Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby

Je hoeft zelfs geen kinderen te fotograferen om in een ongunstig daglicht gezet te worden.
    Ik ben gemachtigd opzichter in onze gemeente zuiver uit sociaal dienstbetoon,
    en mij is ook verweten dat da zeker niet voor niks is dat ik kindjes de straat help oversteken !

Post Dutroux ..... Ja dus .

Met vriendelijke groeten, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Verwijderd reactie had een nog grotere hoax kunnen uitlokken
      Last edited by stefan.d; 6 januari 2014, 16:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Raar, als dit verhaal klopt dan de media erop zetten!
        Als dit een 'eenmalig' voorval is, is de media niet geinteresseerd. Dit is wat iemand van de media me meedeelde :
        "
        dit is geen onderwerp waar je een-twee-drie een artikel over kan schrijven,

je moet immers twee vragen kunnen beantwoorden om echte conclusies te trekken voor een artikel:

- gaat het over een nieuw fenomeen of over een fenomeen dat al bestond in een andere vorm (nu verdenking van pedofilie, vroeger verdenking van homofilie, van een seriemoordenaar te zijn of een verkrachter, van drugs te verkopen ...)

- neemt het aantal valse meldingen van pedofilie toe in vergelijking met vroeger, zijn er meer vrijspraken dan vroeger? enzovoort
        "

Vandaar mijn posting, om uit te vinden of dit iets is dat meer voorkomt.

Comment

Ik vrees hetzelfde. Dat verschillende mensen op dit forrum het 'ongeloofwaardig' vinden is een goede zaak en laten we hopen dat dat zo blijft. Als ik hetzelfde verhaal vertel in Engeland is de reactie "... hier is dat schering en inslag ..." Daar vindt niemand het ongeloofwaardig en is het doen van dergelijke aangiften een echte pest geworden, zo erg dat activiteiten (zowel als beroep als als vrijwilliger) die iets met kinderen te maken hebben knelpunt-beroepen zijn geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sportpics Bekijk bericht
            Momenteel zit er voor de media geen verhaal in. Er is niet veel gebeurd i.z. "media-waarde". De journalist heeft dit met zijn redactie besproeken en zegt :
            "dit is geen onderwerp waar je een-twee-drie een artikel over kan schrijven,
            je moet immers twee vragen kunnen beantwoorden om echte conclusies te trekken voor een artikel:

- gaat het over een nieuw fenomeen of over een fenomeen dat al bestond in een andere vorm (nu verdenking van pedofilie, vroeger verdenking van
            homofilie, van een seriemoordenaar te zijn of een verkrachter, van drugs te verkopen ...)

- neemt het aantal valse meldingen van pedofilie toe in vergelijking met vroeger, zijn er meer vrijspraken dan vroeger? enzovoort"

Vandaar mijn posting hier, heeft iemand soortgelijke ervaringen, dan kan de media interesse hebben.
            Oorspronkelijk geplaatst door sportpics Bekijk bericht
            Als dit een 'eenmalig' voorval is, is de media niet geinteresseerd. Dit is wat iemand van de media me meedeelde :
            "
            dit is geen onderwerp waar je een-twee-drie een artikel over kan schrijven,

- gaat het over een nieuw fenomeen of over een fenomeen dat al bestond in een andere vorm (nu verdenking van pedofilie, vroeger verdenking van homofilie, van een seriemoordenaar te zijn of een verkrachter, van drugs te verkopen ...)

