Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben aan nieuwe smartphone toe, maar dewelke?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben aan nieuwe smartphone toe, maar dewelke?

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
    Ik heb het zeker niet hoog op, maar een smartphone van rond de 300€?
    Dan zou ik toch maar een gewone goede Gsm kopen, want een smartphone van die prijs daar hebben wij ondervinding mee, hij ligt in de kast.
    Voor 300€ kan je zeker iets degelijks kopen. iets als een Samsung IV mini ofzo (hoewel die waarschijnlijk wel net boven je prijspunt zit). Ik heb er zelf eentje van ongeveer de helft, en dat koop je inderdaad beter niet wegens meestal te traag. Maar voor 300€ kan je zeker iets vinden.
    Ik mag het waarschijnlijk niet zeggen, maar een Nokia Lumia 520 werkt behoorlijk vlot, en is stukken goedkoper (want zit wel rond die 150€...). Quasi iedereen die ik ken met een Lumia is daar behoorlijk content van (en ja, ze werken met die "tegeltjes"...). De duurdere werken natuurlijk nog vlotter.
    Uiteraard iedereen zijn keuze. Gelukkig gebruik ik mijn GSM niet veel, en hoef ik er me dus niet veel aan te ergeren. Ik erger me voornamelijk aan de tijd dat het duurt om gewoon je lijst met contacten op te roepen. Een simpele Nokia doet dat ogenblikkelijk, mijn "smartphone" heeft daar 5-6 seconden voor nodig... En het is niet dat er 1000 contacten in zitten.
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Ik erger me voornamelijk aan de tijd dat het duurt om gewoon je lijst met contacten op te roepen. Een simpele Nokia doet dat ogenblikkelijk, mijn "smartphone" heeft daar 5-6 seconden voor nodig... En het is niet dat er 1000 contacten in zitten.
      Tiens, ik heb nu een HTC Desire (Android Gingerbread) van in 2010 in gebruik en die opent de contacten toch zeer snel. En het is niet dat er maar 1tje inzit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiii Bekijk bericht
        http://www.ibood.com/be/nl/
        Ascend G700 219€
        Awel 't is deze geworden + een 16GB kaartje., maar wel bij Coolblue aangekocht.
        Heb lang zitten twijfelen tussen deze en de Samsung S4 Mini.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Awel 't is deze geworden + een 16GB kaartje., maar wel bij Coolblue aangekocht.
          Heb lang zitten twijfelen tussen deze en de Samsung S4 Mini.
          De reviews gelezen bij Coolblue?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Proficiat met je aanwinst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              De reviews gelezen bij Coolblue?
              Geen goede Theo? Bij iboud was die maar op het einde van de maand beschikbaar, morgen heb ik deze van CB gratis en voor niks opgestuurd.

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Proficiat met je aanwinst!
              Thx mate.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Geen goede Theo? Bij iboud was die maar op het einde van de maand beschikbaar, morgen heb ik deze van CB gratis en voor niks opgestuurd.

Thx mate.
                Ben wat bezorgd over het scherm.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

goede aankoop, heb zelf de 650 en het toestel werkt vlekkeloos, de 700 heeft nog meer geheugen en zal nog beter presteren.
                  .....Dyslexie.......

Comment

Deze morgen ontvangen met Bpost, jawadde noemen ze dat nog een smartphone?
                    Ziet eruit als een mini tablet. Prachtig toestel, is nu aan het opladen en dan............. zoeken zeker hoe alles werkt want ik was jaren Nokia gewoon.

Comment

Ik weet niet wat je zoekt.
                      Ik heb onlangs 'n down-grade gedaan van Sony xperia arc terug naar lumia 620 van nokia.
                      Wat zijn de verschillen:
                      - Android vs Windows Phone.
                      - Windows draait enorm soepel en snel op de Nokia. Bruikbaar met handschoenen, praktisch voor motor rijders.
                      - De camera van de Sony is met 8Mp (HDMI aansluiting) wel stukken beter als de 5 Mp Nokia, maar met 5 Mp genoeg om degelijke foto's te maken.
                      mijn eisen zijn, ik moet 'n leesbare copie van een A4 kunnen nemen.

De xperia kan je uittesten van mij. Zeer degelijk toestel.
                      Maar het Bluetooth gedeelte is om te janken.
                      Ik heb 'n octavia (auto) en die zoekt automatisch alle toestellen. Dat wil zeggen dat die al je contacten in het auto-systeem zet en dat telkens doet voor iedere bestuurder.
                      Mijn vorige Toyota's hadden 'n vast collectief geheugen. Dus niet afhankelijk van de connectie....dus dat is 'n probleem met VAG.
                      Je kan niet geloven hoe ik mijn peren heb gezien om dat gereed te krijgen. Dat kregen ze niet gereed in de garage.
                      Als ik foto's of video's heb genomen met de Sony, krijg ik die niet via bluetooth op mijn Mac. Na het installeren van 'n extra programma op de xperia ging dat wel....oef
                      Maar als ik 'n foto van mijn Mac naar de Xperia wil zetten, MOET ik de USB kabel gebruiken. Ook met windows btw.
                      En ondertussen krijg ik al mijn bluetooth binnen. LG, Nokia etc...zelfs mijn zonnepanelen convertor.

Bottom line:
                      Ik heb vaak 'n slechte Sony gekocht De 800 met xeon flits... geweldig, maar de audio was om te janken. Nooit 'n slechte Nokia gekocht. Mijn budget lag altijd rond de 400€.
                      De Lumia 620 geeft je waar voor z'n geld. Ik heb 'm dan nog gekocht voor 169€. nu kost al die 20€ meer.
                      Het betere model is de 820, groter maar zeker 'n aanrader.

Comment

Mijn Nokia doet al een hele tijd nukkig. Kan soms de toetsenblokkering niet opheffen, soms ontvang ik ook niks.
                        Na het verwijderen van de batterij gaat die weer maar ook niet altijd en vooral niet voor lang, dus het wordt een nieuwe.

En precies als bij een DSLR zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik twijfel tussen een Samsung en een Huawei, wat is nu het best?
                        Toestel mag iets rond de 300 euro kosten.

Grtz, RF
                        De Samsung S3 kost ong. €300,00. Heb ik dit jaar ook gekocht.
                        Bevalt uitstekend.

Comment

Working...
                        X