Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8 update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Windows 8 update

    Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
    Als alles al prima werkt met Windows 8, kan iemand mij een goede reden geven om 1,5uur tijd te verliezen met het upgraden naar Windows 8.1 ?
    Jong, ik heb ook moeten wachten!
    Maar allee, alles is nu ok

    En neen, ik zie ook geen overtreffende reden
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #92
      Re: Windows 8 update

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      En hoe zit dat met IE11?
      Werkt zeer goed bij mij.

      Comment


      • #93
        Re: Windows 8 update

        Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
        Ja, ik gebruikte de laatste versie, na de install van de Win 8.1 was die verdwenen ??
        Wilde hem opnieuw downloaden en installeren. downloaden ging goed maar bij install kreeg ik deze melding.
        http://www.avira.com/en/windows8.1-compatibility
        Bij mij heeft Win 8.1 Avast erafgezwierd, maar ik heb hem terug geinstalleerd zonder enig probleem.

        Comment


        • #94
          Re: Windows 8 update

          Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
          Als alles al prima werkt met Windows 8, kan iemand mij een goede reden geven om 1,5uur tijd te verliezen met het upgraden naar Windows 8.1 ?
          Kijk gewoon eens of in de zaken die aangepast zijn, er zaken zijn die je nodig hebt. IE 11 zou bv. al een goeie reden kunnen zijn...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #95
            Re: Windows 8 update

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Kijk gewoon eens of in de zaken die aangepast zijn, er zaken zijn die je nodig hebt. IE 11 zou bv. al een goeie reden kunnen zijn...
            Sorry maar als je een paar GB gaat vervangen in een systeem, dan is er meer vervangen dan het zichtbare.
            Om te vergelijken zou je dus ook de voordelen van het onzichtbare moeten kennen.

            Het is als een facelift van een auto, is het nuttig te wachten op de nieuwe versie met andere koplampen, LED-achterlichten en andere velgen?
            Of telt het onzichtbare verschil zoals lager verbruik, sneller optrekken, hoger koppel, nieuwe Euro-norm, betere veiligheid en dergelijke ook?
            Een update is vaak meer dan het zichtbare en dat zijn punten waar vaak onterecht geen rekening mee gehouden wordt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #96
              Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
              Via remote worden alle pc's tegelijkertijd geupdate, enkele oudere pc's gaven naar het schijnt enkele problemen bij analyse van mogelijke problemen en zijn al gerollbacked naar win7 totdat ze precies weten hoe het op te lossen is.
              Geef eens voorbeelden van grote bedrijven die nu al volledig op W8.1 draaien a.u.b. ... ik heb al een klein vermoeden van het antwoord maar laat toch even het voordeel van de twijfel.
              Rollback naar W7? Ik dacht dat ze al op W8 draaiden.
              Last edited by VerSeg; 22 oktober 2013, 00:33.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #97
                Re: Windows 8 update

                Nog een programma hier dat niet start.
                Komt door het missen van een *.OCX bestand.
                (ik weet wat het is)
                Het programma opnieuw installeren loopt telkens mis.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #98
                  Re: Windows 8 update

                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  Bij mij heeft Win 8.1 Avast erafgezwierd, maar ik heb hem terug geinstalleerd zonder enig probleem.
                  Hier ook.

                  Ik heb ook eens in IE 11 gekeken, ik gebruik IE eigenlijk zelden, en ik vind nergens meer hoe je zoekmachines kunt toevoegen, want voor Microsoft bestaat er blijkbaar enkel nog Bing.
                  Die gasten worden met de dag irritanter.
                  Last edited by nete; 22 oktober 2013, 07:30.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #99
                    Re: Windows 8 update

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Rollback naar W7? Ik dacht dat ze al op W8 draaiden.
                    In gerechtelijke kringen noemen ze dat "tegenstrijdige verklaringen"
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Windows 8 update

                      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                      Werkt zeer goed bij mij.
                      8.1 zit in de diepvries bij mij en dus voorlopig ook geen IE 11, los te downloaden maar nog in de "Release Preview" en dat installeer ik ook niet.
                      Als ik die verschillende websites bezoek blijven de problemen met 8.1 aanzwellen, in Redmond hebben ze misbaksel geschapen net als (de eerste) 98, ME en Vista.
                      Konden ze nu niet simpelweg Win 7 sneller maken? Hoeveel mensen hebben er nu eigenlijk een aanraakscherm?
                      Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Windows 8 update

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Sorry maar als je een paar GB gaat vervangen in een systeem, dan is er meer vervangen dan het zichtbare.
                        Om te vergelijken zou je dus ook de voordelen van het onzichtbare moeten kennen.

