Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hier zouden ze zeggen ''die heeft tegen een paaltje gelopen''
Wie weet hangt haar kast vol met enkel dat soort T shirts, ik heb er ook 12 dezelfde inhangen.
Was goedkoper met 12 tegelijk dan eentje en nog eentje en nog eentje
Binnen nog geen 5 minuten wist de Amerikaanse filmmaker Anthony Cerniello het menselijk verouderingsproces in beeld te brengen. Het project kreeg de naam 'Danielle' en toont de transformatie van een peuter tot een bejaarde. De inspiratiebron waren foto's van verschillende familieleden van een vrouw op uiteenlopende leeftijden.
Binnen nog geen 5 minuten wist de Amerikaanse filmmaker Anthony Cerniello het menselijk verouderingsproces in beeld te brengen. Het project kreeg de naam 'Danielle' en toont de transformatie van een peuter tot een bejaarde. De inspiratiebron waren foto's van verschillende familieleden van een vrouw op uiteenlopende leeftijden.
Jan
gaat na de derde minuut wel erg snel hoor.
grt,bouk.
toch wel knap gemaakt.
maar die kapper is toch wel snel iedere keer.
Dat was ook mijn eerste gedacht. De haren bewegen zelfden of nooit. Knap gemaakt, maar dus niet echt een time laps video, maar gemaakt. Van de fake exemplaren vind ik dit nog 1 van de leukste: http://videosift.com/video/Aint-No-S...e-Notting-Hill
Die eerste is een leuk idee, maar het springt teveel en is enkel de muziek maakt het draaglijk. Voor een amateur is het niet slecht \\
Edit: eigenlijk is die notting hill versie nog erger, een gefakete time lapse, maar ik vind hem leuk
Comment