Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Er zijn nogal wat voorwaarden, waaraan voldaan moet worden: http://telenet.be/ipadvoordeel

De voorraad blijkt beperkt te zijn.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat krijg je als mensen alles al hebben. Steeds meer willen en nog meer en nog meer meer.
      De meeste mensen hoeven zich echt geen zorgen te maken over prioritaire behoeften, ook meestal niet over secundaire. Er blijft dan niet veel over om toch maar over te kunnen zeuren.
      Er zijn zoveel miljoenen mensen die elke dag moeten zoeken naar eten om toch maar iets binnen te hebben. En hier, hier zeuren ze over een Ipad die ze niet krijgen. Scheefgetrokken graaicultuur vind ik dat.

Dit is een actie, marketing heet dat. Dat heb je bij boekjes, kranten, en zoveel andere bedrijven. Ben je niet tevreden over Telenet, stap dan over naar een andere provider. De mogelijkheden zijn legio.
      Vind je dat je te veel betaalt, zoek dan iets dat minder kost?
      Ik betaal €25 voor mijn internet bij Telenet, ik ben daar heel tevreden over. Meer moet dat niet zijn voor mij. Keuzes. Je kan ze echt maken hoor.
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Daar mogen ze inderdaad iets aan doen, ik heb wel van een medewerrker vernomen dat ze aan de mobiele netwerken bezig zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        De vraag is maar, hoeveel klanten Telenet met deze actie zal verliezen.
        Eigenlijk hadden ze met dat geld beter hun gsm netwerk wat kunnen updaten,
        Telenet is ontegensprekelijk sterk in internet en digitale tv, maar hun gsm netwerk onder Mobistar, dat kan een stuk beter,
        en daar zijn veel mensen niet echt gelukkig mee, dat soort ongelukkigheid komt dan natuurlijk boven bij dat soort discussies.
        Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Hier nog een tevreden Telenet klant. Ipad interesseert me niet, ze doen maar. Als ik vind dat mijn contract te duur is zal ik wel rondkijken naar iets anders.

Overigens is er nu ook een actie voor bestaande klanten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
            Hier nog een tevreden Telenet klant. Ipad interesseert me niet, ze doen maar. Als ik vind dat mijn contract te duur is zal ik wel rondkijken naar iets anders.

Overigens is er nu ook een actie voor bestaande klanten
            Welke?
            MVG. Hugo

Comment

Ik betaal al 20 jaar trouw mijn energie en water factuur en heb daar ook nog nooit een cadeau gekregen

Waar mensen toch allemaal over zeuren tegenwoordig. Ze betalen hun abonnement en krijgen er toch diensten voor terug wat willen ze nu nog meer?

Gewoon marketing he om klanten af te snoepen van de concurrentie.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                Welke?

Comment

Ik ken heel wat mensen uit de telecomwereld, waaronder er ook facturatie doen.
                  En het gros van de mensen blijft grotendeels bij 1 bedrijf plakken, maar er is zo'n kleine groep mensen die elke keer als hun contract verlopen is de kat uit de boom kijkt voor een promo bij de concurrent.
                  Zij doen hun opzeg, worden "nieuwe" klant bij de concurrent en krijgen de promovoorwaarden. En een jaar later doen ze terug het omgekeerde en een jaar later weer. Het is legaal.
                  Maar er kruipt tijd en goesting in om elke keer je administratie te doen. Denk maar aan je e-mail adres dat elke keer wijzigt. Tenzij je een gratis gmail of hotmail account hebt.

