Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby

Ik vind het een waarschuwing tegen wat ons nog te wachten staat.
    Fotograferen van je eigen kleinkinderen kan je de dag van vandaag al in problemen helpen.
    Zie reactie *7 van marie-anne
    Was ook zinnens om fotos te maken van mijn kleinkids voor eerste dag school,
    werd toen nogal scheef bekeken en heb wijselijk de camera aan mijn vrouw gegeven en zelf dan maar weg gegaan.
    Dit om problemen te vermijden, heb toen enkel de fotos gezien die ze gemaakt heeft en het geheel van de eerste dag school gemist.

We zullen dit nog vaker horen of lezen vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
      Ik vrees dat je al even achterdochtig bent als die politie-agenten en die magistraat....
      geen idee wat je bedoeld..?
      maar goed te zien dat je weer terug bent.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sportpics Bekijk bericht
        Ja, dit is mijn eerste bericht, zijn eerste berichten op dit forum altijd rare verhalen ?
        Laat ons zeggen dat hier evenveel rare gasten zijn als rare verhalen....

Maar geef toe, als eerste post is dat iets wat we hier niet echt gewoon zijn, er zijn hier de laatste jaren namelijk nogal wat
        trollen de revue gepasseerd, vandaar mischien een onterechte achterdocht, de tijd zal het uitwijzen sportpics.

Je basisgegevens zijn ook niet bepaald veelzeggend, geen woonplaats of streek en bij je BEROEP staat fotografie, fotografen worden op alle vlakken beschermd,
        tegen dat soort zaken, en hoeven niet naar een forum om hun verhaal te brengen.

Basisgegevens:
        Cameramerk:CanonBD
        Lidnummer:
        Beroep:fotografie
        Last edited by Guest42; 31 december 2013, 09:04.

Comment

....... Een bevriend journalist zou hier een artikel over willen maken, en de vraag is : heeft er iemand al iets dergelijks meegemaakt.
          wie is die bevriende journalist, waar we onze eventuele ervaring aan moeten vertellen.
          of is het de bedoeling, dat men hier op BD die ervaringen gaat neer schrijven..?
          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Raar, als dit verhaal klopt dan de media erop zetten!
            Waarom zou dit een raar verhaal zijn? Ik heb nog al van die zaken gehoord.

Bovendien zie je in de media wel meer raar nieuws:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Bovendien zie je in de media wel meer raar nieuws:
              En dan een link naar HLN
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                geen idee wat je bedoeld..?
                maar goed te zien dat je weer terug bent.
                grt,bouk.
                Iemand veroordelen of verdacht maken op basis van gissingen vind ik niet kunnen. Ik ken de poster van het oorspronkelijke bericht niet en ik vermoed U ook, reden temeer om voorzichtig te zijn!
                Maar blijkbaar zijn er leden op dit forum die dezelfde teneur handhaven. Zielig...
                Ware het niet van de prachtige foto's die sommigen posten zou ik me hier niet meer aanmelden!
                Maar verder sans rancune!
                Gelukkige nieuwjaar!

Comment

Momenteel zit er voor de media geen verhaal in. Er is niet veel gebeurd i.z. "media-waarde". De journalist heeft dit met zijn redactie besproeken en zegt :
                  "dit is geen onderwerp waar je een-twee-drie een artikel over kan schrijven,
                  je moet immers twee vragen kunnen beantwoorden om echte conclusies te trekken voor een artikel:

- gaat het over een nieuw fenomeen of over een fenomeen dat al bestond in een andere vorm (nu verdenking van pedofilie, vroeger verdenking van
                  homofilie, van een seriemoordenaar te zijn of een verkrachter, van drugs te verkopen ...)

- neemt het aantal valse meldingen van pedofilie toe in vergelijking met vroeger, zijn er meer vrijspraken dan vroeger? enzovoort"

Vandaar mijn posting hier, heeft iemand soortgelijke ervaringen, dan kan de media interesse hebben.

