Re: Vergelijk kostprijs diesel benzine en alles wat er bij komt kijken.
[QUOTE=demeyereg;4040291]
Dat bij het monteren van een waterpomp bij de toenmalige Opels het toch wel een gedoe was, kan ik mij wel herinneren. Maar 3 uren werk? Had die mecanicien maar één hand? Ik had en heb de gewoonte om bij mijn auto te blijven en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit 3 uren heb moeten wachten. Wel al de auto moeten achterlaten, maar dat was voor grotere herstellingen.
Ik heb ook met Ford gereden en de pomp moeten laten vervangen. Als ik vergelijk met mijn Opels, dan scoren ze gelijk kwestie waterpompen.
Maar zoals je stelt, zal ik wel wat geluk hebben gehad. En/of een betere garage?
En dat Subaru goed scoort, is toch wel geweten. Als ik oud genoeg wordt zal ik bij een volgende aankoop zeker eens passeren bij een Subaru dealen.
[QUOTE=demeyereg;4040291]
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar
Bekijk bericht
Ik heb ook met Ford gereden en de pomp moeten laten vervangen. Als ik vergelijk met mijn Opels, dan scoren ze gelijk kwestie waterpompen.
Maar zoals je stelt, zal ik wel wat geluk hebben gehad. En/of een betere garage?
En dat Subaru goed scoort, is toch wel geweten. Als ik oud genoeg wordt zal ik bij een volgende aankoop zeker eens passeren bij een Subaru dealen.
Comment