Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TELENET: KOSTENLOOS overstappen naar goedkopere formule, kan ik dat?

Dat nieuwe mailadres heb ik voorgoed (tot google er mee op houdt dus) opgevangen door een gmailadres te nemen en dat van de provider daar naar te laten doorsturen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Zelf heb ik een tragere internetformule gekozen binnen hetzelfde pack. Dat was kosteloos en ging onmiddellijk na het telefoontje in voege. Bij de volgende afrekening werd het verschil pro rata de lopende maand aangerekend.

Groeten,

Willy
      Dat was niet duidelijk voor iedereen blijkbaar.

Uit http://telenet.be/nl/tarieven#activatie

Telenet-producten activeren op ons netwerk?

Heb je al internet, telefonie of digitale tv van Telenet? Dan betaal je geen activeringskosten meer, ook al neem je bv. een extra product, verander je van product of verhuis je.
      Ben je nog geen internet-, telefonie- of digitale tv-klant? Dan betaal je maar 1 keer € 50 voor de activering op ons netwerk.
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik krijg hier voortdurend en vooral citaten te zien van de Telenet-site...
        Maar een concrete handleiding over HOE IK MIJN ABONNEMENT EIGENHANDIG KAN OMZETTEN naar een goedkopere formule....da's andere koek blijkbaar.
        En laat dat nou net datgene zijn waar ik naar op zoek ben!

Nogmaals ik heb al de hele TN site afgezocht, maar ik kan nergens vinden waar ik mijn abo kan omzetten.
        Blijkbaar is de enige mogelijkheid: bellen.
        Vermoedelijk krijg ik dan een "radde tong" aan de lijn die me zal proberen overtuigen om toch te blijven waar ik ben, of die toch op zijn minst zal zorgen dat ik onvolledig geïnformeerd zal zijn.
        Vervolgens zal die me dan vragen om direct te beslissen enzovoort....

Comment

Is dat nu zo moeilijk. De oplossing is hier al gegeven.

Ga naar de telenet website login op mijn telenet.
          Klik op mijn internet
          Klik op abonnement daarna op wijzigen.
          Kies je nieuwe product bvb basic internet.
          Daaronder zie je dan je huidige product en je gekozen product met alle specificaties en hun maandelijks bedrag.
          Op verdergaan klikken en klaar.

En waarom al die vooroordelen over die helpdesk medewerker? Jij bent nog altijd de laatste om te beslissen wat je doet he.

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Is dat nu zo moeilijk. De oplossing is hier al gegeven.

Ga naar de telenet website login op mijn telenet.
            Klik op mijn internet
            Klik op abonnement daarna op wijzigen.
            Kies je nieuwe product bvb basic internet.
            Daaronder zie je dan je huidige product en je gekozen product met alle specificaties en hun maandelijks bedrag.
            Op verdergaan klikken en klaar.

En waarom al die vooroordelen over die helpdesk medewerker? Jij bent nog altijd de laatste om te beslissen wat je doet he.

mir
            Neen, dat is niet zo moeilijk.
            Maar ik zeg toch al voortdurend dat ik daar de mogelijkheid niet krijg om te kiezen...
            Dit is wat ik zie als ik op "wijzigen" klik. Dit en dit alléén. Geen mogelijkheden om van formule te veranderen.

Comment

Gewoon de algemene nummer van Telenet bellen en aan die persoon vragen om een andere formule te activeren. In mijn geval alvast geen enkele poging om me om te praten. Binnen de 30 seconden was het in orde.
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Maar ik zeg toch al voortdurend dat ik daar de mogelijkheid niet krijg om te kiezen...
                Dit is wat ik zie als ik op "wijzigen" klik. Dit en dit alléén. Geen mogelijkheden om van formule te veranderen.
                Deze afbeeldingen zijn toch niet van de mijn telenet pagina's?

Mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Deze afbeeldingen zijn toch niet van de mijn telenet pagina's?

