Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag nog alles afhalen ??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vandaag nog alles afhalen ??????

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
    Dit wordt wel een zeer donker draadje !!
    arghh
    Amerikanen zouden beter deftig besparen bij hunzelf en uit hun eigen put proberen te kruipen.
    Dat is nu net het probleem; Amerikanen worden van in de wieg geleerd om te consumeren.
    Zelfs in tijd van crisis.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Idd, hoe kan je nu bv al vrijgekomen krediet van een huis terug opnemen en je daarmee in een schuld steken die niet meer door het vastgoed gedekt kan worden?
      Snugger zijn ze daar toch niet echt.
      Als de wapenfabrieken maar draaien

Al reeds vroeg aangekaart door pearl jam:
      Glorified G

Got a gun, fact i got two
      That's ok man, cuz i love god
      Don't think, dumb is strength.
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
        Het wordt tijd dat de verantwoordelijken voor dit economisch débacle op het matje geroepen worden.
        De monetaire economie en de ongebreidelde vrije markt zoals gepropageerd door Milton Friedman heeft zijn
        "diensten" bewezen. ( Ooit nog nobelprijswinnaar.... )
        Het IMF zou de staatsfinanciën van de VS ook eens grondig onder de loupe moeten nemen.
        Er lopen gangsters rond in de financiële wereld. Wanneer wordt de burger wakker en revolteert hij?
        Het is tijd dat die gangsters daadwerkelijk, en voor vele jaren in de gevangenis vliegen.
        En ja,...... ik meen het!
        Het IMF kan daar niks aan doen. De VS is de grootste aandeelhouder van het IMF..
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Het is idd zo dat heel veel Amerikanen consumerslaves zijn.
          Ik was in de VS toen de huizenmarkt op zijn dieptepunt was.
          Ik ben bij sommige gezinnen binnen geweest die een foreclosure file ontvangen hadden
          en die dus hun huis kwijt waren aan de bank. Djeezus bij sommigen in elke kamer flatscreens (geen 40' maar meer dan 50')
          wat eigenlijk al mastodonten zijn. Daarnaast in elke kamer een playstation en noem maar op...
          Allemaal snufjes die niet echt nodig zijn, maar allemaal gekocht op krediet.
          Sommigen namen dus het uitgave-patroon van het government over.
          Nu is de huizenmarkt zogezegd gered, maar elke maand 85biljoen in de markt...
          Dit is niet meer dan een pleister op de wonde en het fundament voor een dead-cat bounce.

Comment

Wel een positieve noot over Amerika.
            Meer en meer Amerikanen kiezen er voor enkel producten te kopen
            Made in USA... Goed voor hun eigen economie, maar ik ben bang dat het
            kalf reeds verdronken is.

In florida hebben ze heel wat huizen volledig moeten uitbreken
            omtrent defective drywall (gyproc) uit China. Deze platen zatten vol giftige
            chemische Stoffen die negatieve effecten had voor de gezondheid en
            voor andere voorzieningen in het huis.

Dit was al een kleine aanleiding om terug binnenlandse producten te kopen.
            Apple is zich ook aan het terugtrekken uit China. Meer en meer retailers
            spelen in op dit fenomeen. En dit is wel goed voor de economie.
            Maar het zal decennia duren vooraleer alles terug draait hoe het moet draaien.

Nog een positieve noot over de VS is dat ze meer en meer hun eigen olie beginnen
            naar boven te halen. Er is sowieso nog een lange weg te gaan.
            Maar Europa is er even slecht aan toe hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
              Wel een positieve noot over Amerika.
              Meer en meer Amerikanen kiezen er voor enkel producten te kopen
              Made in USA... Goed voor hun eigen economie, maar ik ben bang dat het
              kalf reeds verdronken is.

In florida hebben ze heel wat huizen volledig moeten uitbreken
              omtrent defective drywall (gyproc) uit China. Deze platen zatten vol giftige
              chemische Stoffen die negatieve effecten had voor de gezondheid en
              voor andere voorzieningen in het huis.

Dit was al een kleine aanleiding om terug binnenlandse producten te kopen.
              Apple is zich ook aan het terugtrekken uit China. Meer en meer retailers
              spelen in op dit fenomeen. En dit is wel goed voor de economie.
              Maar het zal decennia duren vooraleer alles terug draait hoe het moet draaien.

