Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bestelling ebay

Iemand die weet hoe die chinezen erin slagen een product te verkopen voor minder dan €0,01 en een kleine €0,50 in totaal met verzending, zonder daarop verlies te maken?

Wij betalen hier bijna €10 om een kleine enveloppe over de grens te krijgen, en die mannen slagen erin om datzelfde pakje absurd goedkoop hier te krijgen...
    Dat gaat er bij mij niet in.

Re: Bestelling ebay

Wees specifiek, welk product ?

Comment

"ergens" gelezen dat de Chinese overheid de portokosten van de verzending voor hun rekening zouden nemen om de export te bevorderen....
      Last edited by RichKE; 7 januari 2014, 17:43.
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1tio1 Bekijk bericht
        Iemand die weet hoe die chinezen erin slagen een product te verkopen voor minder dan €0,01 en een kleine €0,50 in totaal met verzending, zonder daarop verlies te maken?

Wij betalen hier bijna €10 om een kleine enveloppe over de grens te krijgen, en die mannen slagen erin om datzelfde pakje absurd goedkoop hier te krijgen…
        Dat gaat er bij mij niet in.
        Om dat jij en alle anderen hier (ik incluis) niet willen werken aan hun loon?
        En bij welke verzender betaal jij 10€ voor een kleine enveloppe?
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Om dat jij en alle anderen hier (ik incluis) niet willen werken aan hun loon?
          Vandaar het spreekwoord:
          "Met alle Chinezen maar niet met den deze"

Jij en alle anderen kan ik geen ongelijk geven.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

We gaan de Chinezen toch achteraan, dit jaar geen index verhoging (lonen en pensioenen) voor de ambtenaren.
            Mag den bakker z'n brood dan ook niet opslaan? Hij produceert toch ook goedkoper nu de elektriek spotgoedkoop wordt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Bijna overal, of dacht je dat ze dat hier gratis versturen, ook al staat op de site gratis verzending?
              Niet dus, ze tellen het mee in de prijs van het product of ze verdelen de algemene verzendingskosten over al hun producten.
              Of dacht je dat bpost echt 0,0€ zou aanrekenen aan Coolblue om een versterker van 15kg te leveren of zelfs een GSM van 0,5kg?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Postzegel België : 0.77€
                Postzegel Nederland : 0.64€
                Postzegel Frankrijk : 0.61€
                Postzegel Duitsland : 0.60€
                Postzegel China : 1.20元 = 0.14€
                "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

DUBBELPOST ??? Wegens te traag! mag weg.... THNX
                  "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Bijna overal, of dacht je dat ze dat hier gratis versturen, ook al staat op de site gratis verzending?
                    Niet dus, ze tellen het mee in de prijs van het product of ze verdelen de algemene verzendingskosten over al hun producten.
                    Of dacht je dat bpost echt 0,0€ zou aanrekenen aan Coolblue om een versterker van 15kg te leveren of zelfs een GSM van 0,5kg?
                    Een kleine enveloppe van 15kg? Wat zit daar in? Kleine enveloppen gaan hier gewoon per post met een zegel van -1€ en als die voor 16hr zijn gepost hier in het postpunt, zijn die 's anderdaags ter plaatse.
                    Mvg.
                    Robert

Comment

Ik heb onlangs nog een pakje van minder dan 1kg naar Nederland verstuurd, dat kostte 12,9 euro (een defecte lader voor lithium-ion accu's, die had minder dan een half uur gewerkt en toen was die stuk..., de verkoper heeft meteen een nieuwe gestuurd, en ook die 12,9 euro terugbetaald).
                      Die 12,9 euro was zonder verzekering (het ging toch over een defect apparaat, de verzendkost was nu al ongeveer de helft van de kostprijs van die lader).
                      Die lader zat bij in een bestelling met een fietslicht en een paar lithium-ion accu's, waarvoor ik geen verzendkosten moest betalen omdat de totale waarde hoog genoeg was voor een gratis verzending (vanuit Nederland dus).

Maar als je in China iets bestelt van één dollar, dan wordt dat gratis thuis geleverd.
                      Als dat niet meer zo zou zijn, dan zouden de meeste van die Chinese webshops meteen hun deuren kunnen sluiten...
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Niet alleen kost het "niets" om iets van china naar hier te sturen, het gaat ook nog sneller dan een pakje van Brussel naar Antwerpen...

Comment

Betreffende een kleine audiokabel.
                          Ik heb het met een bod van het belachelijke bedrag van $0,01 gewonnen enkele weken terug.

Ik bedoel met een enveloppe, een internationale zending naar bvb Nederland met als verpakking een enveloppe maar geen brief. Een pakje dat in de brievenbus past dus.

Dus ja, dat kost zoveel. En ik gebruik hier Bpost als referentie omdat dit ook de nationale en meest gebruikte service is.

*beetje off-topic*
                          Om iets naar Nederland te verzenden kan je soms beter even over de grens rijden (ik ben van omstreken Antwerpen), dat is goedkoper én nog sneller ook. Als ze dan toch zoveel met het milieu bezig zijn, maak die verzendkosten dan aantrekkelijker, want dit is geen doen vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1tio1 Bekijk bericht
                            Betreffende een kleine audiokabel.
                            Ik heb het met een bod van het belachelijke bedrag van $0,01 gewonnen enkele weken terug.

Ik bedoel met een enveloppe, een internationale zending naar bvb Nederland met als verpakking een enveloppe maar geen brief. Een pakje dat in de brievenbus past dus.

Dus ja, dat kost zoveel. En ik gebruik hier Bpost als referentie omdat dit ook de nationale en meest gebruikte service is.

*beetje off-topic*
                            Om iets naar Nederland te verzenden kan je soms beter even over de grens rijden (ik ben van omstreken Antwerpen), dat is goedkoper én nog sneller ook. Als ze dan toch zoveel met het milieu bezig zijn, maak die verzendkosten dan aantrekkelijker, want dit is geen doen vind ik.
                            Tarief bij Bpost

Niet genormaliseerd
                            0 g – 100 g 1.54€
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Een kleine enveloppe van 15kg? Wat zit daar in? Kleine enveloppen gaan hier gewoon per post met een zegel van -1€ en als die voor 16hr zijn gepost hier in het postpunt, zijn die 's anderdaags ter plaatse.
                              Net een bestelling willen doen bij Alternate voor een micro-sd kaartje ... verzendkosten € 9,50.
                              Heb dus maar niet besteld want de prijs is al even veel voor het kaartje als elders verzendkosten inbegrepen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X