Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BRU-OST-BRU : weer een paar duizend liter brandstof voor het plezier verbruikt. En dit allemaal terwijl wij zuinig moeten omgaan met wat ons nog rest aan fossiele brandstoffen. Fantastisch
BRU-OST-BRU : weer een paar duizend liter brandstof voor het plezier verbruikt. En dit allemaal terwijl wij zuinig moeten omgaan met wat ons nog rest aan fossiele brandstoffen. Fantastisch
Nee hoor. EBOS EBLG EBCI EBBR was de route. Voor het "plezier" zal het niet geweest zijn, men doet nog testen gezien het om een nieuw (type) toestel gaat.
In maart ook te zien op de luchtvaartdag. 787 en F16 staan al zeker op het programma, mogelijk ook C130 (die moet van niet ver komen )
Nee hoor. EBOS EBLG EBCI EBBR was de route. Voor het "plezier" zal het niet geweest zijn, men doet nog testen gezien het om een nieuw (type) toestel gaat.
Sorry voor de vergissing. Zaten er dan crash test dummies in het vliegtuig, of echte passagiers ?
De facebook pagina over de Diamond Dreamliner BRU-OST-BRU is dus foutief, of zit ik er helemaal naast ?
BTW, het is natuurlijk vooral een promovlucht. Tevens dient dit om gewoon te worden aan het toestel zoals in Het Journaal reeds gezegd werd gaat men eerst korte routes vliegen om iedereen de kans te geven vertrouwd te worden met de 787 (zowel flightcrew als technici) en later gaan ze dan voor long haul.
Het was (voor leken onder ons): Zaventem, flyby in Luik, flyby en vervolgens landing in Oostende. Doop door peter Panamarenko. lunch en meeting. Oostende, flyby Charleroi, landing op Zaventem.
Bon, ik was altijd al bang voor vliegen. Maar met de nodige pilletjes ging het wel.
Tot 28 oktober 2013 : landen op Charleroi in een stormweer...
En nadien op 5 november : niet kunnen landen in Carcassonne door te weinig zicht, 2x geprobeerd door de piloot, dan maar doorvliegen naar Gerona. En (waarschijnlijk) wegens teweinig brandstof toch nog in Perpignan met hevige wind moeten landen.
Was wel Ryanair hé...
Maar nu het ik het echt gehad hoor!
Ik heb geen goesting meer om doodsangsten uit te staan in zo een stalen karkas.
Misschien wel kinderachtig voor sommigen...
Vanaf nu gaan mijn over-en-weer reisjes naar België met de TGV of de auto.
En als ik soms de toeren hier boven ons zie van die nieuwe Airbus. Dagelijks zien we hier de testvluchten. B e a n g s t i g e n d!!!!!
Last edited by marie-anne; 11 december 2013, 16:27.
Reden: toevoeging
Comment