Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    En kousen, en schoenen en een broekske en zo? Mag dat ook?
    Je kent die toch van die vraag welke aan mannen/vrouwen gesteld werd :

    "je moet naakt door het centrum van een drukke stand wandelen en je krijgt enkel een papier zak om één of ander van je lichaam te bedekken" ; wat bedekt je ????
    de antwoorden varieerden nogal, maar er is maar één goed antwoord : je trekt de papieren zak over je gezicht zodat niemand je herkent .

    Dus het voorstel van LG, alleen een nylonkous over de kop is nog niet zo slecht .

    Comment


    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

      Jamaar, dat van die nylons hebbe ik van die fantastische Amerikaanse films over bankovervallen en juwelierszaken enzovoort, ben geen uitvinder ervan hé.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

        Zonet het gras gemulcht

        Comment


        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

          Mijn madame een nieuwe set nylons aangemeten.
          Nu klinkt ze weer helemaal zoals een Spaanse gitaar.

          Comment


          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

            Zopas een beveiligingscamera geïnstalleerd.
            Zo kunnen we ons huis in de gaten houden wanneer we op reis zijn.
            En zien we meteen hoeveel keer de politie , de buren, de kinderen langskomen terwijl we weg zijn .
            Is er eentje met een bewegingsmelder, dus ik denk dat we veel beelden/filmpjes gaan krijgen waar onze kat op te zien is .

            Comment


            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

              Al volledig aan het aftellen.... als deel 2 pas 20 jaar later uitkomt, en William Fichtner meespeelt,.... Hmmm

              Using recovered alien technology, the nations of Earth have collaborated on an immense defense program to protect the planet. But nothing can prepare us for the aliens' advanced and unprecedented force. Only the ingenuity of a few brave men and women can bring our world back from the brink of extinction.

              Comment


              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                Op dit ogenblik geniet ik van een prachtig concert van de Brugse Beiaard, Halletoren.
                Aan de stijl te horen is het de stadsbeiaardier, Frank Deleu, die speelt.
                Last edited by Skitch; 11 juli 2016, 20:45.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                  Naar het nummer Downtown aan het luisteren.
                  Omdat iemand het ergens had gepost, en intussen zit ik er toch weer mooi mee in mijn hoofd, hè
                  Petula Clark (Musical Artist), Down Town (Composition), HD, 432hz


                  't moet ook altijd aan mij overkomen.

                  't is gelukkig een nummer waar niets op aan te merken valt

                  Comment


                  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Naar het nummer Downtown aan het luisteren.
                    Omdat iemand het ergens had gepost, en intussen zit ik er toch weer mooi mee in mijn hoofd, hè
                    Petula Clark (Musical Artist), Down Town (Composition), HD, 432hz


                    't moet ook altijd aan mij overkomen.

                    't is gelukkig een nummer waar niets op aan te merken valt
                    Ik vind het nog steeds een mooi nummer, zelfs na al die jaren.

                    Comment


                    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                      Hifi installatie na al die jaren toch maar op 2de hands gegooid...
                      Waarom? Vastgesteld dat ik de laatste 9 maanden geen plaat meer heb vastgehad. Kan leukere dingen met het geld doen.
                      Besef is er ook dat je niet 'alles' moet hebben...
                      Nikon D500 - Nikkor 17-55mm 2.8 - Nikkor 50mm 1.8 - Tamron 90mm VC USD -
                      Tamron 70-200mm 2.8 VC G2 - Tamron 150-600mm VC G2 - Benro C4770TN - Benro GH2C

                      https://500px.com/pieterhelsen

                      Comment


                      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                        Onlangs naar de Leica tentententoonstelling Eyes Wide Open! geweest in Gent.
                        Heel erg de moeite waard.


                        Prachtige beelden, historische beelden, bekende namen. Interessant.
                        Loopt nog tot volgende week.

                        Comment


                        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                          Gisterenmorgen voor de eerste keer eens naar Geraardsbergen gefietst om de Muur te doen.
                          Viel eigenlijk goed mee.
                          Ik rij niet eens met zo'n lichte koersfiets zoals de pro's, en toch, mits me op een makkelijk versnellilngske te zetten gewoon bovengeraakt.
                          Je rijdt dan nog eens volledig in de schaduw van dat bosje... ik ben dan ook gewoon om regelmatig eens de Congoberg te doen, die iets langer is, en in de vlakke zon.

                          Soit, vandaag was het veel warmer... gezond gezweet

                          Comment


                          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                            Eens naar Leuven geweest daarstraks ... die kermis is ook maar triestig geworden vergeleken met enkele jaren geleden.
                            En niettegenstaande droog weer bijna geen volk, vermoedelijk "te" warm.
                            Was echt ziekelijk in het centrum, ook vanavond.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                              Ik ga zo meteen even naar buiten om de maan op plaat vast te leggen.

                              Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken.


                              Jullie ook?

                              Comment


                              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                                Wat gaan we doen ?
                                Topic openen

                                Wat hebben we gedaan?
                                Topic gelezen

                                En waarom !
                                Om deze onzin neer te schrijven
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X