Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
alleen als het opvalt hoor.
en na 10 dagen volgt een huisbezoek.
grt,bouk.
'k ben eind juli 11dagen van het forum gebleven,
kheb je niet aan mijn deur gezien? en achteraf ook geen topic...
tsssss schande dat niet elk lid evenwaardig behandeld wordt
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
alleen als het opvalt hoor.
en na 10 dagen volgt een huisbezoek.
grt,bouk.
Hou je maar klaar dan bouk. De 16de september verwacht ik je aan mijn deur.......in Bretagne.
Alhoewel, ik heb daar internet, maar ik weet nog niet of ik op BD ga gaan.......
Doet deugd zo nu een dan eens een paar weken 'ontwennen' .
Groetjes
Nu we het hier hebben over iemand die we missen zou ik willen vragen of het volgende mogelijk is in het forum: Als je een BD lid noemt in je bericht dat hij automatisch een bericht in zn mailbox krijgt als hij genoemd is. Lijkt een beetje op FB. Daar krijg je ook een bericht als je naam genoemd wordt in een bericht. Kan met een vinkje ergens aan of uit gezet worden. Dan zou in dit geval Doudeke direct een mailtje krijgen dat we hem missen. Als hij binnen een dag dan nog niet reageert kan Bouk een huis bezoek af gaan leggen. Neem dan wel een ambulance broeder (m/v) mee.
Comment