Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs ?

Hallo,

Ik zoek een proper hotel centrum Parijs voor de herfst of kerstvakantie, liefst goedkoop, centraal gelegen dus maar wel proper.
    Wat zou een goede prijs per nacht zijn voor 2 met dochter ?

Dit voor de herfstvakantie en kerstvakantie.
    Ik heb geen idee van de prijzen want er zijn zoveel aanbiedingen...

Zouden die Groupon aanbiedingen te vertrouwen zijn of zijn die kortingen hoger dan voorgesteld?

Bedankt!
    Last edited by 2010; 24 september 2013, 18:22.

Re: Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs en Londen ?

1) Wat versta je onder 'het centrum' ? - dit zijn gigantische steden
    2) Hoeveel wil jij er aan spenderen ? Goedkoop is relatief voor dergelijke steden.
    3) De leeftijd van je dochter speelt ook mee; volwassen bed of niet.
    Kijk eens hier en tik datum en aantal personen in: www.booking.com.
    Londen is overigens een heel stuk duurder dan Parijs.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Re: Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs en Londen ?

2 goede sites om te boeken:

booking.com
      HRS.de

Je kan zowat alles kiezen, naargelang van je budget.
      Prijzen kunnen sterk afhankelijk zijn van een event of zo.
      Als er in Brussel een grote EU vergadering is, dan kosten de kamers ook rap 200€ per nacht...

Dus probeer zeker verschillende data.

Comment

In dergelijke steden vind ik "centraal gelegen" eigenlijk niet zo belangrijk. Je hebt toch de metro nodig om ergens te geraken, en in Londen bv. zijn "opstap"-plaatsen genoeg. Zowel in Londen of Parijs ga ik echt niet met de auto beginnen rondtoeren : voor mij moet een vakantie ontspannend zijn.
        Mijn laatste verblijf in Londen was in een hotelletje op wandelafstand van Hyde park. Wat het gekost heeft, zou ik eens moeten nakijken. Het was proper genoeg en het ontbijt was op zijn Engels .
        Groeten,

Polleke

Comment

1> voor Parijs wat centraal vb niet tever van de Champs Elysée, Eifeltoren... maar deze zouden we toch met de wagen doen dus iets verderop geen probleem.
          voor London misschien nabij Picadilly circus, vroeger ooit eens geweest met de prins Filip overzetboot, lang varen en ter plekke boekten we iets.

2> Ik dacht aan +-€125 max voor 2 overnachtingen met 2 personen + 1 kind in een 2 persoonskamer

3> Dochter is 6j, in de meeste hotels zal dit wel geen probleem zijn denk ik, sommigen gaan wel een toeslag vragen

Ja Londen is inderdaad veel duurder, zie dat de Eurostar voor ons drieën al minstens €125 kost heen en terug, liever best met de wagen naar Parijs, is voor een cadeau, mag ook niet te duur zijn want had eigenlijk al iets gekocht Kerstperiode in Parijs zal misschien extreem duur zijn in vergelijking met de herfstvakantie (28 okt - 3 nov)

Ik hoorde dat er iets van "hotelkamerveiling.nl" bestaat waar je zoals op Ebay op kamers kan bieden, iemand ervaring hiermee ?

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          1) Wat versta je onder 'het centrum' ? - dit zijn gigantische steden
          2) Hoeveel wil jij er aan spenderen ? Goedkoop is relatief voor dergelijke steden.
          3) De leeftijd van je dochter speelt ook mee; volwassen bed of niet.
          Kijk eens hier en tik datum en aantal personen in: www.booking.com.
          Londen is overigens een heel stuk duurder dan Parijs.
          Last edited by 2010; 24 september 2013, 11:48.

Comment

Voor London :
            From booking to bed, we’re here to help you rest easy. Whether it’s our choice of rooms across 800+ hotels, beds you won’t want to leave, our super tasty food, flexible rates that have you covered whatever the weather or our friendly team members who genuinely care about you, these are just some of the reasons we’re one of the most-loved hotels in the UK and beyond

Voor Parijs : 'k zou 't niet weten...
            Last edited by Kaneda; 24 september 2013, 13:18.
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

London: The Grange Rochester, aan Vincent Square, op wandelafstand van Westminster en de Thames, is een aanrader.