Soit. Bij GVA krijg je tegenwoordig een KitchenAid keukenrobot bij een abonnement:

Ja, ik kon het eerst ook niet geloven. Maar de uitgeverijen weten niet meer waar kruipen tegenwoordig. Je krijgt tegenwoordig bij elke krant wel een iPod of -Pad bij als je wacht op hun promotie. Bij Humo was er onlangs 4 maand gratis op een abo van een jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Ik betaal al 20 jaar trouw mijn energie en water factuur en heb daar ook nog nooit een cadeau gekregen

Waar mensen toch allemaal over zeuren tegenwoordig. Ze betalen hun abonnement en krijgen er toch diensten voor terug wat willen ze nu nog meer?

mir
                    In dergelijk zaken loop ik ook niet. Mensen geloven nog al te vaak dat "gratis" bestaat.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

mir
                      Water = monopolie... die moeten niks doen voor hun klanten behalve dan zorgen dat het water blijft lopen.
                      Electriciteit: daar was er een arrogante leverancier bezig die dacht dat de klanten toch niet zouden vertrekken, en dus bleven ze te duur. Tot ze de klanten bij bosjes zagen vertrekken.

En nu, blijkt dat de politiek van Telenet om iedere keer te gaan 'upsellen' niet meer pakt.
                      Kijk naar jezelf, Yelo is plezant, maar als ze er een Euro per maand voor zouden vragen als supplement, zou je dat dan betalen?
                      Of anders, stel dat je 5 Euro korting kan krijgen per maand als je Yelo of de homespots moet missen, wat zou je dan doen.

Laat het me zo stellen: Telenet verkoopt alleen de full option formules, en dan geeft ze net iets te grote cadeaus aan nieuwe klanten.
                      Als ik een wateraansluiting vraag, dan krijg ik ook geen cadeautjes, dus lig jij daarover als gebruikelijke klant ook niet van wakker.

Anderzijds, hun TV en internetproduct is echt wel beter dan de concurrentie. Voor GSM's ben je beter af bij Proximus, maar je betaalt daar ook wel voor.

Laat me een ander voorbeeld geven.
                      Je werkt in een fabriek, en je weet dat iedereen die aan de band staat 2000€ verdient. Recent hebben ze wat last om mensen te vinden.
                      De baas besluit om aan iedere nieuwe arbeider een TV van 1000€ te geven. Jij hebt 25 jaar dienst, en daarvoor krijg je een Ice Watch van 33,95€.

Ik voorspel een dikke staking in dat bedrijf....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        In dergelijk zaken loop ik ook niet. Mensen geloven nog al te vaak dat "gratis" bestaat.
                        Klopt, maar hier worden de nieuwe klanten gefinancierd met de bestaande klanten!
                        Eigenlijk zoeken ze de klanten die zich aansluiten en na 2 jaar terug vertrekken. Denk je dat die iets opleveren aan Telenet?

Comment

Mir heeft hier een punt.
                          3 jaar terug ben ik veranderd van elektriciteitsleverancier en dit omdat deze toen veel voordeliger was.
                          Nu merk ik op zijn site dat nieuwe klanten een voordeel van €200 krijgen.
                          Heb ik recht op klagen/eisen te stellen?

Dit is idd nu eenmaal marketing om nog een stukje van de taart te bemachtigen.

Dat TLN nu met een sterke stunt uit de hoek komt is ook maar normaal.
                          De koek binnen dit landschap is verdeeld en nu is het kwestie van deeltjes af te snoepen bij de concurrentie.

Zelf ook meer dan 13 jaar klant bij hen, maar geen haar op mijn hoofd die ermee inzit dat nieuwe klanten dergelijk aanbod krijgen en ikzelf destijds €250 moest ophoesten voor een installatie. Dit is nu eenmaal de evolutie en de tol die je moet betalen om een early adopter te zijn.
                          Na 13 jaar ben ik nog steeds tevreden met hun diensten en aanbod.
                          Velen echter scheppen te hoge verwachtingen en vergeten in eigen boezem/huis te kijken als er iets fout loopt.

De groep mag dan veel "likes" hebben, velen zullen echter afhaken wanneer er concreet aktie moet genomen worden, het kuddegevoel zeg maar.

Ik ben er tevens van overtuigd dat TLN op gepaste wijze zal reageren en antwoord zal bieden aan de groep.
                          Ik hoop alleen maar dat de afgevaardigden van deze groep, welke willen onderhandelen met het bedrijf, genoeg gezond boerenverstand hebben om iets realistisch te bekomen.
                          De schreeuw om iPad uit te delen (al dan niet met korting) aan de bestaande, trouwe klanten, is volgens mij onhaalbaar.

