Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Straf?

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Er wordt blijkbaar verschrikkelijk snel gespeeld in Brugge.
    Ja Jos, Refaelov en Lestienne zijn nu niet van de rapste, hé.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Er wordt blijkbaar verschrikkelijk snel gespeeld in Brugge.
      Aan den toog Jos.
      Daar worden ze zeer snel binnen gespeeld
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Zulte Waregem heeft zich op de laatste dag van de transferperiode versterkt
        met aanvaller Idrissa Sylla (22) en centrale verdediger Formose Mendy (19), zo maakte de vicekampioen bekend.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Die zullen hoogstwaarschijnlijk niet direct ingezet worden, Kums daarentegen zal na een korte periode van aanpassing wel opgesteld worden.
          Maar die twee aanwinsten versterken wel de ploeg in de breedte.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

CB nieuws:

Comment

Yep, zojuist ook gelezen. Er is nooit rook zonder vuur hé.
              Zoals ik al eerder aangaf, Garrido heeft geen spelpatroon, geen tactiek en geen oren naar zijn spelers. H. Vanhaezebrouck had hem direct door, ook een beetje uit jaloezie dat hij niet naar Brugge kon. Maar hij zou het in ieder geval beter doen dan Garrido.
              En als je zo nagaat welke spelers ze hebben aangetrokken onder V. Mannaert............ dan mag die en het hele scouting team ook opkrassen.
              Ach, weer een industrieel (B. Verhaeghe) die denk een club te kunnen leiden als een bedrijf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                .............
                Ach, weer een industrieel (B. Verhaeghe) die denk een club te kunnen leiden als een bedrijf.
                Er zijn er ook die het al jaren goed doen ook hé (cfr. Anderlecht). De ene nuchtere op dat gebied is Marc Coucke, als hij het meent natuurlijk, wanneer hij zegt goed te beseffen dat de centen die hij in Oostende steekt, kwijt is. Als het allemaal waar is, dan is Oostende een speeltje of een hobby voor hem, maar of het dan beter is op die manier ????? Het is in elk geval reeds een pluspunt dat het geen winstpuurder is wat betreft voetbal......of ben ik nu naïef ? Afwachten zeker.
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Er zijn er ook die het al jaren goed doen ook hé (cfr. Anderlecht). De ene nuchtere op dat gebied is Marc Coucke, als hij het meent natuurlijk, wanneer hij zegt goed te beseffen dat de centen die hij in Oostende steekt, kwijt is. Als het allemaal waar is, dan is Oostende een speeltje of een hobby voor hem, maar of het dan beter is op die manier ????? Het is in elk geval reeds een pluspunt dat het geen winstpuurder is wat betreft voetbal......of ben ik nu naïef ? Afwachten zeker.
                  Groetjes
                  Of hoe Vaesen het heeft gedaan in Genk? Het kan dus wel als ze hun enig doel, namelijk winstbejag even kunnen opzij zetten.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Groetjes
                    Anderlecht is een certitude, die gaan nooit voor minder dan kampioen worden. Voor Bartje moest het niet. De meest idiote uitspraak uit de mond van een voorzitter van een (top?) club.
                    Als je zo ziet hoeveel Charleroi maar uitgeeft aan spelers dan boeken ze een beter resultaat dan Club, kostenplaatje/prestaties gezien toch, en ze brengen mooier voetbal.
                    Van Coucke mag je veel verwachten, maar hij is toch een voetbal liefhebber en kent er iets van. Hij zal wel weten waaraan hij begonnen is.

Comment

MC is een captain of industry voor mij en wie hem kent weet dat de man een visionair is. Heeft hij altijd gelijk? Natuurlijk (en gelukkig) niet maar als je ziet hoe hij zijn bedrijf leidt, hoe die mensen kan motiveren, een kosten/baten analyse maken, ... dan doe ik daar mijn hoedje voor af. Ik denk dat MC een godsgeschenk is voor KV-O.

Comment

Bwa, het is een goeie commerçant en er zit een zekere visie achter wat hij doet (OTC producten en consumer goods profileren als wetenschappelijk en innoverend).
                        Als apotheker/wetenschapper kijk ik er echter niet naar op, integendeel.

Ik ben er wel van overtuigd dat hij een betere sterke man is dan B. Verhaeghe - al is dat ook niet moeilijk natuurlijk
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                          Bwa, het is een goeie commerçant en er zit een zekere visie achter wat hij doet (OTC producten en consumer goods profileren als wetenschappelijk en innoverend).
                          Als apotheker/wetenschapper kijk ik er echter niet naar op, integendeel.
                          ...
                          Dat is inderdaad zijn sterkte, dat de man ondertussen nog weinig zelf zalfjes maakt zal ook juist zijn .

Comment

En Brugge blijft in het nieuws met zijn gezonde jongens :P

Comment

Een volwassen klein kind, noem ik dat. Hoe is het mogelijk om zulke stom/idiote streken uit te halen?
                              Het mag niet? Dan moet hij maar de gevolgen dragen, al het je Lestienne of hoe dan ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                                ... Ik denk dat MC een godsgeschenk is voor KV-O.
                                Ben het daar volmondig mee eens, zonder zijn inbreng was KVO zeker een degradatie kandidaat.
                                Het kan natuurlijk nog altijd zo zijn, maar nu kunnen ze een meer gelijke strijd aangaan met Lierse, Waasland-Beveren, Bergen enz.

Comment

Working...
                                X