Sinds eind juli 2014 gaat de “Ice Bucket Challenge” als een lopend vuurtje door de sociale media.
De challenge houdt in, dat iemand een emmer gevuld met ijs over zichzelf uitstort,
deze actie filmt en op social media plaatst.
Vervolgens daagt de deelnemer drie anderen uit om hetzelfde te doen. (Info)
Dit wil zeggen dat als er de eerste dag 1 persoon meedoet er de tweede dag al drie zijn die meedoen.
De tweede dag hebben er dus al 4 personen meegedaan. Enzovoort.
Als ik ze allemaal samen tel kom ik op 19.131.876 (-1) personen na 16 dagen. Een goede twee weken.......
Die (-1) dat ben ik. Want er moet niemand een emmer ijskoud water over mij gieten.
PS: Het kan zijn dat ik me enkele honderdduizenden misrekend heb. 't Was uit het hoofd gerekend hé.
De challenge houdt in, dat iemand een emmer gevuld met ijs over zichzelf uitstort,
deze actie filmt en op social media plaatst.
Vervolgens daagt de deelnemer drie anderen uit om hetzelfde te doen. (Info)
Dit wil zeggen dat als er de eerste dag 1 persoon meedoet er de tweede dag al drie zijn die meedoen.
De tweede dag hebben er dus al 4 personen meegedaan. Enzovoort.
Als ik ze allemaal samen tel kom ik op 19.131.876 (-1) personen na 16 dagen. Een goede twee weken.......
Die (-1) dat ben ik. Want er moet niemand een emmer ijskoud water over mij gieten.
PS: Het kan zijn dat ik me enkele honderdduizenden misrekend heb. 't Was uit het hoofd gerekend hé.
Comment