekt de iPad er nog steeds boven uit vind ik, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een Android of Windows tablet gehad die even perfect werkte en geloof me, ik heb er meer dan genoeg gehad….
        Er moet heel wat gebeuren eer ik achterover val van verbazing
        Geldt ook voor mijn enthousiasme
        Als ik content ben dan doen andere lyrisch bij hetzelfde onderwerp, apparaat of wat het ook mag zijn.

        Nog even Apple 'en
        Een paar goede vrienden hebben zo goed als alles: Macbook Pro, Mac Pro desktop, iPhones en hun randapparatuur.
        Bij een goede kennis in Zichem zag ik ooit mijn&de eerste iMac > mooi zuiver beeld en snel toestel > we waren met Photoshop bezig.
        Punt is ik ben met die toestellen bezig geweest en ik kan er ook niet goed mee overweg maar dat komt zuiver omdat ik Windows gewoon was&ben.
        Dus als er niets anders was dan enkel Apple dan had ik gemoeten
        Ik moest en wilde zoiets hebben
        Werd dan een pc.
        Was ergens eind jaren '80.
        In die tijd heb ik zelfs cursussen georganiseerd met alleen Apple II (drie weken).
        (heel mooie toestellen)
        Ik kon niets beters krijgen 't Was zo.

        Nu ik op pensioen ben zou ik nog een keer willen proberen.
        Heb er ook al gedacht om zo'n mini van Apple aan te schaffen.
        Maar ik ken mezelf...liever het betere maar dan wel een gaatje in mijn portemonnee.
        Zou zo'n ding een paar maanden op proef willen.
        En dan zou het vergelijken worden.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #64
          Re: En we tellen weer af

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Wil je wel geloven, hoor, alleen...
          Waarom heb jij zoveel problemen met het andere platform?
          1) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...es-495668.html
          2) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...et-490844.html
          3) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-489252.html
          ...
          En dan heb ik het nog niet over:
          1) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...z2-495433.html
          2) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...em-494925.html
          3) http://forum.belgiumdigital.com/f59/...at-491577.html

          Sorry, maar dit lijkt mij op wat wij in de Kempen noemen: willen, maar niet kunnen.
          Het antwoord van een Moderator..... Je kan even goed die mens verwijten voor dommekl**t

          Comment


          • #65
            Re: En we tellen weer af

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Het antwoord van een Moderator..... Je kan even goed die mens verwijten voor dommekl**t
            Was ook mijn gedacht :-(

            Marc,

            Ik ga ook voor de gewone 6.
            Waarschijnlijk ben ik ook computerdom, want ik wens niet meer al dat ge-experimenteer en gedoe.
            Ook al programmer ik dagelijks domotica en plc's ;-)

            Comment


            • #66
              Rudy, je begrijpt me verkeerd he, bij een Mac loopt alles als een trein en haast nooit problemen, met windows daarentegen kan het wel heel anders gaan….. Daar is betere pc kennis soms een noodzaak.
              Een computerleek kan gerust op een Mac werken, bij windows zal hij sneller problemen kunnen krijgen alhoewel windows 8 een grote stap vooruit is.
              Last edited by Franciskine; 11 september 2014, 08:26.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #67
                Re: En we tellen weer af

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Rudy, je begrijpt me verkeerd he, bij een Mac loopt alles als een trein en haast nooit problemen, met windows daarentegen kan het wel heel anders gaan….. Daar is betere pc kennis soms een noodzaak
                Francis,
                Het is gewoon een rode draad, als Apple iets uitbrengt springt iedereen daar op, en kraakt alles af. Vergelijkingen enzovoort.
                Kijk naar uitspraken, op 5 minuten navigeer je met een android. Is genoeg om gewoon niet mee om te reageren.
                Sinds ik naar osx/ios over ben is mijn "computerleven" veel eenvoudiger geworden. Alles werkt, en ik heb er praktisch geen omzien meer naar.
                Ben ik daarom minder onderlegd in windows of dergelijke? valt maar te bezien hé.
                Maar ik werk liever MET mijn systeem, dan AAN mijn system. zowel hard als software ;-)
                En als je dan uitspraken van mod's ziet, dan ga je je toch vragen stellen.
                Mja....

                Comment


                • #68
                  Re: En we tellen weer af

                  Daar zit het verschil met mij dus he, ik werk liever aan mijn systeem, dat is juist mijn hobby…
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: En we tellen weer af

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Daar zit het verschil met mij dus he, ik werk liever aan mijn systeem, dat is juist mijn hobby…
                    Voila, ieder zijn ding.

                    Comment


                    • #70
                      Re: En we tellen weer af

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Het antwoord van een Moderator..... Je kan even goed die mens verwijten voor dommekl**t
                      Opgelet: ik ben hier nu niet als Mod, maar als collega-fotograaf en Mac-gebruiker. Jij bent degene die scheldwoorden gebruikt.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #71
                        Re: En we tellen weer af

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Wil je wel geloven, hoor, alleen...

                        Sorry, maar dit lijkt mij op wat wij in de Kempen noemen: willen, maar niet kunnen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Opgelet: ik ben hier nu niet als Mod, maar als collega-fotograaf en Mac-gebruiker. Jij bent degene die scheldwoorden gebruikt.
                        Je maakt hem uit voor leugenaar en sukkel. En je lacht hem uit (). Wat vindt je daar als Moderator van?

                        Jan

                        Comment


                        • #72
                          Re: En we tellen weer af

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Francis,
                          Het is gewoon een rode draad, als Apple iets uitbrengt springt iedereen daar op, en kraakt alles af.....
                          Is dat niet met alles zo Rudy ?
                          Volgens mijn weten heb ik hier dat al altijd gezien, nieuws van Nikon, nieuws van Canon, nieuws van Sony .... meesten spreken/schrijven zonder ervaring
                          Ook zo met Windows, IOS, Android ....
                          ... en sommige uitspraken ...nadeel (voor sommigen een voordeel) van een forum waarbij je de mensen niet in de ogen moet kijken hé ;-)

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: En we tellen weer af

                            Klopt Sieg, in irl gaat het gewoonlijk heel anders en beter voor beide partijen
                            Last edited by theokus; 11 september 2014, 11:31.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #74
                              Re: En we tellen weer af

                              Apple is rumored to be working on what people are calling a “smart watch.” Since this is a product that does not exist yet, we thought we’d have some fun wit...
                              Groeten,

                              Polleke

                              Comment


                              • #75
                                Re: En we tellen weer af

                                Om jullie op te vrolijken na het betalen van zo veel geld :
                                Unboxing the I-Phone 6



                                Voor de video liefhebbers: toffe montagetechnieken !!
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                                Comment

                                Working...
                                X