Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Even tussendoor vermelden dat wanneer je een trouwe klant bent van Telenet, je jouw oude digicorder kosteloos kan omruilen voor de laatste versie, een actie die loopt tot 31 dec.
    Ik heb mijn shake wel laten omzetten naar whoppa.
    Dat hadden ze me ook verteld, doch de actie loopt maar tot 31 oktober, en "trouw" betekent voor TN minstens 5 jaar...(wordt stilaan een zeldzaamheid, denk ik dan...)

    Comment


    • #32
      Ik heb dat toch nog gekregen vorige week.....en aan de telefoon zei men dat ook tot 31 dec
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #33
        Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik heb dat toch nog gekregen vorige week.....en aan de telefoon zei men dat ook tot 31 dec
        ah, je wordt dus persoonlijk gecontacteerd als je in aanmerking komt?

        Comment


        • #34
          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht

          ah, je wordt dus persoonlijk gecontacteerd als je in aanmerking komt?
          Toch niet, ik belde om over te schakelen van een shake naar whoppa en toen boden ze deze optie aan....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #35
            Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Toch niet, ik belde om over te schakelen van een shake naar whoppa en toen boden ze deze optie aan....
            Ik heb ze donderdag gemaild om te vragen wat de mogelijkheden waren om mijn abo. wat beterkoop te maken. Ik heb toen een vriendelijke brief teruggekregen met wat zij voorstelden:

            Momenteel beschikt u over een Whoppa-abonnement met hierin Internet 120. U kan uw abonnement laten aanpassen naar een Whop met Internet 60. De maandelijkse prijs die u nu betaalt voor uw Whoppa bedraagt 71,70 euro. Indien u kiest voor een Whop zal u maandelijks 61,45 euro betalen. Deze wijziging is uiteraard kosteloos.
            U kan ook nog kiezen om over te stappen naar een Basic Internet van 25,50 euro per maand. Dit raden wij u niet aan daar u dan de maandelijkse pakket-korting zal verliezen. U zou dan 25,50 euro betalen voor uw internet, 20,50 euro voor uw vaste telefoonlijn, 8,20 euro voor de huur van uw HD Digicorder en 15,20 euro voor u kabelabonnement. Dit alles zou komen op een maandelijkse prijs van 69,40 euro. U zou dan meer betalen dan voor het Whop-abonnement.

            Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.

            Met vriendelijke groeten,



            Ziet iemand in bovenstaande mail ergens staan dat ze mijn abonnement "bij deze zullen aanpassen"?
            Ik ook niet.

            Wel...
            Gisterenavond krijg ik onderstaande mail:

            Beste klant,

            Bedankt voor uw interesse in Telenet.
            Hierbij bevestigen wij de aankoop van uw nieuwe Telenet-product(en). Meer details over uw aankoop leest u op de bijgevoegde aankoopbevestiging.
            Onze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op uw nieuwe product(en). U kunt ze raadplegen op
            www.telenet.be/algemenevoorwaarden.

            Vriendelijke groet,



            maw.
            Ze hebben gewoon mijn abonnement omgezet, zonder dat ik daarom heb gevraagd, noch toestemming of bevestiging had gegeven.

            Beetje vreemde wereld, lijkt mij.

            Of....staat er misschien een clausule in hun algemene voorwaarden die ervoor zorgt dat, als je éénmaal bent omgezet, dat je dan weer vastzit voor een bepaalde tijd of dat je dan geen recht meer kunt inroepen op één of ander voordeel?
            Ik weet het niet, en ik zal me ook de moeite niet nemen om de algemene voorwaarden door te nemen, ook niet.
            Want hoe je het ook draait of keert, de klant moet altijd vechten voor zijn brokken en op het einde van de rekening is ie toch steeds de pineut.
            Of ben ik te achterdochtig?

            Comment


            • #36
              Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Toch niet, ik belde om over te schakelen van een shake naar whoppa en toen boden ze deze optie aan....
              En mij hebben ze die mogelijkheid niet geboden hoor, ik ben maar pas in maart ek. vier jaar klant ook hé...
              Hoewel mijn "toestel" alles behalve comfortabel werkt hoor.
              Als ik een commando geef dan neemt ie ruuustttiiiggg de tijd om dat uit te voeren.

              Comment


              • #37
                Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Ik heb ze donderdag gemaild om te vragen wat de mogelijkheden waren om mijn abo. wat beterkoop te maken. Ik heb toen een vriendelijke brief teruggekregen met wat zij voorstelden:

                Momenteel beschikt u over een Whoppa-abonnement met hierin Internet 120. U kan uw abonnement laten aanpassen naar een Whop met Internet 60. De maandelijkse prijs die u nu betaalt voor uw Whoppa bedraagt 71,70 euro. Indien u kiest voor een Whop zal u maandelijks 61,45 euro betalen. Deze wijziging is uiteraard kosteloos.
                U kan ook nog kiezen om over te stappen naar een Basic Internet van 25,50 euro per maand. Dit raden wij u niet aan daar u dan de maandelijkse pakket-korting zal verliezen. U zou dan 25,50 euro betalen voor uw internet, 20,50 euro voor uw vaste telefoonlijn, 8,20 euro voor de huur van uw HD Digicorder en 15,20 euro voor u kabelabonnement. Dit alles zou komen op een maandelijkse prijs van 69,40 euro. U zou dan meer betalen dan voor het Whop-abonnement.

                Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.

                Met vriendelijke groeten,



                Ziet iemand in bovenstaande mail ergens staan dat ze mijn abonnement "bij deze zullen aanpassen"?
                Ik ook niet.

                Wel...
                Gisterenavond krijg ik onderstaande mail:

                Beste klant,

                Bedankt voor uw interesse in Telenet.
                Hierbij bevestigen wij de aankoop van uw nieuwe Telenet-product(en). Meer details over uw aankoop leest u op de bijgevoegde aankoopbevestiging.
                Onze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op uw nieuwe product(en). U kunt ze raadplegen op
                www.telenet.be/algemenevoorwaarden.

                Vriendelijke groet,



                maw.
                Ze hebben gewoon mijn abonnement omgezet, zonder dat ik daarom heb gevraagd, noch toestemming of bevestiging had gegeven.

                Beetje vreemde wereld, lijkt mij.

                Of....staat er misschien een clausule in hun algemene voorwaarden die ervoor zorgt dat, als je éénmaal bent omgezet, dat je dan weer vastzit voor een bepaalde tijd of dat je dan geen recht meer kunt inroepen op één of ander voordeel?
                Ik weet het niet, en ik zal me ook de moeite niet nemen om de algemene voorwaarden door te nemen, ook niet.
                Want hoe je het ook draait of keert, de klant moet altijd vechten voor zijn brokken en op het einde van de rekening is ie toch steeds de pineut.
                Of ben ik te achterdochtig?
                Volgens mij is er idd een regeling dat je, als je binnen de drie maanden nog eens overschakelt, je moet bijbetalen. Nu, volgens mij is het hier gewoon een menselijke fout van telenet. Zij zullen heus niet klagen als je weer naar je duurdere abonnement wil. Zij verdienden meer met je vorige tarief dan met het huidige. Hoewel ze eigenlijk niet mochten overschakelen, is het voor jou wel een goede zaak, en voor Telenet minder. Ik zou dit onder het kopje 'ongevraagde, maar toch welkome service' plaatsen.

                Comment


                • #38
                  Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Ik heb ze donderdag gemaild om te vragen wat de mogelijkheden waren om mijn abo. wat beterkoop te maken. Ik heb toen een vriendelijke brief teruggekregen met wat zij voorstelden:

                  Momenteel beschikt u over een Whoppa-abonnement met hierin Internet 120. U kan uw abonnement laten aanpassen naar een Whop met Internet 60. De maandelijkse prijs die u nu betaalt voor uw Whoppa bedraagt 71,70 euro. Indien u kiest voor een Whop zal u maandelijks 61,45 euro betalen. Deze wijziging is uiteraard kosteloos.
                  U kan ook nog kiezen om over te stappen naar een Basic Internet van 25,50 euro per maand. Dit raden wij u niet aan daar u dan de maandelijkse pakket-korting zal verliezen. U zou dan 25,50 euro betalen voor uw internet, 20,50 euro voor uw vaste telefoonlijn, 8,20 euro voor de huur van uw HD Digicorder en 15,20 euro voor u kabelabonnement. Dit alles zou komen op een maandelijkse prijs van 69,40 euro. U zou dan meer betalen dan voor het Whop-abonnement.

                  Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.

                  Met vriendelijke groeten,



                  Ziet iemand in bovenstaande mail ergens staan dat ze mijn abonnement "bij deze zullen aanpassen"?
                  Ik ook niet.

                  Wel...
                  Gisterenavond krijg ik onderstaande mail:

                  Beste klant,

                  Bedankt voor uw interesse in Telenet.
                  Hierbij bevestigen wij de aankoop van uw nieuwe Telenet-product(en). Meer details over uw aankoop leest u op de bijgevoegde aankoopbevestiging.
                  Onze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op uw nieuwe product(en). U kunt ze raadplegen op
                  www.telenet.be/algemenevoorwaarden.

                  Vriendelijke groet,



                  maw.
                  Ze hebben gewoon mijn abonnement omgezet, zonder dat ik daarom heb gevraagd, noch toestemming of bevestiging had gegeven.

                  Beetje vreemde wereld, lijkt mij.

                  Of....staat er misschien een clausule in hun algemene voorwaarden die ervoor zorgt dat, als je éénmaal bent omgezet, dat je dan weer vastzit voor een bepaalde tijd of dat je dan geen recht meer kunt inroepen op één of ander voordeel?
                  Ik weet het niet, en ik zal me ook de moeite niet nemen om de algemene voorwaarden door te nemen, ook niet.
                  Want hoe je het ook draait of keert, de klant moet altijd vechten voor zijn brokken en op het einde van de rekening is ie toch steeds de pineut.
                  Of ben ik te achterdochtig?
                  Volgens mij is er idd een regeling dat je, als je binnen de drie maanden nog eens overschakelt, je moet bijbetalen. Nu, volgens mij is het hier gewoon een menselijke fout van telenet. Zij zullen heus niet klagen als je weer naar je duurdere abonnement wil. Zij verdienden meer met je vorige tarief dan met het huidige. Hoewel ze eigenlijk niet mochten overschakelen, is het voor jou wel een goede zaak, en voor Telenet minder. Ik zou dit onder het kopje 'ongevraagde, maar toch welkome service' plaatsen.

                  Comment

                  Working...
                  X