Maar niet voor 125 €; daar ga je in geen enkele wereldstad een fatsoenlijk hotel voor hebben. Verdubbel dat, en je komt in de buurt.

Voor dat bedrag kijk je best bij jeugdherbergen etc... Of B&B!

Comment

Kijk ook eens bij Ibis hotels
                Opgelet, je hebt 3 prijsklasses. Ibis Budget (was vroeger Formule1) is soms wel met douche en WC op gang
                Ibis Styles is met douche en WC op kamer (was vroeger Etappe)
                Ibis zelf is nog een klasse hoger.
                Al verschillende keren bij hun gelogeerd voor schappelijke prijzen en altijd zonder zorgen.
                Ontbijt is wel redelijk basic (maar voldoende)
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Maak een account aan bij www.booking.com. Als je een account hebt krijg je volgens mij automatisch de speciale aanbiedingen. Gisteren er één binnen gekregen en direct gebruik van kunnen maken: 4-sterren hotel hartje Keulen voor €50 per nacht. Voor Parijs en Londen zijn ook altijd veel aanbiedingen
                  http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    1) Kijk eens hier en tik datum en aantal personen in: www.booking.com.
                    Kijk vooral voor je iets vastlegt op de eigen site van het hotel. Wij hebben pas een hotel geboekt in Madrid waarbij op hun eigen site een korting van 5% gegeven werd. Booking.com gaf de "volle pot".

2> Ik dacht aan +-€125 max voor 2 overnachtingen met 2 personen + 1 kind in een 2 persoonskamer
                    Ik twijfel of je iets deftig gaat vinden dat centraal gelegen is EN geen "dump" is voor die prijs. Ik zie de goedkoopste 2+1 kamer in Parijs voor 160€. Shared bathroom + toilet, geen ontbijt en een score van 5.4/10 van 15-17 oktober.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

80 euro per nacht, per kamer moet toch lukken?

Wat Ibis-keten betreft: goed voor citytrip. Kleine kamers, maar meer heb je niet nodig als je er enkel komt om te slapen, overdag ben je op stap. Je hebt er veel kans op een propere badkamer, en vaak uitgebreid ontbijt.

Comment

Kan lukken, maar zal basic zijn, zeker als je 3 personen op die kamer wil.

Let ook op met het ontbijt. Als dat niet inbegrepen is, maar 15€ per persoon kost, dan is dat voor 2 dagen ook 90€.

Soit, alles hangt af van je verwachtingen. Ik zou niet onder de 3 sterren gaan, maar dat is mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Kan lukken, maar zal basic zijn, zeker als je 3 personen op die kamer wil.

Let ook op met het ontbijt. Als dat niet inbegrepen is, maar 15€ per persoon kost, dan is dat voor 2 dagen ook 90€.

Soit, alles hangt af van je verwachtingen. Ik zou niet onder de 3 sterren gaan, maar dat is mijn mening.
                          En als ik moet missen wat ik thuis heb aan comfort dan ging ik niet
                          Je gaat niet elke week naar Parijs of Londen.
                          't Zijn ook geen goedkope steden anderzijds.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Als ik even rap kijk dan kan een 3-persoons (3 sterren) - met een goede quotering vanaf 140 euro in Parijs.
                            Hou ook rekening met parkeerkosten, die kunnen in een stad als Parijs flink oplopen.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Dat is een feit. Maar het leuke aan een stad is net om "uit te gaan ontbijten".
                              En dat kan een voordeel zijn als je ontbijt dus niet inbegrepen is.

Heel Amerikaans wel... de werkmensen die naar hun kantoor snellen en tussen de metro's door een koffie en ontbijtkoek meepikken.

In beide steden kan je dat handig doen. Genoeg ketens zoals Pret A Manger, Starbucks en consoorten vind je op elke hoek. En daar heb je uiteraard gegeten voor minder dan 15 €

In London is The Breakfast Club een absolute aanrader. Toen ik daar laatst was, hadden we het laatste tafeltje, klein maar gezellig alternatief. Toen we buiten gingen stond er een rij aan te schuiven die zeker een uur gingen wachten voor een tafeltje. En het was daar zelfs goedkoper dan het ontbijt dat we in het hotel zouden betaald hebben.
                              Zo zie je maar.

The Breakfast Club by Dirk Desmet, on Flickr

Comment

Working...
                              X