- neemt het aantal valse meldingen van pedofilie toe in vergelijking met vroeger, zijn er meer vrijspraken dan vroeger? enzovoort
            "

Vandaar mijn posting, om uit te vinden of dit iets is dat meer voorkomt.
            das duidelijk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Sorry voor laattijdig antwoord, ben weg geweest met de feestdagen.
              Waarvan heeft U dat "niemand bereid werd gevonden om te getuigen ... "? Integendeel, ik heb verschillende namen e.d. aan de rechter gegeven om die mensen te contacteren. Niet alleen dat, er staan op mijn computers die onderzocht werden minstens 100 emails van organisators die mij vragen, die mij achteraf bedanken, van ouders en sporters die bedanken voor d efoto's.
              En een paar van die mensen zijn ook ondervraagd. Maar ik ben nooit in beschuldiging gesteld, ik heb wel de onaangename gevolgen moeten dragen. Aan 2 verenigingen - de basketclub en een liefdadige instelling - waarvoor ik als vrijwilliger werk had staan op de computer, heb ik moeten uitleggen dat ik (gedurende 7 maand) geen toegang had tot die bestanden omdat mijn PC's onderzocht werden door de politie. Nu kennen ze me bij de basket voldoende om te weten dat er niets mis is met mij (toch niet op dat gebied - ), maar in de liefdadige instelling heb ik mijn activiteiten moeten stoppen, de reactie is dikwijls "waar rook is, is vuur".

En voor mij is dat niet erg, ik ben gepensioneerd. Maar ik hoor van mensen (dat is in Engeland) die beroepsmatig met kinderen zijn en geschorst werden, hun beroep hebben moeten opgeven, en erger (er is een geval geweest van zelfdoding).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Je hoeft zelfs geen kinderen te fotograferen om in een ongunstig daglicht gezet te worden.
                Ik ben gemachtigd opzichter in onze gemeente zuiver uit sociaal dienstbetoon,
                en mij is ook verweten dat da zeker niet voor niks is dat ik kindjes de straat help oversteken !

Post Dutroux ..... Ja dus .

Met vriendelijke groeten, Jeff C.

Het is duidelijk het nieuwe taboe. Op reis in Indonesië vroeg een vriendin me: "O kijk daar die kindjes, zo mooi in feestkledij opgetut. Fotografeer die eens voor mij." Dat heb ik mooi niet gedaan, gegeven de vreselijke moeilijkheden die je je daarmee op de hals kunt halen.

Walter
                D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Het is duidelijk het nieuwe taboe. Op reis in Indonesië vroeg een vriendin me: "O kijk daar die kindjes, zo mooi in feestkledij opgetut. Fotografeer die eens voor mij." Dat heb ik mooi niet gedaan, gegeven de vreselijke moeilijkheden die je je daarmee op de hals kunt halen.
                  dan doen we hier op BD niet zo moeilijk Walter:
                  Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

grt,bouk.
                    ......sorry Bouk, maar in mijn ogen is het niet netjes om hier te verwijzen naar een ander topic want daarmee doe je Nena in mijn ogen tekort.
                    Let wel, ik wil geen "oordeel" uitspreken maar de vraag van sportpics staat toch helemaal los van wat jij hier aanhaalt.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                      ......sorry Bouk, maar in mijn ogen is het niet netjes om hier te verwijzen naar een ander topic want daarmee doe je Nena in mijn ogen tekort.
                      Let wel, ik wil geen "oordeel" uitspreken maar de vraag van sportpics staat toch helemaal los van wat jij hier aanhaalt.
                      En bovendien gaat het hier, mijns inziens niet onbelangrijk, om een vrouw die deze kindjes in beeld heeft gebracht. Is meteen voor de publieke opinie een pak minder "verdacht".

Walter
                      D850

Comment

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

grt,bouk.
                        Nee, maar je was wel een van de eersten om ook je twijfels te uiten zonder dat je over enig bewijs beschikt! Hollandse arrogantie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
                          ........ Hollandse arrogantie?
                          nee hoor...Noord-Hollandse nuchterheid.
                          grt,bouk.

Comment

nee hoor...Noord-Hollandse nuchterheid.
                            grt,bouk.
                            Waarschijnlijk was Rovaer, zonder over enig bewijs te beschikken, zeker het bericht van TS waar was........

Comment

Dubbele post omdat de trein der traagheid hier weer aan het rijden was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Dubbele post omdat de trein der traagheid hier weer aan het rijden was.
                                en het is geen eens zondag.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X