Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple OS X 10.9 Mavericks gratis upgrade

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Apple OS X 10.9 Mavericks gratis upgrade

Ik heb de App Store nog nooit gebruikt en telkens als ik probeer in te loggen kom ik op scherm waar ik betaalwijze moet invoeren (visa/mastercard/... en dan kaartnummer enz)
    kan niet doorklikken zonder betaalwijze in te vullen en dus kan ik App Store niet gebruiken.

Comment

Ik ben grote fan van Apple maar het is toch straf dat je zonder kredietkaart je niet kan inschrijven in de App Store om een gratis download uit te voeren ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
        Ik ben grote fan van Apple maar het is toch straf dat je zonder kredietkaart je niet kan inschrijven in de App Store om een gratis download uit te voeren ...
        sorry vindt dit raar, maar kan je momenteel niet verder helpen
        groetjes Ingrid

Comment

Comment

Denbeke: Thanks voor de link, heb het bekeken maar …. punt 11 … selecteer GEEN bij betaalwijze dat verschijnt bij mij dus niet.
            Heb het zojuist ook geprobeerd met ander émail adres.
            Allez ik ben toch niet de enige waar dit probleem zich voordoet of heeft iedereen een kredietkaart

Comment

Enkele malen geprobeerd en toch maar niet willen lukken, daarna volledig opnieuw begonnen met nieuw émail-adres en ja toen lukte het, ben aan het downloaden.
              Dikke merci aan allen hier.

ps: begrijp nog steeds niet waarom het met mijn standaard émail-adres niet gaat.

Groeten,

Senn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
                Enkele malen geprobeerd en toch maar niet willen lukken, daarna volledig opnieuw begonnen met nieuw émail-adres en ja toen lukte het, ben aan het downloaden.
                Dikke merci aan allen hier.

ps: begrijp nog steeds niet waarom het met mijn standaard émail-adres niet gaat.

Groeten,

Senn
                sorry dat ik niet meer reageerde .. vroeger in het begin heb ik dat probleempje ook gehad.
                nu, tegenwoordig, als ik iets wil kopen doe ik dat altijd met een itunes kaart .. gaat ook voor apps ..
                even inloggen en inwisselen kiezen , kaart krabben en nr ingeven en je ziet staan wat jouw bedrag is ...

ik gebruik voor die dingen nooit mijn kredietkaart !!

grts Peter
                grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

Comment

Voor zover ik het me herinner, zou het moeten kunnen om je aan te melden zonder betaalmiddel als je naar de app store gaat en daar probeert een willekeurige *freeware* te downloaden. Je moet je dan aanmelden en dan zou het mogelijk moeten zijn om zonder betaalkaart te registreren.
                  Nogmaals het kan zijn dat dit ondertussen veranderd is...

Comment

Hier alleen OnyX dat het niet doet. Voor de rest tot nu toe alles OK.
                    gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                      Hier alleen OnyX dat het niet doet. Voor de rest tot nu toe alles OK.
                      OnyX krijgt toch een update bij elke nieuwe OS release... Dus zal je even moeten wachten tot ze een 10.9 variant hebben uitgebracht...

Comment

Zij die Mavericks installeren én Mac Mail gebruiken met een Telenet-mailadres, hou rekening mee dat dit soms problemen kan geven op het e-mail adres.
                        Indien dit zou voordoen, kan je best dit artikel volgen, hielp voor zover bij mij toch

Met vriendelijke groet,
                        Caltson
                        Sander Photography Official website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenBeke Bekijk bericht
                          OnyX krijgt toch een update bij elke nieuwe OS release... Dus zal je even moeten wachten tot ze een 10.9 variant hebben uitgebracht...
                          ook geprobeerd en idd, krijg een melding dat schijf hersteld moet worden, niet gedaan zal wel met de upgrade te maken hebben.
                          Nu ff opgezocht bij onyx er volgt https://www.macupdate.com/app/iphone/11582/onyx

dus in het oog houden denk ik

of krijg je een melding vr de update als je onyx hebt geïnstalleerd ???
                          groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
                            Zij die Mavericks installeren én Mac Mail gebruiken met een Telenet-mailadres, hou rekening mee dat dit soms problemen kan geven op het e-mail adres.
                            Indien dit zou voordoen, kan je best dit artikel volgen, hielp voor zover bij mij toch

http://klantenservice.telenet.be/con...et-e-mailadres

bedoel je eigenlijk een icloud mail adres ? want daar snap ik niks van waarvoor dient dit en heeft dit inpact op je ander email adres ?
                            groetjes Ingrid

Comment

ACDSee pro 3 Mac werkt ook niet goed meer na de upgrade naar Mavericks het laat geen foto's meer zien.
                              Er zou volgens ACDSee een patch worden uitgebracht.

Comment

upgrade uitgevoerd van OSX 10.7 naar Maverick op een Macbook Pro (15" late 2011)
                                voorlopig enkel "Little Snitch" moeten upgraden naar versie 3, wel nog niet alle programma's open gehad.

In't algemeen lijkt mijn laptop wel trager. alles reageert een beetje trager.

greetz,

Flup
                                BD2583BE

Comment

Working...
                                X