Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw bericht van Teleslet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw bericht van Teleslet

De contracten met Eurosport lopen af. We zijn niet tot
    een nieuwe overeenkomst gekomen. De uitzendingen
    stoppen op 01/01/2014. Vindt u zich niet terug in deze
    zenderwijziging, dan kunt u uw diensten uitgezonderd
    de mobiele diensten kosteloos opzeggen t.e.m.
    28/2/2014 via de Telenet-klantendienst. Dat kan
    telefonisch, per brief of via onze website.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Nieuw bericht van Teleslet

Bedankt voor de info maar het is Telenet Foutje in je titel.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Volgens mij bedoelt Macroshopper wel degelijk TeleSlet hoor.......
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Idd. Teleslet is nog een compliment.
        Wat we willen krijgen we niet (WDR ed,, HD buitenlandse zenders / EU sport zenders - ik wil er zelfs voor betalen )

We worden wel ondergesch*ten door betekenisloze reclame zenders meestal in het franstalige gebied. Daar betaal ik dus voor. :-(

YMMV
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Gelukkig zijn er alternatieven voor deze die niet tevreden zijn met TN, nuff said!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Bedankt voor de info maar het is Telenet Foutje in je titel.

mir
            Inderdaad, als ik me moet verlagen tot het "verkrachten" van de naam van mijn provider, dan zou ik er geen dag langer klant willen zijn.

En Belgacom is geen haar beter op dat gebied dacht ik.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik snap het probleem niet echt. Telenet geeft je de optie om kosteloos alles op te zeggen omdat ze niet tot een akkoord gekomen zijn met een zender en gekozen hebben om die niet meer uit te zenden. Sommige zenders vragen ineens gewoon veel meer om uitgezonden te worden. Telenet kiest dan om niet in de winstmarges te gaan snijden of om de prijzen te verhogen, als ze dat al zouden kunnen. Lijkt me normaal, niet? Als je het niet normaal vindt zeg je gewoon alles op en het kost je niks.
              Het is allemaal nog wat ingewikkelder dan dit trouwes. In het Brusselse heb ik enkel eurosport 1 en moet ik voor 2 betalen. Ik betaal trouwens twee keer TV rechten omdat ik enkel kabel kan krijgen via WoluTV hier. Daarna wil ik graag Telenet hebben en ik ben blij dat ik die optie heb, maar dan moet ik voor nog eens rechten betalen ook. Vermits eurosport 2 niet in het pakket van WoluTV zit, zou ik daarvoor nog eens extra gaan betalen. Misschien dat ze het dus in een betaalpakket gaan steken of volledig weglaten.
              Eurosport heeft ook een player, waarbij je een abonnement kan nemen van rond de 5 euro per maand en je op al devices kan kijken, maar ze hebben precies geen optie in het Nederlans, niet dat ik een grote fan ben van de commentaar op eurosport. Ik ben er niet blij mee, maar ik kijk dan ook nog bijzonder weinig tv.

Comment

och, als ze ne gratis ipad kunnen geven, aan nieuwe klanten , verdienen ze er dik aan, en de oude ??? en na een 20 jaar, wat krijgt nen oude: nikske... dat ze dan die zender gratis geven aan de "ouw mannen". Dus bij mij ook ( omdat het nergens anders beter is, spijtig genoeg dus ook nen teleslet klant. )

Comment

Als je niet tevreden bent, stap dan op. Dat is de enige recht dat je hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Als je niet tevreden bent, stap dan op. Dat is de enige recht dat je hebt.
                    Ik denk dat er evenveel klachten zijn over Belgacom....... wat moet je dan !?!?
                    Ik heb reeds jaaaren een 'vertraging' (mijn stem komt seconden later door op de GSM naar dewelke ik bel) met mijn GSM.
                    Toen in nog Proximus was had ik dat niet, bij de overstap naar Telenet begon het.
                    Reeds ontelbare keren gemeld. De ene keer scheept men me af door de schuld bij een slechte verbinding te leggen (maar mijn vrouw heeft het niet met haar GSM), dan weer vraagt men mij de gesprekken te noteren wanneer het zich voordoet, terwijl ik keer op keer vertel dat het bij ALLE gesprekken is. En gesprekken noteren, ze weten verdorie veel beter naar wie en wanneer ik bel dan ikzelf. Dan is het, probeer eens je simkaart in een andere gsm. Dat heb ik reeds bij drie verschillende gsm's gedaan, en het is altijd hetzelfde liedje. Dus MOET het wel met Telenet te maken hebben, maar hoe maak je hen dat in godsnaam wijs ?
                    Ik ga er nog één keer voor reclameren en dan verander ik.
                    Het is misschien een beetje naast de kwestie hier, maar ik wilde het toch even melden.
                    Groetjes

Comment

allez vooruit het is lang geleden,we gaan telenet en belgacom en co er nog eens doortrekken..verander gewoon van provider he gasten inplaats van hier uw gal uit te spugen.
                      simpel als bonjour...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                        allez vooruit het is lang geleden,we gaan telenet en belgacom en co er nog eens doortrekken..verander gewoon van provider he gasten inplaats van hier uw gal uit te spugen.
                        simpel als bonjour...
                        U stelt het een beetje te simplistisch voor.
                        Als je een pakket hebt bvb. bij Telenet, en je haalt er één ding uit............
                        Enne daarvoor dienen forum oa. om eens ons gal te kunnen uitspuwen.
                        Wat deden die 110.000 gasten op die Facebookpagina ivm met Telenet/iPad volgens U.......?
                        En wat doet U hier....... ?

PS Ik heb bovendien mijn gal (nog) niet uitgespuwd, maar alleen feiten aangehaald.

Groetjes

Comment

Er loopt al een draadje over het iPad maar het is toch heel eenvoudig? Een iPad is peanuts als men hiermee klantenbinding kan gaan doen. Belgacom doet een actie om een smartphone van Samsung te krijgen voor 29 euro, dar kraait dan niemand naar terwijl het net evengoed is om nieuwe en duurdere abo's te slijten.
                          Een tevreden Tenelet gebruiker!

Comment

Ik zie niet in waarom we steeds Telenet met de vinger moeten wijzen?
                            Er zijn bij een overeenkomst altijd minstens twee partijen, als deze partijen niet overeen komen, dan kan men zonder kennis van zaken moeilijk weten wie aan de oorzaak ligt.
                            We zouden dus evengoed over Euroslet kunnen spreken als over Teleslet.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              U stelt het een beetje te simplistisch voor.
                              Als je een pakket hebt bvb. bij Telenet, en je haalt er één ding uit............
                              Enne daarvoor dienen forum oa. om eens ons gal te kunnen uitspuwen.
                              Wat deden die 110.000 gasten op die Facebookpagina ivm met Telenet/iPad volgens U.......?
                              En wat doet U hier....... ?

PS Ik heb bovendien mijn gal (nog) niet uitgespuwd, maar alleen feiten aangehaald.

Groetjes
                              Ik schreef 'gasten' is da uwe achternaam mss

Comment

Working...
                              X