Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doudeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Doudeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht
    Nu we het hier hebben over iemand die we missen zou ik willen vragen of het volgende mogelijk is in het forum: Als je een BD lid noemt in je bericht dat hij automatisch een bericht in zn mailbox krijgt als hij genoemd is. Lijkt een beetje op FB. Daar krijg je ook een bericht als je naam genoemd wordt in een bericht. Kan met een vinkje ergens aan of uit gezet worden. Dan zou in dit geval Doudeke direct een mailtje krijgen dat we hem missen. Als hij binnen een dag dan nog niet reageert kan Bouk een huis bezoek af gaan leggen. Neem dan wel een ambulance broeder (m/v) mee.

Je zou natuurlijk ook gewoon een PM of mailtje kunnen sturen, dan hoeft dat niet geautomatiseerd te worden.
    Er is al eens eerder een topic geweest waar mensen geveinsde bezorgdheid over Doudeke hebben geventileerd.
    Eigenlijk missen ze Doudeke helemaal niet maar kunnen laten zien wat een fantastische goede, lieve, sociale en betrokken mensen zij eigenlijk zijn.
    Een driewerf 'bah' voor dit soort gedoe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Je zou natuurlijk ook gewoon een PM of mailtje kunnen sturen, dan hoeft dat niet geautomatiseerd te worden.
      Er is al eens eerder een topic geweest waar mensen geveinsde bezorgdheid over Doudeke hebben geventileerd.
      Eigenlijk missen ze Doudeke helemaal niet maar kunnen laten zien wat een fantastische goede, lieve, sociale en betrokken mensen zij eigenlijk zijn.
      Ik ben niet altijd akkoord met jou maar hier volmondig eens. Zie mijn post #2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ik ben niet altijd akkoord met jou maar hier volmondig eens. Zie mijn post #2.
        En bij #2 sla je de spijker op z'n kop doordat je erbij schrijft 'weer'.

Comment

Ik vind populariteitstopics wel top.
          Er moeten er dringend meer van deze.
          BD Forum Awards, en dergelijke.

Ik snap niet dat men deze op de kop toe wil toespijkeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Ik vind populariteitstopics wel top.
            Er moeten er dringend meer van deze.
            BD Forum Awards, en dergelijke.

Ik snap niet dat men deze op de kop toe wil toespijkeren.
            Dan start je toch zelf die topics.
            Zeker als het dringend is moet je niet wachten maar zelf doen.

Comment

Dan start je toch zelf die topics.
              Zeker als het dringend is moet je niet wachten maar zelf doen.
              Heb onlangs al eens een topic geopend voor de lol, ter bevordering van het algemeen nut, uiteraard.

Maar dat is zonder meer uitleg of waarschuwing gedeletet geweest, wellicht door moderatoren. Een heel complot.

Ik herinner me dat Skitch er nog in geantwoord had. Hij is nog de enige getuige die kan aantonen dat het bestaan heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                .... en gehoord op FB.
                ...
                hoe gaat/werkt dat dan...?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  hoe gaat/werkt dat dan...?
                  grt,bouk.
                  ewel eigenlijk niet "gehoord" letterlijk , maar hij heeft wel op een foto van mij gereageerd.

Maar met FB kan je ook chatten hé Bouk. Met Doudeke doe ik dat niet...
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Klopt helemaal, hetzelfde fenomeen doet zich ook voor wat betreft politieke correctheid!

Walter
                    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Heb onlangs al eens een topic geopend voor de lol, ter bevordering van het algemeen nut, uiteraard.

Maar dat is zonder meer uitleg of waarschuwing gedeletet geweest, wellicht door moderatoren. Een heel complot.

Ik herinner me dat Skitch er nog in geantwoord had. Hij is nog de enige getuige die kan aantonen dat het bestaan heeft.
                      Vind helemaal geen "gedeletet" topic over populariteit van jou terug. Dus puur complottheorie.
                      Populariteit zit jou blijkbaar wel hoog: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3955024
                      Misschien wil je meer tijd op Facebook doorbrengen.
                      (vind ik leuk)
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Vind helemaal geen "gedeletet" topic over populariteit van jou terug. Dus puur complottheorie.
                        Geen idee.

't was een onbenullig chat-chat topic, maar toch... laatste week van augustus geplaatst, heeft paar dagen zichtbaar geweest en vind het nu nergens meer terug.
                        Misschien gebugd met de nieuwe update van het forum, maar dat zou me verbazen.

Comment

Ach kom, ben er ook nog (zelden of af en toe)
                          Ben niet altijd ingelogd, maar zit hier toch veel te lezen
                          gr, eb

Comment

Ik kijk nog altijd even zo graag en even zo veel naar foto's als in mijn
                            beste dagen. Maar voor het ogenblik vind ik mijn mening niet relevant
                            meer. Niet interessant en dus ook niet positief bijdragen aan een topic.
                            Meestal overwin ik dit wel en kan ik me weer verzoenen met mijn eigen
                            niets te zake doend geklets, wat doorgaat voor een poginkje om foto's
                            niet met de ogen te beoordelen, maar met "gevoel." Vaak mild ironisch,
                            maar altijd zo oprecht als het kan.
                            Dank u wel, Bouk, voor de interesse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Ik kijk nog altijd even zo graag en even zo veel naar foto's als in mijn
                              beste dagen. Maar voor het ogenblik vind ik mijn mening niet relevant
                              meer. Niet interessant en dus ook niet positief bijdragen aan een topic.
                              Meestal overwin ik dit wel en kan ik me weer verzoenen met mijn eigen
                              niets te zake doend geklets, wat doorgaat voor een poginkje om foto's
                              niet met de ogen te beoordelen, maar met "gevoel." Vaak mild ironisch,
                              maar altijd zo oprecht als het kan.
                              Dank u wel, Bouk, voor de interesse.
                              En toch is het steeds genieten van je mooie poetische woorden Louis.
                              Hou je vooral niet in.

Comment

Opgelost nu weer terug naar de orde van de dag: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-335716.html
                                Last edited by Eenbes; 25 september 2013, 08:41.

Comment

Working...
                                X