Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????
Collapse
X
-
-
Re: Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtAmai, als je de reacties op FB gaat lezen.
Telenet doet zijn nieuwe all inn klanten een Ipad mini cadeau, dat valt blijkbaar niet in goede aarde
bij veel vaste klanten die er reeds jaren klant zijn.
https://www.facebook.com/#!/pages/Te...ed_target_id=0
En het kostte mij 10.000 frank destijds.
Door me Whop aan te schaffen zit ik nu voor de eerste maal gunstig
Ik heb wel een heel klein probleem met dat krijgen.
Omdat het een privé firma is.
Iets gratis weggeven hoort dan eigenlijk niet tot hun bedrijfspolitiek.
Maar anderzijds zal een Ipad mini ook niet gratis zijn.
Ik denk dus niet dat Apple die gratis cadeau doet aan Telenet.
Alle klanten zullen hier het verschil bijpassen
-
Je ziet dat overal.
Vroeger viel dat niet zo op, maar nu met FB en Twitter weet iedereen dat direct.
Vroeger als je eens kloeg, dan kreeg je een maand gratis abo of internet.
Maar daar zijn ze een heel stuk zuiniger op geworden.
Ze zouden een 'getrouwheids' systeem moeten invoeren.
Voor elke maand dat je tijdig je factuur betaalt krijg je 1 punt per € op je factuur.
En als je dan x punten hebt, dan krijg je ook die korting van x euro op een iPad of whatever.
Comment
-
Ik rij al 35 jaar met auto's van het merk X. Wie nu een auto koopt van het merk X, krijgt er gratis een set winterbanden bij.
Betekent dit dat mijn garage ook aan mij een set winterbanden moet geven omdat ik al 35 jaar trouw ben aan dat merk, ook al koop ik nu geen nieuwe auto ?
Comment
-
Op tien jaar tijd Tommie1 één keer een betaling vergeten: 13,50 euro voor de kabel.
Er gebeurde niets. Bij de volgende afrekening werd dit tekort aangevuld
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtIk snap je punt niet Theo.
In elk geval, van mij zou je die iPad krijgen...
Je schrijft zelf:
"Voor elke maand dat je tijdig je factuur betaalt krijg je 1 punt per € op je factuur".
Aantal punten = X - 1
De rest uittellen is niet moeilijk.
Comment
-
De vraag is maar, hoeveel klanten Telenet met deze actie zal verliezen.
Eigenlijk hadden ze met dat geld beter hun gsm netwerk wat kunnen updaten,
Telenet is ontegensprekelijk sterk in internet en digitale tv, maar hun gsm netwerk onder Mobistar, dat kan een stuk beter,
en daar zijn veel mensen niet echt gelukkig mee, dat soort ongelukkigheid komt dan natuurlijk boven bij dat soort discussies.
Comment
-
eerlijk gezegd,...... die promotiestunts die heb je overal. Das een van de manieren waarop ze je proberen " binnen te halen" . Voor mijn part mogen ze die items ergens steken waar de zon niet aan kan, maar ik zou liever zien dat trouwe klanten jaarlijks bvb een eenmalige korting aangeboden krijgen op hun abonnement als dank voor hun vertrouwen.
Eigenlijk zou je op een zelfde manier tewerk moeten gaan om hen "te bedanken": zodra je jaarlijks contract afgelopen is, de markt in de gaten houden en overstappen naar een provider/ leverancier die op dat moment een fatsoenlijke aanbieding heeft.
Een ander mogelijkheid is hen opbellen en zeggen dat je de overstap gaat maken naar de concurrentie omdat die net met een mooie aanbieding zitten en vragen of zij nog iets kunnen doen om je als klant te behouden
Comment
-
Ik mag niet klagen want bij een eindejaarsactie vorig jaar was er een telenet prijsvraagquiz waarbij je kans had één van de 100 iPhone 4S 16g te winnen.
