Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even een vraagje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: even een vraagje...

Goh, aan de ene kant mag ik niet klagen.
    Aan de andere kant, als ik het percentage zie dat ik over hou (2 tot 3 %) moet ik wel klagen.
    Die serieuze uitval heeft te maken met het feit dat een foto altijd moet passen in een reeks, je kan geen 5 foto's van een papegaaiduiker zetten in één reeks hoewel ze alle 5 zeer goed zijn. Dan begint natuurlijk het moeilijker deel van de schifting. Iedere urbexreeks probeer ik tussen de 5 en de 15 te houden. Heb ik er minder dan 5 dan blaas ik de locatie af. Heb ik er meer dan 15 dan zet ik er een muziekje bij.
    Reisfotografie is veel moeilijker hoewel ik zelden met meer dan 1500 foto's thuis kom, dat is dan het resultaat van 4-5 weken. Daar hou ik er max 50 van over. Dat is genoeg.

Dat is wel een moeilijke vraag zeg !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Zelden. Ik zit te lang op dit forum.

Zo heb ik het ook al eerder bekeken, ik ken hobbyfotografen die het niet meer zagen zitten om hun werk te tonen als ze eenmaal geconfronteerd werden met het buitengewone niveau hier. De buil met de bluts zeker ?
      Zelf plaats ik hier uiterst zelden iets maar dat heeft een andere reden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Zo heb ik het ook al eerder bekeken, ik ken hobbyfotografen die het niet meer zagen zitten om hun werk te tonen als ze eenmaal geconfronteerd werden met het buitengewone niveau hier. De buil met de bluts zeker ?
        Zelf plaats ik hier uiterst zelden iets maar dat heeft een andere reden.
        Dit staat toch weer volledig buiten de TS zijn vraag? Of hoor ik hier een ondertoon Paul?
        Daar gaan we weer zou ik zeggen...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Dit staat toch weer volledig buiten de TS zijn vraag? Of hoor ik hier een ondertoon Paul?
          Dat is net het leuke aan de topics in Chit chat.....iemand start met een vraagje over A en na enkele reacties zitten we bij Z.
          Chit chat hé......

Uitgebreide vertaling voor chit-chat (Engels) in het Nederlands :

* chit: aantekening; briefje; krabbel; kattebelletje; schrijfsel; kladbriefje; kladje

* chat: kletsen; bomen; spreken; klappen; babbelen; kakelen; kwebbelen; kwetteren; wauwelen; snateren; gesprek; mondeling onderhoud; praten; kwekken; kouten; praatje; babbeltje; kout; gekeuvel; praat; keuvelen; gebabbel; causerie; kwijlen; leuteren; lullen; zeveren; zwetsen; zwammen; kletspraat verkopen; chatten; chat; chatgesprek

Kies maar uit

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Zeker niet Pascal. Geen ondertoon.
            Maar ik kan me best voorstellen dat een beginner moedeloos wordt bij het zien van het niveau hier en ik heb er met de regelmaat van de klok zelf ook last van.
            Ik heb me misschien even laten afleiden door Jos maar in #16 heb ik kleur bekend betreft de vraag van Bouk.

Laat het me zo stellen : ik probeer hier te stelen met mijn ogen maar ik heb weinig behoefte om mijn eigen fotodinges hier ter discussie te stellen.

Comment

Dubbelpost

Comment

De ervaring en omstandigheden vind ik belangrijker dan het resultaat. Zo zelfs
                dat dit mede mijn tevredenheid bepaalt. Daarom vind ik het ook niet hoognodig
                om foto's aan anderen dan de belanghebbenden te tonen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  das een heel duidelijk antwoord.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik begrijp wat U bedoelt, maar mocht iedereen zijn zoals U, en het niet nodig achten z'n foto's te tonen, dan zou BD veel onderdelen zonder reden van bestaan hebben (toch wat foto's betreft).
                    Alleen praten/schrijven over foto's zonder ze te tonen zou wat belachelijk zijn niet .
                    Groetjes

Comment

...en je zal altijd tevreden zijn Louis?
                      Ik denk dat het af en toe noodzakelijk is om je nieuwe songs te laten horen zodat er vooruitgang zit in je ontwikkeling. Ik heb voor mijn fotografische hobby 25 jaar op podia gestaan als gitarist en uit ervaring weet ik dat het publiek je werk mooi vind of niet. Je hebt het nodig vind ik om de motivatie hoog te houden.
                      Je doet het in eerste instantie voor jezelf maar het is zoals een vrouw die een paar keer per week toch eens graag hoort van haar man dat ze er goed uit ziet en liefst gemeend. Ze is eigelijk zoals dit forum hier... Of je het dan meent is uiteraard een andere zaak. Mja...je moet uiteraard eerlijk zijn dan.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zelden, want ik denk dat het steeds beter kan. En als ik zelf heel kritisch ben tov mezelf, zal de oordeler zoals die hier in getale aanwezig is dit zeker niet zijn. Sommigen uit mijn directe omgeving zijn content dat ze regelmatig een fotoke van henzelf te zien krijgen, anderen vinden het maar niks. De rest zijn goeie herinneringen aan uitzonderlijke plaatsen en momenten om te koesteren en goed voor de archieven maar niet voor de etalage.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Zelden, want ik denk dat het steeds beter kan. En als ik zelf heel kritisch ben tov mezelf, zal de oordeler zoals die hier in getale aanwezig is dit zeker niet zijn. Sommigen uit mijn directe omgeving zijn content dat ze regelmatig een fotoke van henzelf te zien krijgen, anderen vinden het maar niks. De rest zijn goeie herinneringen aan uitzonderlijke plaatsen en momenten om te koesteren en goed voor de archieven maar niet voor de etalage.
                          Boenk erop!
                          En ik durf gerust te verklaren dat ik niet verder geraak dan een goede technische foto.
                          Af en toe een leuk plaatje, tot daartoe.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Working...
                          X