Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Toch over die van dit jaar, 20 stuks.
Persoonlijk wel, tot dat ik eens een foto post. Door de reacties of opmerkingen(juiste en leerrijke) die ik dan krijg, kom ik tot de vaststelling dat ik toch nog veel kan bijleren(waarvoor ik de andere leden ook dankbaar ben).
bent U over het algemeen tevreden over de opnamen/foto,s die U maakt..?
grt,bouk.
Moet dat dan ?
En wat het plaatsen van foto's betreft en de reacties er op :
- geen of weinig commentaar : ofwel héél slecht ofwel een pak die zo jaloers zijn dat ze er dan maar niks over schrijven... ?
- veel commentaar : ofwel héél veel tekortkomingen ofwel héél veel lofbetuigingen.... ?
Ik ga voor, wat betreft mijn plaatsingen, bij beide uit van het laatste, dat komt mij nl. het beste uit .
Weet van mezelf dat ik op een bescheiden laag fotoniveau zit wat kwaliteit betreft in vergelijking met hier geplaatste beelden.
Toch ben ik zelf tevreden wat mijn foto's betreft, maar probeer mezelf steeds te verbeteren.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ik ben nooit 100 % tevreden Bouk…dat houd me scherp en bezig. Anders was ik al lang gestopt denk ik.
Ik zou mezelf kunnen klasseren in de categorie midden en niet professioneel.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Na het herlezen moet ik tot mijn spijt mijn antwoord of vraag herhalen : moet dat dan ?
De rest van mijn antwoord was een voetnoot, vandaar de tussenlijn.
Af en toe ben ik tevreden over een foto die ik gemaakt heb, dat wil daarom nog niet zeggen dat dat voor alle foto's geldt (het percentage foto's waarover ik echt tevreden ben is niet zo heel hoog).
Maar ik denk dat dat voor de meesten hier zo is, iemand die elke keer dat hij de ontspanknop indrukt een perfecte foto maakt, die ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat ik in de 3 jaar dat ik nu "actief" bezig ben al 4 foto's heb waar ik echt heel tevreden van ben.
(zijn dan nog foto's die hier geen echt 'lovende' kritiek kreeg).
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment