Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En we tellen weer af ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: En we tellen weer af

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Die watch zie ik me nog niet gebruiken.
    Tot vandaag gebruik ik een slechte telefoon van Blackberry.
    Ben nu echt aan het overwegen om ofwel de MotoG te kopen of de iPhone6...

    Moeilijke keuze...
    Tommie1: niet gemakkelijk he
    Wie ben ik en ik heb er niets mee te maken mocht je nu zo iPhone kopen omdat je die graag ziet en graag wilt hebben.
    Iedereen zal daar wel 'last' van hebben.
    Effe doorbijten?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #47
      Re: En we tellen weer af

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      .... Het leuke aan iPhone (ik heb de 4s, dus goed genoeg) is dat je inderdaad agenda/contacten e.d. naadloos uitwisselt met de iPad2 en de iMac die ik heb. Op een van de drie toestellen een wijziging aanbrengen en alles wordt gesynchroniseerd
      Dat gebeurt toch bij Windows ook Les ...

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #48
        Re: En we tellen weer af

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Dat gebeurt toch bij Windows ook Les ...

        grts
        Sieg
        Ja, maar mijn stelling is: waar heeft Windows (MS) de mosterd gehaald? Waarom kan Aldi, MS, HP en wie dan ook goedkoper aanbieden dan Apple? Ze pikken als de raven. Researchkosten kunnen ze op die manier minimaliseren, en omdat hun omzet sowieso zoveel keer groter is, kunnen ze ook op hun winst kleinere marges nemen.
        Ik las van de week nog een lijstje over de tien zogezegd "slechtst verkopende" produkten. Op N°1 stond de iPad. Reden: die ging langer mee als zijn Android-variant die op de helft van de tijd kapot was en dus moest vervangen worden. Resultaat: Android wint ook hier.

        PS: en ik zeg het nogmaals voor de laatste keer. Ik reed met Audi en ga toch zeker niet naar Skoda, Seat of wat dan ook... Ik kan het mij dan ook permitteren.
        Last edited by LesC; 10 september 2014, 18:41.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Dat gebeurt toch bij Windows ook Les ...

          grts
          Sieg
          Met Android even goed als met IOS, ik heb beide systemen gebruikt…. Beide os-en hebben hetzelfde gebruiksgemak…
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #50
            Re: En we tellen weer af

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Ja, maar mijn stelling is: waar heeft Windows (MS) de mosterd gehaald? Waarom kan Aldi, MS, HP en wie dan ook goedkoper aanbieden dan Apple? Ze pikken als de raven. Researchkosten kunnen ze op die manier minimaliseren, en omdat hun omzet sowieso zoveel keer groter is, kunnen ze ook op hun winst kleinere marges nemen.
            Ik las van de week nog een lijstje over de tien zogezegd "slechtst verkopende" produkten. Op N°1 stond de iPad. Reden: die ging langer mee als zijn Android-variant die op de helft van de tijd kapot was en dus moest vervangen worden. Resultaat: Android wint ook hier.

            PS: en ik zeg het nogmaals voor de laatste keer. Ik reed met Audi en ga toch zeker niet naar Skoda, Seat of wat dan ook... Ik kan het mij dan ook permitteren.
            Ben aan mijn vierde Toyota
            Ben er zeer content van.

            Als je via google zoekt: "ipad verkoopt slecht" vind je ook bijv. dit:
            Nieuws en video's uit de rubriek Tech. Betrouwbaar, gratis en snel op NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland.


            't Is allemaal relatief.
            Maar ons moeder zei steeds: "Wat goed is, blijft duur".
            Ik ga ze niet tegenspreken
            Bekijk de kookpotten of pannen, Demeyere of Pietje SOS

            Alle apparatuur kan stuk gaan he.
            Had een probleempje met de Samsung Galaxy S: leve internet (plus een paar BD collega's) en alles is opgelost.
            De hardware was nog perfect in orde.
            Ervaring en de oplossing gaan hand in hand.

            En pikken Les, doen ze allemaal.
            Zowel Apple als MS hebben hun besturingen gepikt van anderen.
            Of ook gekocht voor een appel en een ei

            Wat mij heeft tegen gehouden in mijn jonge jaren was de hoge kostprijs van Apple.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #51
              Re: En we tellen weer af

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Met Android even goed als met IOS, ik heb beide systemen gebruikt…. Beide os-en hebben hetzelfde gebruiksgemak…
              Absoluut niet voor mij.

              Comment


              • #52
                Re: En we tellen weer af

                Geeuw...
                Wat me opvalt is altijd weer dat Apple bashing.

                Het is net of er altijd mensen voor een auto showroom gaan staan, zoals kleine mannen, na na na na, de mijne is toch sneller....
                Who cares ????

                Ik koop de I6, en ben binnen de 30minuten met een volledig geinstalleerd volwassen systeem aan het navigeren. Kost ie iets meer, ja, dat heb ik ervoor over.
                Hebben er iemand graag android, by all means, koop die dan, en get on with your life!

