Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

    Nog 47 minuten en 't is weer tijd voor een microavontuur...

    Comment


    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

      Sinds ik magnesiumpillen met taurine neem doe ik niets anders dan slapen. Ik moet wel op een maandag verwekt zijn.

      Comment


      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

        Juist onze vakantie voor september vastgelegd.
        Ik was wat laat om nog iets met zeezicht en tegelijkertijd tamelijk betaalbaar te vinden in Cornwall (zal voor volgend jaar zijn).

        Daarom nu nog eens een paar weken naar de Côte d'Armor-Bretagne-Frankrijk.
        We waren in 2013 wel enkele weken op het schiereiland Crozon in Bretagne, maar de Côte d'Armor is toch al van 2001 geleden.

        Nu iets gezocht/gevonden bij 'Les pieds dans l'eau', bij hoogtij komt het water tot tegen de muur van het terras van de gîte .
        Juli en augustus kunnen niet rap genoeg voorbij zijn nu.

        't Is de laatste voor dit jaar, na Cyprus, Corsica, Normandië (ik alleen) en Texel... "'t kan beginnen gaan" zegt mijn wederhelft .
        Last edited by Guest17; 15 juli 2015, 17:01.

        Comment


        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          "Wat we vandaag o.a. gedaan hebben ?"

          'k Wou nog snel naar de Carrefour Express om wat voeding te kopen.
          Het was 17.34u en als ik de winkel binnenkwam riep er een dame naar mij : "kloost, kloost, kloost".
          'k Begreep het niet. En vroeg om uitleg.
          Nadat ik haar zei dat ik ook het Nederlands machtig ben legde ze uit dat de winkel op Zondag om 17.30 sluit.
          'k Geloof er niets van.....

          "We hebben dus niets nuttigs gedaan"

          Thuis gekomen kijk ik op internet. Google: Sluitingstijd Carrefour Express Brugge :
          Telkens wordt er 19.00u aangegeven als sluitingstijd. 19.30u op weekdagen.

          "en Waarom"

          'k Heb me laten doen zeker ?
          Een oud peeke aan het worden zeker? (Dat "kloost, kloost, kloost" geroep zindert nog na in mijn oren..... )
          De nachtwinkel is er blij mee geweest.
          Van dezelfde Carrefour :
          Zojuist iets gaan kopen en betaald.
          'k Wordt in het Engels bedient. (?) Toen ik in Brussel woonde was het in 't Frans
          'k Verwacht 0.30€ wisselgeld terug.
          Noppes! De volgende klant werd al bediend.
          'k Zei boos tegen dat mens dat ik nog wisselgeld terug moest krijgen.
          Ze gaf me die 0.30€ zonder nadenken. Dus ze wist exact hoeveel ze achterhield.

          'k Beklaag die onoplettende toeristen......
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

            Deze ochtend theorie examen A ge-aced, gewoon omdat ik er goesting in had.
            Dan afspraak gemaakt bij garage voor onderhoud omdat m'n remmen op zijn (en die trut zaagt bij het in- en uitstappen dat 'k overtijd ben).

            Morgen gewoon werken, want ne mens moet ook centjes verdienen natuurlijk
            Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
            Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
            Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

            Comment


            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

              Vandaag ben ik 15 jaar op dit forum.
              Samen met Alfa Centauri.

              Flesje wijn open gedaan.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Vandaag ben ik 15 jaar op dit forum.
                Samen met Alfa Centauri.

                Flesje wijn open gedaan.
                Moh seh ! Da's nu ne keer een goed gedacht, Skitch !
                Ik doe direct mee !!!

                Effe de kelder in duiken
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                  Fantastisch.
                  Laat het smaken !

                  Waarom drinken jullie die niet samen uit? In plaats van afzonderlijk thuis?

                  Comment


                  • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                    Ik zal meevieren, want vandaag 64 !!!
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Ik zal meevieren, want vandaag 64 !!!
                      Proficiat!
                      Nog zooo jong...
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                        Fantastisch.
                        Laat het smaken !

                        Waarom drinken jullie die niet samen uit? In plaats van afzonderlijk thuis?
                        Dank U!
                        PS: We wonen te ver uit elkaar denk ik.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Proficiat!
                          Nog zooo jong...
                          thanks en danke
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                            Juist ons eigen getrakteerd door nog maar eens een reiske/korte vakantie te boeken voor over een drietal weken.
                            Deze keer naar ergens in la douce France.
                            Het is al onze derde 'trip' dit jaar, maar ik vond het wat lang wachten tot september (onze volgende).
                            Als gepensioneerde moet je toch je tijd invullen hé .
                            Last edited by Guest17; 30 mei 2016, 08:49.

                            Comment


                            • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                              Ik ga volgende week Konijnenberg overvallen.
                              Wie heeft goesting om mee te doen?
                              De vereisten zijn simpel een nylon kous om over uw kop te trekken en een grote zak om materiaal in te steken.
                              Je moet wel kunnen zwijgen tijdens de hold-up en vooral niemand bij naam noemen.
                              Ach ja, voor ik het vergeet, geen wapens en niks zeggen tegen uw lief/vrouw, de burgermeester, de pastoor, de paus of de commisair van de police!
                              En morgen vertel ik nog meer gezever uit verveling.
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: Wat gaan we doen \ Wat hebben we gedaan? En waarom !

                                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                                ..............................
                                De vereisten zijn simpel een nylon kous om over uw kop te trekken en een grote zak om materiaal in te steken.
                                ...................
                                En kousen, en schoenen en een broekske en zo? Mag dat ook?
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                                Comment

                                Working...
                                X