Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heeft Telenet een domme zet gedaan ?????

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik heb wel degelijk de échte HD.....was trouwens te merken aan de prijs ook .
    Vanavond - testavond.
    Groetjes
    Hier idem.
    De verkoper vertelde me bij mijn eerste aankoop van een "platte" LCD (Samsung)
    dat ik 1080 moest gebruiken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Weet ik Theo, maar de digibox zet dat signaal zo goed en zo kwaad als kan om naar een 1080 signaal,
      dat er in sommige gevallen toch beter uit ziet, op voorwaarde dat je een ECHTE HD tv hebt,
      en geen HD ready, want dan is het beter dat je digicorder op 720 staat.
      Het is inderdaad de Digibox of Digicorder dat het omzet van 720 naar 1080 maar dan haal ik wel veel betere resultaten door mijn TV of AV versterker het signaal te laten upscalen dan dat de Digicorder dat doet.
      Dacht je dat die Digicorder met 20€ aan interne elektronica echt zo goed kan upscalen?

Edit : Het is trouwens 720P en 1080i ... mocht het nu nog 1080P zijn, dan zou het al beter zijn.
      Last edited by VerSeg; 17 november 2013, 13:13.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Het is inderdaad de Digibox of Digicorder dat het omzet van 720 naar 1080 maar dan haal ik wel veel betere resultaten door mijn TV of AV versterker het signaal te laten upscalen dan dat de Digicorder dat doet.
        Dacht je dat die Digicorder met 20€ aan interne elektronica echt zo goed kan upscalen?

Edit : Het is trouwens 720P en 1080i ... mocht het nu nog 1080P zijn, dan zou het al beter zijn.
        Na uitvoerig TV kijken/testen, moet ik zeggen dat ik geen merkbaar verschil zie, nu ik de digicorder op 1080 heb ingesteld.
        Toch bedankt voor de info.
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Na uitvoerig TV kijken/testen, moet ik zeggen dat ik geen merkbaar verschil zie, nu ik de digicorder op 1080 heb ingesteld.
          Toch bedankt voor de info.
          Groetjes
          Zal wel voor een stuk afhangen van toestel tot toestel denk ik, twee keer hetzelfde doen heeft inderdaad geen zin,
          mischien integendeel, dat weet ik niet.
          In ieder geval, ik heb het zoals reeds gezegd, ingesteld bij mijn buurman, en het resultaat op hun drie jaar oude 46 inch full HD
          was merkbaar beter.

Comment

Ik heb vandaag de nieuwe digicorder van telenet geinstalleerd en ook 1080 ingesteld, mijn vrouw kwam een 10 tal minuutjes later even kijken en merkte toch direct op dat het beeld beter was.....subjectief of niet, haar reactie betekent toch iets veronderstel ik.
            TV scherm is 55".
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Ik heb vandaag de nieuwe digicorder van telenet geinstalleerd en ook 1080 ingesteld, mijn vrouw kwam een 10 tal minuutjes later even kijken en merkte toch direct op dat het beeld beter was.....subjectief of niet, haar reactie betekent toch iets veronderstel ik.
              TV scherm is 55".
              En wat bedoel je met het beeld dat beter is ... vergeleken met 720P instelling of vergeleken met je oude Digicorder?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                En wat bedoel je met het beeld dat beter is ... vergeleken met 720P instelling of vergeleken met je oude Digicorder?
                Freddy, ik zou het niet kunnen zeggen, combinatie van beiden veronderstel ik?
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Freddy, ik zou het niet kunnen zeggen, combinatie van beiden veronderstel ik?
                  Als de oude een niet-HD versie was en de nieuwe een HD-versie ... dan kan het verschil ook al heel groot zijn.
                  Ik was toen ook verbaasd van het verschil bij de omschakeling.
                  Belangrijkste is dat je het een verbetering vindt en dat je tevreden bent.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X