Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.Google.be vastmaken aan taakbalk...hoe??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• www.Google.be vastmaken aan taakbalk...hoe??

Ik gebruik Windows7 en Firefox 24.0

Tot een tijd geleden kon ik veelgebruikte sites zo uit de taakbalk plukken.
    Ik moest gewoon rechtsklikken in de taakbalk op het Firefox icoon.
    Vervolgens verscheen een keuzelijstje, en kon ik bv. gewoon op Belgium-digital of Google klikken om de site te openen.
    Ik dacht zelfs even dat Firefox bepaalde veel gebruikte sites automatisch "pinde" aan die taakbalk.

Ik probeer nu sinds een tijdje zonder succes steeds opnieuw het volgende (gevonden op het www):

www.Google.be
    openen, vervolgens sleep ik het icoontje links van dit adres naar het "gepind"-menu'tje" dat zich in het Firefox-icoon op die taakbalk bevindt.
    Er staat telkens een pin bij zoals het hoort, maar als ik vervolgens via dit gepinde adres Google wil openen, dan verschijnt dit bordje...

Wie helpt mij??

Re: www.Google.be vastmaken aan taakbalk...hoe??

Ik kan dat op dit ogenblik niet "reproduceren" maar ik surf nu met FF 24.0 onder XP (Professional).
    De foutboodschap noopt mij tot volgende bedenkingen (er van uit gaand dat iets - een Windows bijwerking? een installatie van een (onbetrouwbaar?) programma - wijzigingen heeft aangebracht aan je instellingen):
    - is Firefox (nog) ingesteld als je standaard browser?
    - en is in je instellingen aan een URL nog wel een browser gekoppeld? (configuratiescherm - standaardprogramma's)
    - is er geen malware geďnstalleerd?

Edit
    Het antwoord op de eerste en zeker op de tweede bedenking is waarschijnlijk bevestigend gelet op het icoontje in het pinmenu.
    Dan blijft de derde bemerking, maar ik vermoed al dat ik ook hier verkeerd ben en er iets anders gaande is.

Edit 2:
    Nog eens alles herlezen en ik kom weer op een vraagje: Vroeger werkte het. Onder FF 24.0 ?? Of was dat onder 23 dat je bedoelt? Of beter : is het sinds FF 24 dat je dit opmerkt?
    Misschien is bij 24.0 die functie eruitgehaald? (Hmm, moeilijk te geloven)
    Of een bug in 24.0?
    Last edited by nabi; 25 oktober 2013, 13:10.

Comment

Alles is zoals het hoort ingesteld.
      Firefox is de standaardbrowser. gecontroleerd via conf.scherm en vervolgens standaardprogramma's instellen. Alles verloopt via Firefox 24!

Comment

Het blijkt toch een bug in FF24 : http://www.seniorweb.nl/webcontact/f...g=posts&t=9425

Comment

Working...
        X