Nog een positieve noot over de VS is dat ze meer en meer hun eigen olie beginnen
              naar boven te halen. Er is sowieso nog een lange weg te gaan.
              Maar Europa is er even slecht aan toe hoor.
              slecht ok. Maar even slecht ? Ik heb geen 3 50 inch flatscreens en onze staatsschuld is ook niet x3 gegaan sinds 2000.
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

Comment

Ons is Europa. Als de VS valt, valt europa ook.
                Het beste wat je nu kan doen is om u bezittingen te spreiden en niet op slechts één paard gokken.
                Goud is al hard gestegen, als je de grafiek bekijkt zie je reeds een parabolische stijging.
                Ze spreken dat goud nog altijd zou kunnen verdubbelen. Indien dat gebeurd dan zullen de overheden
                alles doen om je goud af te nemen om zelf hun eigen vel te redden.
                Wat ook heel goed is de komende tijden is om een eigen tuin te hebben en leren om onafhankelijk te leven.
                Maar das in worstcase scenario. De komende 20 jaar kan er vanalles gebeuren. Middenklasse zal verdwijnen
                en rijken zullen rijker worden, en armen nog armer.

Het financiële systeem is zo wankel als een kaartenhuisje.

Comment

ik weiger mee te gaan in deze negatieve denkwijze. Ok, we zullen waarschijnlijk onze manier van leven en consumeren wat moeten aanpassen maar doen we dat niet altijd? Is dat niet de reden dat we zo "ver" zijn geraakt? Volgens mij wordt er heel veel aan negatieve berichtgeving gedaan om mensen bang te maken en bange mensen kan men heel veel doen doen
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    ik weiger mee te gaan in deze negatieve denkwijze. Ok, we zullen waarschijnlijk onze manier van leven en consumeren wat moeten aanpassen maar doen we dat niet altijd? Is dat niet de reden dat we zo "ver" zijn geraakt? Volgens mij wordt er heel veel aan negatieve berichtgeving gedaan om mensen bang te maken en bange mensen kan men heel veel doen doen
                    Uiteraard heb je een deel gelijk; maar we moeten realistisch blijven.
                    Ik denk echt dat de tijd van 'het kan niet meer op' achter ons ligt.
                    Groei is niet onbeperkt en we zullen het moeten aanvaarden dat Europa niet meer het middelpunt is en we boven onze stand hebben geleefd.
                    Maar veel mensen willen dat nog steeds niet inzien.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Daar heb je voor een groot deel gelijk. Veelal wordt er nieuws gebruikt om mensen bang te maken.
                      Maakt het mij bang nee, we zullen ons hier wel doorslaan. Crisis biedt kansen.
                      We zullen gewoon selectiever moeten omspringen met wat we hebben en velen doen dit al.

Comment

vooral content zijn met wat we hebben en niet ongelukkig voor wat we niet hebben
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

vooral content zijn met wat we hebben en niet ongelukkig voor wat we niet hebben
                          Wat we niet hebben... dat is de reden van veel problemen. Als je geen geld hebt, koop dan niet. Het is zielig te zien en te horen dat nu nog meer op krediet wordt gekocht dan enkele jaren terug. Heb ik geen centen om op vakantie te gaan, dan ga ik niet.
                          Maar even ter zijde : Iemand een idee of camera's en objectieven ook al op krediet worden aangeschaft ? Zou er nog kunnen inkomen dat een beginnende prof. er een startkapitaal voor leent, maar voor privé-gebruik ....
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wat we niet hebben... dat is de reden van veel problemen. Als je geen geld hebt, koop dan niet. Het is zielig te zien en te horen dat nu nog meer op krediet wordt gekocht dan enkele jaren terug. Heb ik geen centen om op vakantie te gaan, dan ga ik niet.
                            Maar even ter zijde : Iemand een idee of camera's en objectieven ook al op krediet worden aangeschaft ? Zou er nog kunnen inkomen dat een beginnende prof. er een startkapitaal voor leent, maar voor privé-gebruik ....
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oeps.., dubbele post, sorry.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Zou kunnen.
                                Alleszins wordt de gelegenheid geboden. Zie maar op de site van VDB
                                (30 euro per maand)
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X