Comment

Momenteel zit er voor de media geen verhaal in. Er is niet veel gebeurd i.z. "media-waarde". De journalist heeft dit met zijn redactie besproeken en zegt :
                    "dit is geen onderwerp waar je een-twee-drie een artikel over kan schrijven,
                    je moet immers twee vragen kunnen beantwoorden om echte conclusies te trekken voor een artikel:

- gaat het over een nieuw fenomeen of over een fenomeen dat al bestond in een andere vorm (nu verdenking van pedofilie, vroeger verdenking van
                    homofilie, van een seriemoordenaar te zijn of een verkrachter, van drugs te verkopen ...)

- neemt het aantal valse meldingen van pedofilie toe in vergelijking met vroeger, zijn er meer vrijspraken dan vroeger? enzovoort"

Vandaar mijn posting hier, heeft iemand soortgelijke ervaringen, dan kan de media interesse hebben.
                    Om dagelijks oninteressante quatsch te schrijven, die ik zo beu ben al kou pap, over Astrid Bryan en den John
                    blijkt dan wel nieuwswaarde of media-waarde te hebben. En blijkbaar voor alle media.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik vind het een bizar verhaal, mocht het waar zijn en geen trollensoep zoals we dat hier al vaker hebben ervaren dan vind ik de vraag van Sportpics legitiem.
                      Zijn bevriende journalist handelt juist wanneer hij meer bronnen en ervaringen wil hebben en geen HLN sensatieverhaal wil maken.

Comment

.......

ja.. meegemaakt hoor.
                        maar geef de gegevens van die journalist eens, ik ga hier, noch aan jou dat verhaal vertellen.
                        grt,bouk.
                        Last edited by bouk; 2 januari 2014, 12:33. Reden: nl,km,l. bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                          Ik vind het een bizar verhaal, mocht het waar zijn en geen trollensoep zoals we dat hier al vaker hebben ervaren dan vind ik de vraag van Sportpics legitiem.
                          Zijn bevriende journalist handelt juist wanneer hij meer bronnen en ervaringen wil hebben en geen HLN sensatieverhaal wil maken.
                          Bevriende journalist.
                          Lijkt mij eerder dat Sportpics zélf de journalist is, die met een fictief verhaal hopelijk soortgelijke echte ervaringen kan bemachtigen om een artikel rond te breien.

Tenzij hij zelf ooit foto's plaatst om te laten beoordelen, of andere fotodiscussies aangaat waarmee hij toont met fotografie bezig te zijn, lijkt het verhaal me niet echt authentiek... als hij enkel en alleen hiervoor komt en niets anders post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Bevriende journalist.
                            Lijkt mij eerder dat Sportpics zélf de journalist is, die met een fictief verhaal hopelijk soortgelijke echte ervaringen kan bemachtigen om een artikel rond te breien.

Tenzij hij zelf ooit foto's plaatst om te laten beoordelen, of andere fotodiscussies aangaat waarmee hij toont met fotografie bezig te zijn, lijkt het verhaal me niet echt authentiek... als hij enkel en alleen hiervoor komt en niets anders post.
                            Daar heeft u gelijk in: hij zou ook de naam van die journalist kunnen noemen en een link naar zijn website, nu is het veel te anoniem om serieus op in te gaan.

Comment

Ik vind het heel raar dat als TS steeds 'op vraag van' foto's gaat nemen op sportwedstrijden, er dan niemand bereid werd gevonden om te getuigen dat hij wel degelijk telkens gevraagd werd om foto's te nemen....... (cfr. #22)
                              Dat is toch het eerste wat ik in zijn plaats zou gedaan hebben !?
                              Ook hierop komt/kwam geen antwoord.

Comment

Ik ben vrijwilliger bij een vereniging waar vaker evenementen voor kinderen worden georganiseerd en daar heeft men mij gevraagd om deze evenementen in beeld te brengen.
                                Nu ben ik wellicht wat te voorzichtig geworden, maar ik loop met een grote naambadge rond van de organisatie - die ik speciaal - gevraagd heb omdat het helaas nogal vreemd overkomt
                                "omdat die opa foto's maakt van al die kinderen". Als ik merk dat er mensen zijn die hun twijfels hebben geef ik ze mijn kaartje en leg ze uit waar ze die foto's kunnen vinden.

Aan TS zou ik willen zeggen : Als je mijn hele verhaal wil horen dan kun je me mailen en dan mag jij me vertellen - per mail - welke rechter er zoiets in de wereld brengt, maar vooralsnog heb ik mijn twijfels over je "verhaal".
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                                X