Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs en Londen ?

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    In dergelijke steden vind ik "centraal gelegen" eigenlijk niet zo belangrijk. Je hebt toch de metro nodig om ergens te geraken, en in Londen bv. zijn "opstap"-plaatsen genoeg. Zowel in Londen of Parijs ga ik echt niet met de auto beginnen rondtoeren : voor mij moet een vakantie ontspannend zijn.
    Mijn laatste verblijf in Londen was in een hotelletje op wandelafstand van Hyde park. Wat het gekost heeft, zou ik eens moeten nakijken. Het was proper genoeg en het ontbijt was op zijn Engels .
    Er zijn soms wel werken aan de metro in het weekend. Ik neem bij voorkeur een hotel dat aan twee lijnen ligt.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Voor London :
    From booking to bed, we’re here to help you rest easy. Whether it’s our choice of rooms across 800+ hotels, beds you won’t want to leave, our super tasty food, flexible rates that have you covered whatever the weather or our friendly team members who genuinely care about you, these are just some of the reasons we’re one of the most-loved hotels in the UK and beyond
    Die zijn inderdaad niet slecht wat prijs/kwaliteit betreft.

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
    London: The Grange Rochester, aan Vincent Square, op wandelafstand van Westminster en de Thames, is een aanrader.

Maar niet voor 125 €; daar ga je in geen enkele wereldstad een fatsoenlijk hotel voor hebben. Verdubbel dat, en je komt in de buurt.

Voor dat bedrag kijk je best bij jeugdherbergen etc... Of B&B!
    Inderdaad. Je moet rond de 130 euro per nacht kijken om iets deftig te hebben, maar boek nooit iets zonder de reviews te bekijken. Lees vooral de positieve commentaat want er zijn soms wat zuurpruimen bij Wat grootsteden betreft kan je best in het weekend gaan. Door de week zitten de hotels vol met zakenlui en is het veel duurder.
    Niet mijn favoriet hotel, maar er zijn kamers te krijgen rond die prijs:
    http://www.guoman.com/en/hotels/unit...wer/index.html
    In het weekend kan je rond die prijs ook een Hilton boeken. Gewoon lang genoeg op voorhand reserveren.
    http://www3.hilton.com/en/hotels/uni...BHI/index.html

Ooit eens 100 euro per nacht betaald voor een slecht hotel. Sindsdien kijk ik uit. Voor Parijs heb ik geen idee, maar er was hier iemand die een prachtige site gemaakt heeft over Parijs boordevol tips.

Comment

Re: Wat is een goede prijs per nacht voor een proper hotel centrum Parijs ?

Moderator Note: TS heeft intussen zijn titel aangepast, en wil blijkbaar alleen nog naar Parijs.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

wij kopen meestal een bongo bon voor onszelf..
        binnen een paar weken gaan we terug naar parijs met ons twee kinderen ( 7 en 11 )
        was iets van een 90 euro voor die bongo

Novotel, grote kamer, proper ontbijt en de kinderen mogen gratis !! En een novotel is echt wel ok hoor, ge komt daar toch maar om te slapen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Moderator Note: TS heeft intussen zijn titel aangepast, en wil blijkbaar alleen nog naar Parijs.
          Wie wil daar nu naartoe...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Wie wil daar nu naartoe...
            TS?
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              TS?
              Moderator Note: Nu ineens wel, maar toch graag van TS een argumentatie waarom ie opeens niet meer naar Londen, maar wel naar Parijs wil.
              De helft van de reacties houden eigenlijk geen steek meer.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Dan haak ik af, heb niets zinnigs te zeggen over Parijs, interesseert me trouwens niet...
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Wegens de duurdere prijs van Londen, had reeds een cadeau gekocht voor mijn vrouw haar verjaardag en wou nog iets erbij kopen, maar Londen valt idd veel duurder uit, daarmee Parijs

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Nu ineens wel, maar toch graag van TS een argumentatie waarom ie opeens niet meer naar Londen, maar wel naar Parijs wil.
                  De helft van de reacties houden eigenlijk geen steek meer.
                  Goede tip van hotel, ooit eens een bongobon 'hippe hotels" in Amsterdam genomen, zoek wel iets voor 2 nachten.

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                  wij kopen meestal een bongo bon voor onszelf..
                  binnen een paar weken gaan we terug naar parijs met ons twee kinderen ( 7 en 11 )
                  was iets van een 90 euro voor die bongo

Novotel, grote kamer, proper ontbijt en de kinderen mogen gratis !! En een novotel is echt wel ok hoor, ge komt daar toch maar om te slapen...
                  Last edited by 2010; 25 september 2013, 00:19.

Comment

Toen wij naar Parijs gingen, logeerden wij altijd (toch reeds een vijftal keer) in Hotel Blanche in de Rue Blanche (vlak bij de Moulin Rouge).
                    Het is oud, maar proper. Onze auto parkeerden wij, voor de ganse tijd, meestal een drietal dagen, in de vlakbij gelegen parkeergarage.
                    Wat betreft hotelkamers in Parijs of elders, wij gingen/gaan om Parijs of die andere stad te bezoeken, en niet om in een mooie en/of luxueuze hotelkamer te zitten, dus als het proper is dan zijn wij tevreden.
                    Wanneer je van plan bent om meer tijd op de kamer door te brengen dan in de stad zelf, dan boek je best iets luxueuzer.

PS Wij bezochten onlangs Keulen.....ook met de Bongobon......veel goedkoper

Groetjes
                    Last edited by Guest17; 25 september 2013, 09:48.

Comment

Parijs is mijn ding ook niet. Wel de mooie site gevonden in een vorige post:

http://www.parijsmijnstad.nl/

http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3913065

Comment

De enkele keren dat ik naar Parijs moest gaan (tegen mijn zin) boekte ik mezelf steeds een Best Western hotel, treffelijk wat betreft prijs/kwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                          Parijs is mijn ding ook niet. Wel de mooie site gevonden in een vorige post:

http://www.parijsmijnstad.nl/

http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3913065
                          @ ccc
                          Bedankt voor de complimenten

Wij gaan al jaren naar hotel Kyriad Paris La Vilette in Parijs.

Ligt 250 meter van de metro, met een zeer goede verbinding naar centrum. Gemakkelijk te bereiken met de auto en ze hebben een eigen parkeergarage.
                          De kamers zijn niet al te groot, maar zijn zeer netjes en met (gratis) WiFi. Het uitgebreide ontbijtbuffet voor Parijse begrippen heel goed.
                          Weekend prijs meestal rond de € 80,00 per nacht voor een 2-persoonskamer. Al met al een aanrader.
                          NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                            Goede tip van hotel, ooit eens een bongobon 'hippe hotels" in Amsterdam genomen, zoek wel iets voor 2 nachten.
                            Moest ge nog niet geweest zijn...

We hadden verleden week dat weekendje... we hadden nog een 2de bongo bijgekocht, en de nacht erna ook geboekt.
                            Novotel Rueill Malmaison.. Metro op 50 meter, rode lijn, makkelijke lijn om overal te geraken.

Ze hebben ons dus zonder probleem twee nachten na elkaar gezet, kinderen gratis, en we hebben zelfs niet moeten betalen voor de parking, we kregen een kaartje om zo buiten te rijden ... Onbtijt is betrekkelijk uitgebreid, veel soorten fruit, veel warme dingen...

Dus 2 nachten, 2ontbijten, 4 mensen, gratis parking , 15 min van centrum... voor een 180 euro... goeie deal toch.

Comment

Working...
                            X