                        Het is als een facelift van een auto, is het nuttig te wachten op de nieuwe versie met andere koplampen, LED-achterlichten en andere velgen?
                        Of telt het onzichtbare verschil zoals lager verbruik, sneller optrekken, hoger koppel, nieuwe Euro-norm, betere veiligheid en dergelijke ook?
                        Een update is vaak meer dan het zichtbare en dat zijn punten waar vaak onterecht geen rekening mee gehouden wordt.
                        Dat klopt. Je hebt nog altijd mensen die geen updates uitvoeren, omdat alles zogezegd goed werkt. Maar die dan raar opkijken, als ze meer last hebben van virussen en aanverwanten dan anderen. Hier worden alle updates geïnstalleerd, en heb behoorlijk weinig last van dergelijke rommel.

                        Ook met die 8.1 : zorg dat je drivers na de installatie terug up to date zijn, en veel problemen zullen er niet meer zijn. In veel gevallen is dat gewoon eens op update klikken, en je PC opstarten en er is al veel kans dat alle problemen weg zijn. en @Red Falcon : Het nu al een misbaksel noemen lijkt me wat kort door de bocht. Je hebt compleet geen aanraakscherm nodig om makkelijker te werken met windows 8 dan met 7...
                        Last edited by polleke_cgc; 22 oktober 2013, 11:20.
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • Re: Windows 8 update

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Het nu al een misbaksel noemen lijkt me wat kort door de bocht. Je hebt compleet geen aanraakscherm nodig om makkelijker te werken met windows 8 dan met 7...
                          Je eerste zin kan ik beamen. Maar je tweede zin: als zeker, na meer dan een jaar, het overgrote deel van alle gebruikers (met non-touch screens) blijven steen en been klagen over allerlei onhebbelijkheden dan schort er iets.

                          Van Win 3.1 naar 3.1 naar 95 naar 98 naar ME naar 2000 naar XP naar 7 waren EVOLUTIES.
                          Windows 8 voor op een non-touch screen is een komplete REVOLUTIE.
                          En dan de zogezegde terugkeer van de fameuze startknop, daar waar IEDEREEN die ze terugwou, ze wilde met de vroegere functionaliteit (of jij ze nu nuttig vind of niet doet hier niet terzake) en niet de lege doos die ze er van gemaakt hebben. Dat is al die miljoenen "klagers" vierkant in het gezicht uitlachen. De makers van ClassicShell en aanverwanten lachen alvast in hun vuistje.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Windows 8 update

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Hier ook.

                            Ik heb ook eens in IE 11 gekeken, ik gebruik IE eigenlijk zelden, en ik vind nergens meer hoe je zoekmachines kunt toevoegen, want voor Microsoft bestaat er blijkbaar enkel nog Bing.
                            Die gasten worden met de dag irritanter.
                            Is thans toch niet zo moeilijk hoor.

                            Tools (Alt-X)
                            Manage Add-ons
                            Search Providers

                            En viola, hier kun je dan je eigen zoekmachine instellen.
                            Mvg,
                            Rudy Mas
                            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                            Comment


                            • Re: Windows 8 update

                              Tot nu toe maar 1 probleem ondervonden met Win8.1.

                              PhotoME werkt nog wel, maar bij elke opstart geeft hij een foutmelding ivm niet kunnen schrijven van een settings file. Ik heb nog niet gezocht naar een oplossing daar ik het programma toch bijna niet meer gebruik daar ik het forum nu met Firefox bekijk.


                              Maar.... ik heb zo een vermoeden dat ze bij M$ inderdaad weer eens een steek hebben laten vallen, want ik lees toch ook wel veel problemen bij anderen op verschillende fora. Ik mag nog van geluk spreken dat al mijn printers en de rest van de randapparaten dadelijk werkten bij mij.
                              Mvg,
                              Rudy Mas
                              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                              Comment


                              • Re: Windows 8 update

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                                Is thans toch niet zo moeilijk hoor.

                                Tools (Alt-X)
                                Manage Add-ons
                                Search Providers

                                En viola, hier kun je dan je eigen zoekmachine instellen.
                                Ik kom dan terecht in "Internet Explorer Gallery". Weer niks te vinden over Google zoekmachine. Enkel iets over "Visueel zoeken".
                                Dus laat maar, als ik iets wil zoeken via Google zal ik wel Chrome of Firefox gebruiken.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X