Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bestelling ebay

Dit is mijn record van absurdistan aan verzending.
    Kon dit product nergens anders krijgen, ook niet bij BMW.

In principe moest ik maar 4 voelermaten hebben, maar ik heb ze dubbel besteld.
    Dus voor 7,8 € ( 3,9 € nodig) moest ik 12,75 € betalen. En dat kan in een gewatteerde enveloppe.

2 x Voelermaten met handvat, PER STUK € 1,95 € 3,90
    Midlock voelermaten met handvat: 0.15

2 x Voelermaten met handvat, PER STUK € 1,95 € 3,90
    Midlock voelermaten met handvat: 0.30

Subtotaal inclusief BTW € 7,80
    Verzendkosten € 12,75
    Totaal inclusief BTW € 20,55

21,00% BTW € 3,57
    Last edited by w00ha; 8 januari 2014, 07:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      DUBBELPOST ??? Wegens te traag! mag weg.... THNX
      Gewoon de bestemmeling vergeten zeker, hij is teruggekeerd naar de afzender

Comment

Geen zorgen over maken, zolang ze uit Hong Kong of andere China's gratis blijven verzenden bestel ik daar.
        Je kan er natuurlijk niet alles gaan bestellen maar toch hééééél veel .
        En ja, kwaliteit zal soms wat minder zijn, maar aan die prijzen gooi je het weg en bestel je het opnieuw.
        Maar tot op heden heb ik nog geen problemen gehad met eender wat ik ginds bestelde.
        Mijn 'ersatzbatterij' voor de laptop is zelfs beter dan de twee originele Dell batterijen die ik daarvoor kocht die vééééél duurder waren.
        Last edited by Guest17; 8 januari 2014, 10:11.

Comment

Ik bestel steeds minder en minder op internet.
          Sinds ik eens een reportage had gezien over de uitbuiting van personeel in postorderbedrijven. Gaande van de online verkoopsites als amazon, tot koerierbedrijven als DHL/UPS.
          Het was wel een reportage uit het buitenland (Duitsland), weet niet of het hier 't zelfde is. Maar die mensen kloppen uren tot ze er haast bij doodvallen. En ze moeten dan maar met hun bestelwagentje onverantwoord rondcrossen om al hun leveringen rond te krijgen.

Wanneer ik nu een boek koop dat ik online tegenkom, ga ik naar mijn boekhandel en laat ik het daar bestellen. Dan komt het daar in een colli toe met allerhande andere bestellingen samen. De koerier rijdt toch al naar de winkel voor de andere leveringen, maar moet niet nodeloos voor mij omrijden.
          En ik merk zelfs dat mijn leveringen er vrij snel toekomen, maar ik moet er wel zelf achter gaan.
          Ook mijn laatste camera ben ik gaan kopen in een winkel (die overigens ook een webshop heeft), doch fysiek zelf gaan halen. Heb er een trein+tram+kwartiertje te voet voor overgehad, zodat ik ook niet nodeloos een auto moest gebruiken. Ik had dan ook de garantie dat mijn toestel niet beschadigd of verloren zou zijn gegaan bij de verzending.

Comment

Working...
          X