Mir
                  toch toch, Mir! Heb je het zelf al eens geprobeerd sinds ik dit topic heb gestart?
                  Ingelogd met paswoord en al
                  En dat is het nou net wat me zo verveelt.
                  Iedereen zegt dat het een fluitje is, en als ik het probeer, dan lukt het me niet.
                  Alhoewel ik bezwaarlijk een PC-analfabeet kan worden genoemd hoor...

volgens mij krijg ik deze bladzijden te zien omdat ik geen andere opties heb dan wat ik nu heb...
                  Last edited by dréten; 21 november 2013, 19:08.

Comment

Omschakelen tussen je vaste diensten is kostenloos, of het nu een up- of downgrade betreft..

Normaal moet het werken via Mijn Telenet, lukt het daar niet bel je gewoon best even en zeg welke formule je graag wenst. Dat moet voldoende zijn en meer is er niet aan.
                    Met vriendelijke groet,
                    Caltson
                    Sander Photography Official website

Comment

Als je in je eerste dit bent kies je bovenaan "alles apart" en daar kies je dan de gewenste internet formule.

Grt,
                      Jean-Pierre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Niks vreemd, staat in het contract dat je hebt afgesloten
                        Voorwaarden veranderen soms ... bijna niemand van ons heeft nog het abonnement waarvoor hij getekend heeft door de overschakeling naar nieuwe formules met nieuwe voorwaarden (uitgezonderd recente nieuwe klanten dan).

Dit staat "heden" op de site van Telenet te lezen :

Telenet-producten activeren op ons netwerk?
                        Heb je al internet, telefonie of digitale tv van Telenet? Dan betaal je geen activeringskosten meer, ook al neem je bv. een extra product, verander je van product of verhuis je.
                        Ben je nog geen internet-, telefonie- of digitale tv-klant? Dan betaal je maar 1 keer € 50 voor de activering op ons netwerk.

Bekijk ook de tarieven eens via deze link, daar staat ook in dat je gratis kan veranderen van product, de enige kost is er als je daarvoor een nieuwe modem of zo nodig hebt (bij verhoging product dus).
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie spontane hulp en tips.
                          Ik heb intussen antwoord gekregen van TN.
                          Ik kan zonder veel in te boeten, mijn abo. 10€ goedkoper maken.
                          Alhoewel op hun site aangegeven staat dat Whoppa"120" 20€ duurder is dan Whop "60".
                          Maar ik had indertijd een Shake met gratis telefoon en gratis enkele HD kanalen.
                          Een tijdje geleden is dat abo. vanzelf overgegaan in een Whoppa 120.
                          Dus ik kan eigenlijk geen neutrale vergelijking meer maken.
                          Mocht ik vandaag mijn abo. opnieuw samenstellen, dan zou ik volgens TN maar 3€ goedkoper uit zijn, omdat ik de extra's die ik nu heb, zou moeten extra betalen...

tja... complex allemaal, hé...
                          Last edited by dréten; 22 november 2013, 19:07.

Comment

Ale fijn te lezen dat ze je daar bij telenet toch kunnen helpen hebben
                            10 euro is toch nog altijd 400fr he
                            mir

Comment

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie spontane hulp en tips.
                              Alhoewel op hun site aangegeven staat dat Whoppa"120" 20€ duurder is dan Whop "60".
                              tja... complex allemaal, hé...
                              Er bestaat geen Whoppa "120" of Whop "60". Whoppa en Whop zijn all-in-one formules.
                              Je bedoelt Internet 120 en Internet 60, moest je deze apart aankopen (zonder andere diensten) zou tussen deze abo's 20 EUR verschil zitten, dat klopt met wat Telenet zegt.

Tussen de Whoppa en de Whop zit echter maar een prijsverschil van ongeveer 10 euro, heeft te maken met het feit dat dit een all-in pakket is.
                              Met vriendelijke groet,
                              Caltson
                              Sander Photography Official website

Comment

Even tussendoor vermelden dat wanneer je een trouwe klant bent van Telenet, je jouw oude digicorder kosteloos kan omruilen voor de laatste versie, een actie die loopt tot 31 dec.
                                Ik heb mijn shake wel laten omzetten naar whoppa.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X