Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbexers en urbexers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: urbexers en urbexers

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Eerst en vooral, je hoeft je zeker niet persoonlijk aangevallen voelen hoor
    Anonymous, door iemand die zijn stellingen grondig en beleefd onderbouwt voel ik me nooit aangevallen.
    En dat is hier wel degelijk het geval, ik kan dus alleen maar akkoord zijn met je stelling.
    Maar voor mezelf is het zo ambigu, in feite ben ik een meer teruggetrokken iemand, iemand die vb totaal ongeschikt is voor het nemen van straatportretten bijvoorbeeld, ik zou het gewoon niet durven.
    En dan, aan de andere kant is er mijn "mister Hyde" die gaat fotograferen op plaatsen waar niemand hoort te zijn (maar ook niet meer dan dat). Het gekke is dat ik daar pakweg tien jaar geleden geen enkele belangstelling voor had.
    Mijn "dr Jeckyll" zijde heeft dan weer een enorme afkeer van dat zinloze vandalisme, die vernielingen, daar kan ik met mijn verstand niet bij.

Ik zet je straks op de lijst "wie zou je graag eens ontmoeten"

Ohja, voor de tweewoordreageerders : ik ben nog altijd niet in de psychiatrieafdeling van de schizofrenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      ................
      Ohja, voor de tweewoordreageerders : ik ben nog altijd niet in de psychiatrieafdeling van de schizofrenen
      Is dat nu echt nodig.......pfffffffffffff.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Is dat nu echt nodig.......pfffffffffffff.
        Dat vraag ik me ook af.
        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ik zet je straks op de lijst "wie zou je graag eens ontmoeten"
          Allemaal ok, maar niet om oesters te gaan eten, want dat lust ik niet

Voor straatportretten ben ik zelf ook te introvert, geef mij liever gebouwen in de stad, mooi verlicht 's nachts, lange sluitertijd op statief, liefst in de sneeuw, alles heel traag en wachten maar. En geregeld een koffietje gaan drinken tussenin.

Comment

Naar het schijnt zou het hoge zinkgehalte van de Zeeuwse oesters en mosselen met een (tijdelijke) overmatige consumptie het testosteron gehalte tijdelijk in de war sturen.
            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Naar het schijnt zou het hoge zinkgehalte van de Zeeuwse oesters en mosselen met een (tijdelijke) overmatige consumptie het testosteron gehalte tijdelijk in de war sturen.
              Misschien toch ook maar nu en dan eens op het ad astra topic gaan kijken .

Comment

Niks aan de hand hoor, gewoon smiley vergeten, gebeurt al eens meer.

Comment

Niks aan de hand hoor, gewoon smiley vergeten, gebeurt al eens meer.
                  Met of zonder smiley, dergelijke sneren hoeven niet.
                  Dit is enkel zaken oprakelen die je beter snel vergeet, maar ja, sommigen kunnen het blijkbaar moeilijk laten (zonder smiley).

Comment

Working...
                  X