Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelfrijdende auto
Collapse
X
-
-
Re: Zelfrijdende auto
Kan ik daarmee rijden wanneer ik stokoud zal zijn en mijn rijbewijs vervallen is?
Wat als ik eens goesting heb om in de Alpen door enkele haarspeldbochten te scheuren?"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtKan ik daarmee rijden wanneer ik stokoud zal zijn en mijn rijbewijs vervallen is?
En dan zullen de flitspalen en -boetes ook verdwijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtHeerlijke vraag... dan zal het rijbewijs en rijexamen niet meer nodig zijn op termijn.
En dan zullen de flitspalen en -boetes ook verdwijnen.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtEn dan zullen de flitspalen en -boetes ook verdwijnen.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtKan ik daarmee rijden wanneer ik stokoud zal zijn en mijn rijbewijs vervallen is?
Jan
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtHeerlijke vraag... dan zal het rijbewijs en rijexamen niet meer nodig zijn op termijn.
En dan zullen de flitspalen en -boetes ook verdwijnen.
Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtJe kan dan meerijden niet ermee rijden. De auto heeft zelf een rijbewijs: http://www.zdnet.nl/google/139228/go...ijs-in-nevada/
Jan
Klopt. Geen ongelukken meer. Geen stoplichten, airbags, kreukelzones, autogordels, winterbanden meer nodig.
Jan
en wat als er versie incompatibiliteit komt? jij bent in fout want jij rijdt rond met een v2 en ik een v3.3.0beta?
waarom noemen ze het dan gewoon geen trein? maar dan andersIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtJuist, want een computer (datgene wat alles zal besturen) loopt nooit vast, geeft nooit eens een fout...
en wat als er versie incompatibiliteit komt? jij bent in fout want jij rijdt rond met een v2 en ik een v3.3.0beta?
Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtInderdaad. Auto van Google heeft 500.000 zonder ongelukken rond gereden. Niet elke computer loopt vast. Ja, dat spul van Microsoft en Apple. Industrieele automatisering is een ander verhaal. In vliegtuigen, treinen en metros zijn eigen ook geen mensen meer nodig voor de besturiing. Maar dat vinden we nog wat eng. Wen er maar aan.
JanIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk zal er helemaal niet aan wennen, en mij dus degelijk zo lang mogelijk verzetten tegen zulke vorm van vrijheidsberoving.
Als alle auto's en vrachtwagens anticiperen gaan we eens goed kunnen gas geven, alle flitspalen zijn overbodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtIn vliegtuigen, treinen en metros zijn eigen ook geen mensen meer nodig voor de besturiing. Maar dat vinden we nog wat eng. Wen er maar aan.
In Parijs is er zo een metrolijn die volledig geautomatiseerd rijdt, je kan in het eerste metrostel vlak vooraan tegen de ruit gaan staan en alles op je zien afkomen. En die stopt ook op exact de correcte plaatsen waar de deuren opengaan zodat je meteen door de in/uitgang kan stappen.
Je kan dus ook als reiziger niet meer op de perrons terechtkomen omdat die afgesloten zijn en simultaan opengaan met de deuren van de metro.
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtVooral dat zal dan heel veel pijn doen aan de staatskassa.
Zoals de hoax dat er al 60 jaar een systeem bestaat om auto's op lucht te laten rijden, maar dat lobbygroepen het tegenhouden omdat ze op lucht geen taks kunnen heffen zoals bij aardolie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtBen wel benieuwd wat ze zullen doen met de fietsers, de bromfietsers en vooral de motoren.
Jan
Comment
-
Tegen dat die autootjes hier ingeburgerd zijn, zullen er misschien ook wel zelfrijdende fietsen en bromfietsen enzo rondrijden, nu men toch al elektrische fietsen en scooters heeft.
Een kwestie van tijd, of de zelfstappende voetgangers zullen de trottoirs onveilig maken
Comment
Comment