Ik kijk alvast uit naar splintergroepen die nu gevormd gaan worden om gelijkaardige eisen in te willigen bij:
                          watermaatschappij/verzekeringen/banken/cafe's/garages/.... (je zal het zo gek niet kunnen bedenken)

Social media is en blijft een gevaarlijk medium, temeer omdat velen zicht gesterkt voelen door de groep of de anonimiteit.
                          Ik vrees dat we het einde van dergelijke dingen nog lang niet hebben gezien.

Ik heb er alvast GEEN begrip voor.
                          My flickr space

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            ... Soit. Bij GVA krijg je tegenwoordig een KitchenAid keukenrobot bij een abonnement: http://www.gva.be/kitchenaid/kitchenaid_faq/ ...
                            Ja, zolang de voorraad strekt. Hoe groot is die voorraad, denk je?
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Telenet onderneemt actie nadat vaste klanten via een Facebookpagina hun ongenoegen geuit hadden over een promostunt die louter bestemd was voor nieuwe abonnees.
                              Het bedrijf belooft nu om via gesprekken uit te zoeken wat de noden zijn van bestaande klanten.

Dat melden de Standaard en het Nieuwsblad.

De reclame waarin Telenet een iPad mini garandeerde aan nieuwe all-in klanten, schoot bij de bestaande klanten in het verkeerde keelgat.
                              "Wij, vaste klanten, krijgen nooit iets", klonk het op de Facebookpagina. "Telenet. Wij willen ook wel eens een cadeau".

In geen tijd wist de pagina 110.000 likes te verzamelen.

Voldoende reden voor Telenet om in dialoog te treden met de misnoegde abonnees.
                              Het bedrijf heeft vandaag een meeting belegd met de beheerders van de Facebookpagina en gaat in een latere fase zelfs op bezoek bij klanten thuis om na te gaan wat het bedrijf voor hen kan betekenen.
                              De gesprekken moeten uiteindelijk leiden tot een klantencharter.

Wie kandidaat is voor de fameuze 'Rond-Je-Tafel-Gesprekken' kan zich hier aanmelden.

Of trouwe klanten dan ook een cadeau mogen verwachten, is nog onduidelijk.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Telenet onderneemt actie nadat vaste klanten via een Facebookpagina hun ongenoegen geuit hadden over een promostunt die louter bestemd was voor nieuwe abonnees.
                                Het bedrijf belooft nu om via gesprekken uit te zoeken wat de noden zijn van bestaande klanten.

Dat melden de Standaard en het Nieuwsblad.

De reclame waarin Telenet een iPad mini garandeerde aan nieuwe all-in klanten, schoot bij de bestaande klanten in het verkeerde keelgat.
                                "Wij, vaste klanten, krijgen nooit iets", klonk het op de Facebookpagina. "Telenet. Wij willen ook wel eens een cadeau".

In geen tijd wist de pagina 110.000 likes te verzamelen.

Voldoende reden voor Telenet om in dialoog te treden met de misnoegde abonnees.
                                Het bedrijf heeft vandaag een meeting belegd met de beheerders van de Facebookpagina en gaat in een latere fase zelfs op bezoek bij klanten thuis om na te gaan wat het bedrijf voor hen kan betekenen.
                                De gesprekken moeten uiteindelijk leiden tot een klantencharter.

Wie kandidaat is voor de fameuze 'Rond-Je-Tafel-Gesprekken' kan zich hier aanmelden.

Of trouwe klanten dan ook een cadeau mogen verwachten, is nog onduidelijk.
                                Ik persoonlijk denk dat dit een meesterzet is van Telenet.
                                De heisa wat laten afkoelen, van alles beloven, en niks doen.
                                Over een paar maanden is iedereen het vergeten.
                                Tactisch hééél goed bekeken van Telenet.
                                Groetjes

Comment

Working...
                                X