Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft zoiets nog waarde (antieke projector)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heeft zoiets nog waarde (antieke projector)

Ik vraag mij af of zoiets nog enige waarde heeft ?
    Projector Ampro 30 (bouwjaar 1950) met bijhorende koffer en regeltransfo 220-115
    Op ebay staan uiteenlopende prijzen van 100 tot 1.000 pond

Re: Heeft zoiets nog waarde (antieke projector)

Ik zou het niet weten Geert maar zo'n zaken zijn voor mij van generlei waarde , hoe knap dit instrument ook was in die tijd.
    Ooit nog een Racal wereld ontvanger gehad, prachtig ding (met lampen) maar wanneer ik die kwijt wilde er nog amper 2.000Bef. voor gekregen. Toch succes met de eventuele verkoop

Sent from my HTC One max using Tapatalk

Comment

Maar dat is toch een PRACHTDING zeg !! Jammer dat er geen spoelen en film bij zijn.
      Er is iemand in het Brugse of het Roeselaarse (een notaris (nu ex?)) die dit soort dingen verzamelt, ik pieker me momenteel suf op zijn naam.
      Is er in Brussel niet zoiets als een filmmuseum waar je aan info zou kunnen geraken ? Of iemand als Freddy Sartor die vroeger filmrecensies schreef....

Comment

Mijn baas verzameld ook zulke dingen. Ik stuur hem de foto door!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Ik heb het te koop gezet voor 100€, is van mijn schoonbroer, en ik werk op commissie.

Comment

Ik heb hier ook nog zo'n erfstuk staan (een Eumig). Heeft ook zo'n oppervlaktebewerking. Met een rits super 8 filmpjes (inmiddels overgezet op dvd). Het waren echte werkstukken waar mijn vader soms maanden aan bezig was om te monteren, muziek op te zetten etc... Muziek synchroon afspelen met de film was in het begin een heel gedoe. Dat ging nog met een aparte bandopnemer. Later werd een geluidsspoor op de film aangebracht.
            Toch zie ik het ook met lede ogen aan : wat moet ik er nog mee ? Het staat nu allemaal stof te vergaren in een kast.
            Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
            And why do we fall, Bruce?

Comment

Working...
            X