Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe GSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe GSM

Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm.
    Ik heb nu een Nokia 5530 XpressMusic, ik ben altijd heel tevreden geweest van deze gsm,
    het is een sterke gsm (al meerdere keren laten vallen en er was niets aan)
    Maar nu is de batterij stuk en ben ik op zoek naar iets anders.
    Iemand suggesties voor een nieuwe gsm?
    Budget is tot 200 euro

Alvast bedankt!

Re: Nieuwe GSM

Ik lees toch heel goede reviews over de Huawei.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

De Nokia 520. Was van mij. Mijn vrouw gebruikt hem nu. Prima gsm voor een
      aantrekkelijke prijs (179 euro). Bovendien mooi en een goede prijs, kwaliteit-
      verhouding.

Comment

Ben het zo niet te vinden voor Windows vandaar

Comment

Een simpele GSM (want die bestaan ook nog) of smartphone?

Weet/besef wel dat scherm(formaat/kwaliteit), processor, .... van een smartphone heel sterk de prijs kunnen bepalen. Misschien eens eerst afwegen wat je nodig hebt? Moet de smartphone games aankunnen? Waterdicht zijn? De mp3 speler vervangen? Of gewoon simpel zijn?
          Eén tip: voorzie het scherm (van een smartphone dus) voldoende groot. 3,5" is een absoluut minimum om ietwat comfortabel te kunnen "werken" (iets te zien dus)

Als het een Android smartphone mag/moet zijn, kijk dan eens naar deze : http://www.smartphoneshop.be/product...300-zwart.html, niet duur en goede commentaren (niet alleen op smartphoneshop).

Comment

Hier ook zeer content van de Lumia serie van Nokia, persoonlijk heb ik de 920, maar ken enkele mensen met 520's en 620's en dat zijn ook zeer toffe toestellen. Het voordeel van deze is dat ze voor dezelfde prijs vaak veel sneller zijn dan Android gsm's van dezelfde prijs (waar je vaak lag hebt en een vastlopende gsm) en dat ze wel games aankunnen.

Comment

Zo iets tussen in, niet te simpel niet te ingewikeld
              het is niet voor muziek ofzo gewoon bellen sms eventueel internet,...

Iemand toevallig ervaring met Acer?
              Heb al gehoord dat dat ook goede toestellen zijn, maar heb er zelf geen ervaring mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                Ben het zo niet te vinden voor Windows vandaar
                Ik vrees dan dat ook Nokia binnenkort alleen nog op windows zal draaien.
                Vannacht is bekendgemaakt dat Microsoft vrijwel geheel Nokia inlijft, voor een bedrag van 5,4 miljard euro. De overname moet nog wel goedgekeurd worden door ver

Comment

Ja maar hethoeft geen Nokia te zijn eh ^^

Comment

De "gewone" GSM worden steeds zeldzamer. Eigenlijk zitten die quasi enkel nog in het heel goedkoop segment. Persoonlijk ken ik steeds meer mensen met een Nokia Lumia, en die zijn heel content van dat windows Phone besturingssysteem. Ik ken er een paar die ook ervaring hadden met Android en zelfs met Iphone, en die toch die Lumia's prefereren.
                    Het is uiteraard je eigen keuze. Zelf heb ik een basic Android Samsung telefoontje. Het ding werkt goed, maar de interface is behoorlijk traag. Als het ding voornamelijk dient voor bellen en SMS'en ben je eigenlijk beter af met een heel simpel klassiek GSM'ke, want het is net voor die functies dat mijn ding zo traag is.

Belgacom of een Vandenborre verkoopt op dit ogenblik een Lumia 820 voor 250 euro. Niet zo lang geleden was dat quasi 500 euro (en bij Coolblue is het nog altijd 299), maar het zal ook wel betekenen dat dit type op zijn laatste beentjes loopt..
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      De "gewone" GSM worden steeds zeldzamer. Eigenlijk zitten die quasi enkel nog in het heel goedkoop segment. Persoonlijk ken ik steeds meer mensen met een Nokia Lumia, en die zijn heel content van dat windows Phone besturingssysteem. Ik ken er een paar die ook ervaring hadden met Android en zelfs met Iphone, en die toch die Lumia's prefereren.
                      Het is uiteraard je eigen keuze. Zelf heb ik een basic Android Samsung telefoontje. Het ding werkt goed, maar de interface is behoorlijk traag. Als het ding voornamelijk dient voor bellen en SMS'en ben je eigenlijk beter af met een heel simpel klassiek GSM'ke, want het is net voor die functies dat mijn ding zo traag is.

Belgacom of een Vandenborre verkoopt op dit ogenblik een Lumia 820 voor 250 euro. Niet zo lang geleden was dat quasi 500 euro (en bij Coolblue is het nog altijd 299), maar het zal ook wel betekenen dat dit type op zijn laatste beentjes loopt..
                      Betekent dit dat je die 50 euro bijlapt voor de TS of is het de bedoeling dat het opgegeven budget simpelweg genegeerd wordt?
                      Ik zou de iPhone 5 aanraden of als je nog even wacht de iPhone 5S.
                      Past wel niet in het budget maar who cares.

Comment

Die Nokia 5530 XpressMusic heb ik ook
                        Mijn probleem achteraf: klein scherm.
                        (de mens wordt ouder en de ogen doen het minder goed dan vroeger)
                        Het toestel ligt hier werkloos in een lade.
                        Heb nu een Samsung.

De software OVI vind ik wel heel goed > voor gebruik op pc ed.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Die Nokia 5530 XpressMusic heb ik ook
                          Mijn probleem achteraf: klein scherm.
                          (de mens wordt ouder en de ogen doen het minder goed dan vroeger)
                          Het toestel ligt hier werkloos in een lade.

Ruik ik hier een deal?
                          Voor een eerlijke prijs en een zoen op beide wangen zou die GSM toch het daglicht weer mogen zien misschien?
                          Ze was toch tevreden over het toestel, het is de batterij die stuk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Betekent dit dat je die 50 euro bijlapt voor de TS of is het de bedoeling dat het opgegeven budget simpelweg genegeerd wordt?
                            Ik zou de iPhone 5 aanraden of als je nog even wacht de iPhone 5S.
                            Past wel niet in het budget maar who cares.
                            Als je juist leest, raad ik eigenlijk een gewoon simpel GSM'ke aan : dat kost je langs geen kanten 100 euro. Als je een smartphone wil, dan raad ik inderdaad iets duurders aan omdat ik tot de ondervinding ben gekomen dat goedkope smartphones (lees dus onder de 200 euro) gewoon niet aangenaam werken omdat ze te traag zijn. Simpel toch ??? Die Nokia lumia 820 was ooit hun topversie : dus qua snelheid zal dat wel meevallen, maar is nu dus wel wat "oud" aan het worden. Maar het is juist met dergelijke dingen dat je "batjes" kan doen.
                            Een Iphone 5 kost min. 3 keer te veel, wat ik aanraad 25% teveel : toch een klein verschil...
                            Last edited by polleke_cgc; 5 september 2013, 19:01.
                            Groeten,

Polleke

Comment

Een originele batterij kost ong. 19 euro. 200 - 19 =? en blijft in de portemonnee zitten
                              Een alternatief kost ong. 9 euro.
                              Ik vermoed eerder dat ze een nieuw en ander toestel wil.

Sommige firma's nemen jouw gsm over tegen een bepaalde prijs.
                              Coolblue.be doet dat ook maar dit type van Nokia staat er niet bij.
                              (of ik moet zeer slecht gekeken hebben)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X