Natuurlijk meegedaan en guess what,in de 2de week van januari kreeg ik bericht dat ik binnen enkele dagen een voucher mocht verwachten waar ik die dan kon omruilen in een van de stores voor een iPhone..dat papiertje heeft niet lang op mijn bureau gelegen...toch destijds €599 van waarde.
Dus bij telenet doen ze wel degelijk aan actie's voor hun klanten.
bij Belgacom als nieuwe klant kreeg je destijds een tv,de reeds bestande klanten kregen nougabollen maar daar hoor niet zoveel ophef van heb ik de indruk.
Comment
-
-
Effe nagekeken.
Bij Belgacom krijg je afhankelijk van je abo gedurende 2 jaar een korting van 20€ per maand.
Allen daarheen?
Wordt wel wennen om te surfen of te downloaden aan 30 Mbps ipv 120...
Comment
-
Ik betaal voor internet en niet voor pakjes te krijgen, daarvoor zijn er andere diensten. Vind het allemaal geweldig opgeblazen, alsof het haalbaar zou zijn elke bestaande klant zo even een ipad te geven.
Telenet zou beter alle side-apps zoals Yelo, Triiing enzovoorts betalend maken, als men dan toch vind dat men niets krijgt...
Ik hou mij hier liever neutraal over, maar ik denk dat het toch zeker niet misplaatst is om te zeggen dat dit wel even overdreven is. Met z'n allen gaan bedelen om een toestel te krijgen.
Als ik een Mercedes ga kopen zal ik een groepje beginnen op facebook dat ik geen 2de mercedes krijg.
Comment
-
In principe heb je gelijk.
Maar wat de meesten stoort is de wanverhouding, en dat tast het eerlijkheidsgevoel aan.
Als ik een nieuwe auto koop, dan is dat een eenmalige zaak.
Vergelijk het liever met een vliegmaatschappij. Hoe meer je vliegt, hoe meer punten, en dan kan je al eens een cadeautje kiezen of een upgrade krijgen.
Wat telenet doet is die upgrade meteen geven aan een student van 18 jaar die voor de eerste keer een ticketje brussel londen koopt. En drie rijen verder zit iemand die dat elke maand doet gedurende jaren, en die kan zijn colake betalen aan 4€....
Goede marketing trekt nieuwe klanten aan, maar doet ook iets extra voor de klanten die jaren blijven.
Uiteraard zijn veel reacties er over, en ik hoop eigenlijk dat er nu wat overstappers gaan zijn, zodat ze echt iets moeten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtIn principe heb je gelijk.
Maar wat de meesten stoort is de wanverhouding, en dat tast het eerlijkheidsgevoel aan.
Als ik een nieuwe auto koop, dan is dat een eenmalige zaak.
Vergelijk het liever met een vliegmaatschappij. Hoe meer je vliegt, hoe meer punten, en dan kan je al eens een cadeautje kiezen of een upgrade krijgen.
Wat telenet doet is die upgrade meteen geven aan een student van 18 jaar die voor de eerste keer een ticketje brussel londen koopt. En drie rijen verder zit iemand die dat elke maand doet gedurende jaren, en die kan zijn colake betalen aan 4€....
Goede marketing trekt nieuwe klanten aan, maar doet ook iets extra voor de klanten die jaren blijven.
Uiteraard zijn veel reacties er over, en ik hoop eigenlijk dat er nu wat overstappers gaan zijn, zodat ze echt iets moeten doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap jouw punt ergens wel, maar ik vind gewoon dingen 'eisen' omdat je een trouwe klant bent gewoon verkeerd. Ik ben al meer als tevreden met functies zoals YeloTV en bijvoorbeeld de gratis technieker die hier alles is komen installeren, updaten en ook nog eens is komen repareren.
Ik blijf er echter liever neutraal over zoals eerder gezegd, maar ik vind de service en kwaliteit van de dienst belangerijker dan 'iets' te krijgen. En al zeker dat we dan nog gaan klagen als we het niet krijgen.
Comment
Comment