Gisteren had ik hier een stroomonderbreking op de kring waar ook de Telenet-modem/router is op aangesloten, en sindsdien kan ik geen (bekabelde) internetconnectie meer maken.
De dochter werkt (draadloos) op een iMac en die werkt nog.
Het wireless netwerk ging ook nog even op mijn laptop, maar nu gaat er helemaal niets meer
( Ben nu niet thuis, dus vandaar dat ik het hier even vraag )
Ik krijg een meldeing: de DNS server reageert niet meer.
Heb die twee doosjes van Telenet eens zonder stroom gezet gedurende 1 minuut en dan terug aangekoppeld, maar dit kon het probleem niet verhelpen.
Het moet ergens in de modem/router zitten want ik typ nu op mijn laptop vanop mijn werk, en hier heb ik geen enkel probleem. UTP kabel erin en ik kan online. Maar thuis dus niet......
Weet er iemand raad want het komt weer erg ongelegen.....
De dochter werkt (draadloos) op een iMac en die werkt nog.
Het wireless netwerk ging ook nog even op mijn laptop, maar nu gaat er helemaal niets meer
( Ben nu niet thuis, dus vandaar dat ik het hier even vraag )
Ik krijg een meldeing: de DNS server reageert niet meer.
Heb die twee doosjes van Telenet eens zonder stroom gezet gedurende 1 minuut en dan terug aangekoppeld, maar dit kon het probleem niet verhelpen.
Het moet ergens in de modem/router zitten want ik typ nu op mijn laptop vanop mijn werk, en hier heb ik geen enkel probleem. UTP kabel erin en ik kan online. Maar thuis dus niet......
Weet er iemand raad want het komt weer erg ongelegen.....
Comment