Als student beginnen de dagelijkse fietstochten naar stageplaatsen toch zwaar te wegen, ik rij met een typische 'studentenfiets' (lees als: oud, loodzwaar, bij de oma op zolder gevonden en wat opgemaakt, want dat wordt toch gepikt aan de hogeschool).
Nu ik echter verder moet fietsen dan mijn school, en er geen andere studenten meer in de buurt zijn die azen op mijn fiets wil ik deze investering maken...
Maar ik ken er bijzonder weinig van, maar ik heb enkele modellen in mijn hoofd.
Nu voel je me al komen, ik vraag wat raad van mensen die er iets over weten...
Norta Cult
Granville Suburban (de red)
Deze twee modellen spreken me wel aan. Ik zou het graag sportief houden, met toch een beetje 'retro' of naked look. (Niet teveel prullen enzo op de fiets, zo basic mogelijk, de Granville is zelfs al op het randje)
Sommigen gaan waarschijnlijk proberen om dit uit mijn hoofd te praten en voor een 'degelijkere' fiets te gaan, maar doe geen moeite
Welke van deze twee zou ik nemen, en waarom wel / niet?
Als jullie zelf nog modellen kennen die aan mijn eisen zouden kunnen voldoen, deel ze gerust (al blijft de sportieve uitstraling wel belangrijk).
Nu ik echter verder moet fietsen dan mijn school, en er geen andere studenten meer in de buurt zijn die azen op mijn fiets wil ik deze investering maken...
Maar ik ken er bijzonder weinig van, maar ik heb enkele modellen in mijn hoofd.
Nu voel je me al komen, ik vraag wat raad van mensen die er iets over weten...
Norta Cult
Granville Suburban (de red)
Deze twee modellen spreken me wel aan. Ik zou het graag sportief houden, met toch een beetje 'retro' of naked look. (Niet teveel prullen enzo op de fiets, zo basic mogelijk, de Granville is zelfs al op het randje)
Sommigen gaan waarschijnlijk proberen om dit uit mijn hoofd te praten en voor een 'degelijkere' fiets te gaan, maar doe geen moeite

Welke van deze twee zou ik nemen, en waarom wel / niet?
Als jullie zelf nog modellen kennen die aan mijn eisen zouden kunnen voldoen, deel ze gerust (al blijft de sportieve uitstraling wel belangrijk).
Comment