Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straf?

voetbal: Zulte tegen Nicosia.

De zoon van Hyacinth Bucket speelt bij Nicosia...

Die heeft dus het naaien en borduren opgegeven
    =========================================
    Geen wedstrijd voor hartlijders
    Last edited by theokus; 29 augustus 2013, 20:52.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Straf?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    voetbal: Zulte tegen Nicosia.

Die heeft dus het naaien en borduren opgegeven
    =========================================
    Geen wedstrijd voor hartlijders
    En ik als echte Zultenaar zet de TV aan om 20u45............ en de rest kan je reeds raden zeker......
    Als excuus kan ik wel aanhalen dat we bezoek hadden tot 20u45....... maar om het even .
    Toeme toch, den eerste keer dat er een match om 19u gespeeld wordt zeker !?!?
    Nu, ben achteraf toch héééééééééééééééééééééééééééél tevreden met het resultaat.
    Wij boeren zijn toch nog zo slecht niet hé . Met een budget dat ongeveer 3 keer kleiner is als dat van Apoel Nicosia.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      En ik als echte Zultenaar zet de TV aan om 20u45............ en de rest kan je reeds raden zeker......
      Als excuus kan ik wel aanhalen dat we bezoek hadden tot 20u45....... maar om het even .
      Toeme toch, den eerste keer dat er een match om 19u gespeeld wordt zeker !?!?
      Nu, ben achteraf toch héééééééééééééééééééééééééééél tevreden met het resultaat.
      Wij boeren zijn toch nog zo slecht niet hé . Met een budget dat ongeveer 3 keer kleiner is als dat van Apoel Nicosia.
      Groetjes
      Kijk eens aan, nog een dorpsgenoot (Olsene dus )

Comment

En dan kwamen er nog 4 minuten extra bij....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik heb dus wel de wedstrijd gezien, het resultaat is dus goed voor SVZW, maar de manier waarop kon veel beter.
          Nu, ik moet niet hoog van de toren blazen want wat ik tot nu toe van Club heb gezien is in niks beter.
          Als die dit jaar kampioen denken te worden dan laat ik hen maar verder dromen.
          Iedere week weer opnieuw vraag ik mij af met welke 11 Garrido nu zal spelen. Ik kan die vent in niks volgen.
          Er zit gewoon geen lijn in hun spel, ze doen maar. Met Adrie was dit even anders.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Ik heb dus wel de wedstrijd gezien, het resultaat is dus goed voor SVZW, maar de manier waarop kon veel beter.
            Nu, ik moet niet hoog van de toren blazen want wat ik tot nu toe van Club heb gezien is in niks beter.
            Als die dit jaar kampioen denken te worden dan laat ik hen maar verder dromen.
            Iedere week weer opnieuw vraag ik mij af met welke 11 Garrido nu zal spelen. Ik kan die vent in niks volgen.
            Er zit gewoon geen lijn in hun spel, ze doen maar. Met Adrie was dit even anders.
            De manier waarop.... ik kan niet oordelen want ik heb dus niks gezien, maar ik hoor toch altijd trainers, spelers, supporters.....enz zeggen dat het belangrijkste de drie punten of de kwalificatie zijn .
            En vooral dan nog omdat het een Cypriotische ploeg is die ze er uit gebonjourd hebben. Wij brachten ooit een bezoek aan Stéphane Demol (toevallig op zijn verjaardag) op Cyprus die toen trainer was van Aris Limassol.
            We woonden een training bij en in plaats dat wij hem trakteerden voor zijn verjaardag, hield hij er aan ons te trakteren. Geweldig sympathiek man, niet omwille van de traktatie, maar heel gewoon in de omgang.
            Tot daar alles dik in orde, maar toen ik die spelers van het trainingsveld zag slenteren......man, man, man, met een air...... precies of ze waren alle Messi's.
            En zo hoog stonden ze niet in de klassering.

Diezelfde week kwam Apoel Nicosia met hun ploeg in 'ons' hotel logeren voor de zaterdagmatch tegen Paphos, en toen sloegen alle stoppen bij mij door, toen ik zag hoe die mannen zich gedroegen.
            Ik heb daar geen ander woord voor dan.... het begint met cr en eindigt op ul. Om één klein voorbeeldje te geven : ze kwamen terug van een terreinverkenning (denk ik) van het veld van Paphos, en vonden er niks beter op dan op de glimmende marmeren vloer van de hall van het hotel de aarde van tussen hun studs te stampen. Niemand van het personeel gaf een krimp. Ongelooflijk. Sedert die dag heb ik niet meer voor Cypriotische ploegen. Misschien zijn andere ploegen ook wel zo, maar deze heb ik life meegemaakt. Daarom dat het me extra deugd doet dat ze er een Cypriotische ploeg en dan nog Apoel uitgebonjourd hebben. Al verliezen ze nu de rest van hun Europese matchen, voor mij zijn ze .
            Groetjes
            Last edited by Guest17; 30 augustus 2013, 01:09.

Comment

Hopelijk heeft Zulte een goede jeugdwerking?
              (heb geen idee)

Ze zoeken wel nog een kok
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Hopelijk heeft Zulte een goede jeugdwerking?
                (heb geen idee)

Ze zoeken wel nog een kok
                Ik ben gewoon een 'thuissupporter' (Sporting Telenet) van ZW. Ttz. ik ga zelden of nooit naar een thuismatch kijken, laat staan op verplaatsing.
                Dus of ze een goede jeugdwerking hebben en of ze een kok zoeken......... geen idee .
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik ben gewoon een 'thuissupporter' (Sporting Telenet) van ZW. Ttz. ik ga zelden of nooit naar een thuismatch kijken, laat staan op verplaatsing.
                  Dus of ze een goede jeugdwerking hebben en of ze een kok zoeken......... geen idee .
                  Groetjes
                  Staat op hun site
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Staat op hun site
                    Kijk ik nooit naar, enkel naar hun voetbal .
                    Groetjes

Comment

Gisteren de match niet kunnen zien maar kon enkel maar hopen dat die beter was dan de heenwedstrijd. De punten zijn binnen en kunnen dus doorgaan, dat telt maar zie dit liever met attractief voetbal echter maar goed, essevee zit in een ferme transitieperiode en krijgt respijt hiervoor van mij. Enkele weken terug op een familiefeest met een oom en aangetrouwde neef over het voetbal gesproken (beiden die-hard Essevee supporters) en ook toen waren er wat negatieve opmerkingen maar volgende conclusie zerd ook getrokken: vorig jaar deden ze niks anders dan kritiek hebben op bepaalde spelers, managementbeslissingen etc en tot werden we 2de en mocht er geen diefstal geweest zijn in bepaalde wedstrijden waren ze kampioen.

Ook benieuwd wat Gent nu denkt over hun verkoop van Mamatou . Ook net gelezen dat de Europese wedstrijden in Brugge worden gespeeld (geen idee waarom Gent zo weigerachtig blijft)

Comment

....

het is Buckèt..
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          het is Buckèt..
                          grt,bouk.
                          Het is Bouquet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Het is Bouquet
                            inderdaad het is Bouquet.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              inderdaad het is Bouquet.
                              grt,bouk.
                              De heer en mevrouw Emmer
                              Ken je Fred nog?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...