Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eten en drinken Sportpaleis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eten en drinken Sportpaleis

Mijn vrouw en ik gaan vanavond naar Alex Agnew kijken in het Sportpaleis, begint om 20u30.

Wij vertrekken rond 17u van in Kortrijk, maar willen eerst nog een hapje eten. Iemand die iets deftig weet in de buurt van het Sportpaleis ? Geen gedoe, geen menu's, gewoon een goeie taverne of zo waar ze de gewone dingen serveren : steak, pasta, kip, enz...
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Eten en drinken Sportpaleis

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Mijn vrouw en ik gaan vanavond naar Alex Agnew kijken in het Sportpaleis, begint om 20u30.

Wij vertrekken rond 17u van in Kortrijk, maar willen eerst nog een hapje eten. Iemand die iets deftig weet in de buurt van het Sportpaleis ? Geen gedoe, geen menu's, gewoon een goeie taverne of zo waar ze de gewone dingen serveren : steak, pasta, kip, enz...
    Ik zie dat het reeds te laat is, je bent reeds vertrokken, maar ik zou het anders hebben opgelost.
    Eerst in Kortrijk (mogelijkheden zat) iets gaan eten rond 18 u, om vervolgens om 19 u te vertrekken naar Antwerpen, ben je mooi op tijd voor het optreden.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht

Rond het sportpaleis zijn een aantal restaurantjes waar je snel iets kan eten. Niet teveel van verwachten natuurlijk.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zijn veel frituren, pittazaken, ...
        Maar een erg gezellige buurt is het niet

Comment

Working...
        X