Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

    Ben benieuwd hoor, ik heb dit jaar als vzw-lid, met ups en downs beleefd, er soms de brui aan willen geven, maar toch weer verder gedaan.'k Twijfel wat voor het komende jaar!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

    M.b.t het forum kijk ik terug op een heel leuk jaar. Ik ben begonnen met SD's mee te doen en daar heb ik niet enkel veel geleerd, maar ook heel wat toffe mensen leren kennen.

    Ik heb er dan ook voor gekozen om vanaf 2014 vzw lid te worden en deze mooie community te steunen.

    Ergernissen heb ik niet echt. Daar hou ik me niet mee bezig, met me te laten irriteren.
    Last edited by !Karen; 22 december 2013, 17:41.
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

      Ik ben vzw lid gebleven voor 2014 en ik heb daar geen spijt van.
      En ik ben zo geen groepsmens maar langs deze weg heb ik Geert (demeyereg), Vincent (sultana) en Danny (dama) beter leren kennen en op zich is dat al voldoende compensatie om nog 50 jaar lid te blijven. Jos en Lily en Kurt en Ruben en nog enkelen die ik occasioneel heb leren kennen maken mijn verhaal compleet. Mooi volk.
      Ergernis ? Niet echt, de mensen die me ergeren zitten in mijn prullenbak.

      Prima forum.
      @moderatoren : voortdoen op deze manier.

      Paul

      Comment


      • #4
        Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

        Ik was nog geen lid, maar ik word het wel voor 2014!
        En ergernissen... tja... die laat je maar voorbijgaan hé.
        "Mens, erger je niet"
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

          Mijn balans voor BD is nog steeds meer dan positief. Dus hernieuw ik mijn lidmaatschap met volle plezier!!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

            Sien,

            Wij, achter de schermen, hebben hier ook onze ups en downs en willen er soms ook de brui aan geven, maar doen toch telkens weer lekker voort ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

              Ik ben wel heel benieuwd hoeveel er hier zullen komen schrijven wat de minder goede dingen en/of hun ergernissen waren op BD, dat ze geen lid gaan worden en/of dat ze hun lidmaatschap niet zullen vernieuwen ...... .

              Comment


              • #8
                Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                Mijn lidmaatschap is al hernieuwd. Dit bewijst dat de balans nog steeds positief is. Enkele ergernissen moet je er maar bijnemen. Na dikke elf jaar hier actief, zou ik de mogelijkheid om mijn gedacht te ventileren anders wel missen.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                  IK ben meer dan tevreden, heb mij dus zonder twijfelen lid gemaakt. Ik ben wel van plan om meer deel te nemen aan het forum en ook eens Sd's te doen. Soms kunt ge U hier wel eens ergeren aan sommige ongemanierde(nog niet persoonlijk naar mij toe) opmerkingen, maar ik zeg altijd "het ene oor in en het andere uit"...

                  Grt,

                  Jean-Pierre

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                    Wat ik goed vond/vind: De vraag die dit topic omvat: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

                    Wat ik erggerlijk vind ? De vraag die dit topic omvat: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

                    Voor de rest: De foto's, posts die goed zijn vind ik goed en de foto's, posts die op nikske trekken vind ik ergerlijk.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                      Het meest ergerlijke van dit forum komt omdat mijn vrouw telkens roept : "het eten is klaar" als ik hier iets aan het schrijven ben.
                      Al de rest valt nogal mee, daarom nog een jaar lidgeld betaald.

                      'k Moet nu gaan eten.....
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                        En nu effe serieus:
                        Een grote dank aan al de mensen achter de schermen van dit forum. Niet opgeven hé.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                          Ben meer dan 11 jaar betalend lid en ik blijf lid: in goede en in slechte dagen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                            Heb er ook nog maar een jaartje bijgedaan.Heb hier al veel plezier gehad.Hier mag je tenminste iets plaatsen zonder dat je een nest
                            debiele krokodillen op je dak krijgt.Werkje voor de Mods De kliekjes in kaart brengen omringen met prikkeldraad en niet buitenlaten
                            zonder muilband
                            Niettemin voor iedereen een Vrolijk kerstmis en een Gelukkig nieuwjaar
                            robert

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                              Ergenissen wat betreft het forum en het gebeuren daarrond heb ik niet.
                              Af en toe denk ik wel eens van maar allee wat zegt die persoon nu, maar dat kan ook aan de interpretatie van het geschreven woord liggen.

                              Voor de rest wil ik ook wat meer betrokken raken, wat mee doen met een SD hier en daar, wat meer mensen leren kennen en als het kan mijn leercurve wat omhoog trekken.
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X