                Comment


                • #53
                  Re: En we tellen weer af

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Absoluut niet voor mij.
                  voor mij ook niet
                  wat zit dat van apple toch raar in elkaar en echt beperkend in alles wat je ermee wilt doen
                  zoals even snel een foto doorsturen van een iphone naar een Androïd of Windows gsm via bluetooth
                  een echte ramp
                  van het weekend nog voorgehad met mijn vriendin en haar broer (vriendin heeft een iphone 4s en schoonbroer een S4)

                  Comment


                  • #54
                    Re: En we tellen weer af

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Geeuw...
                    Wat me opvalt is altijd weer dat Apple bashing.

                    Het is net of er altijd mensen voor een auto showroom gaan staan, zoals kleine mannen, na na na na, de mijne is toch sneller....
                    Who cares ????

                    Ik koop de I6, en ben binnen de 30minuten met een volledig geinstalleerd volwassen systeem aan het navigeren. Kost ie iets meer, ja, dat heb ik ervoor over.
                    Hebben er iemand graag android, by all means, koop die dan, en get on with your life!
                    dat geld zeker ook voor die apple fanboys
                    get on with a life
                    met elke welke gsm ben je binnen de 5 minuten met een volwaardig systeem aan het navigeren tegenwoordig
                    ik zelf kom van een Android gsm naar een Windows gsm en beide systemen hebben zijn voor en nadelen
                    mijn vriendin heeft een apple gsm, ik werk daar af en toe eens mee maar voor mezelf ga ik zeker er geen kopen
                    no my kind of thee

                    Comment


                    • #55
                      Re: En we tellen weer af

                      Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                      dat geld zeker ook voor die apple fanboys
                      get on with a life
                      met elke welke gsm ben je binnen de 5 minuten met een volwaardig systeem aan het navigeren tegenwoordig
                      ik zelf kom van een Android gsm naar een Windows gsm en beide systemen hebben zijn voor en nadelen
                      mijn vriendin heeft een apple gsm, ik werk daar af en toe eens mee maar voor mezelf ga ik zeker er geen kopen
                      no my kind of thee
                      Voila, op een paar minuten is het al bevestigd.
                      Alleen de term Apple fanboys zegt al genoeg!

                      Comment


                      • #56
                        Re: En we tellen weer af

                        Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                        dat geld zeker ook voor die apple fanboys
                        get on with a life
                        met elke welke gsm ben je binnen de 5 minuten met een volwaardig systeem aan het navigeren tegenwoordig
                        ik zelf kom van een Android gsm naar een Windows gsm en beide systemen hebben zijn voor en nadelen
                        mijn vriendin heeft een apple gsm, ik werk daar af en toe eens mee maar voor mezelf ga ik zeker er geen kopen
                        no my kind of thee
                        Drie keren geprobeerd
                        Nokia Music Express, Sony-Ericsson en Galaxy S.
                        Je hebt goei ogen nodig of een verrekijker
                        Een betere oplossing is TomTom
                        Of de tablet van Samsung die ik onlangs gekocht heb.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #57
                          Re: En we tellen weer af

                          Ook ik kies voor het gebruiksgemak van Apple producten. Dat het veel kost is een feit maar dat je er ook kwaliteit voor terug krijgt staat ook vast. Ik ben sinds 5 jaar overgeschakeld van Apple dus ik kan nu geen negatieve commentaar geven op de huidige alternatieven. De comments over 'fanboys' werken ook wel eens op de zenuwen. Ik wil me daar niet mee bewijzen naar de buitenwereld toe dus snap niet waarom iedereen de nood heeft om er commentaar op te geven...

                          Comment


                          • #58
                            En we tellen weer af




                            Verzonden vanaf mijn iPad.

                            Comment


                            • #59
                              Re: En we tellen weer af

                              Oorspronkelijk geplaatst door DCJan Bekijk bericht
                              Ook ik kies voor het gebruiksgemak van Apple producten. Dat het veel kost is een feit maar dat je er ook kwaliteit voor terug krijgt staat ook vast. Ik ben sinds 5 jaar overgeschakeld van Apple dus ik kan nu geen negatieve commentaar geven op de huidige alternatieven. De comments over 'fanboys' werken ook wel eens op de zenuwen. Ik wil me daar niet mee bewijzen naar de buitenwereld toe dus snap niet waarom iedereen de nood heeft om er commentaar op te geven...
                              Westerlo (Westel) heeft ook zijn fan boys
                              Zie maar de FB pagina van Jos Willems.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #60
                                Re: En we tellen weer af

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Geeuw...
                                Wat me opvalt is altijd weer dat Apple bashing.

                                Het is net of er altijd mensen voor een auto showroom gaan staan, zoals kleine mannen, na na na na, de mijne is toch sneller....
                                Who cares ????

                                Ik koop de I6, en ben binnen de 30minuten met een volledig geinstalleerd volwassen systeem aan het navigeren. Kost ie iets meer, ja, dat heb ik ervoor over.
                                Hebben er iemand graag android, by all means, koop die dan, en get on with your life!
                                Zo is dat.
                                Maar mocht ik switchen ga ik voor een zes en wellicht niet voor de zes+
                                Want groter kan het borstzakje van mijn overhemd niet aan.
                                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                                Si non, on devient bonbon
                                Et les gens nous mangent !"

                                Comment

                                Working...
                                X