Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Straf?

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Wat een verschil met die wedstrijd tegen Apoel Nicosia.
    Ik heb er echt van genoten als liefhebber van mooi voetbal.

En Club.................bakt er weer NIETS van. Ze staan 0 - 1 voor en daarmee is zowat alles gezegd over Club.
    Triestige bedoening.
    Bij Sporza de samenvatting van de eerste helft:

Rust
    Club Brugge strafte een nog slaperig Beveren al in de eerste minuut af, Lestienne vloerde Coosemans.
    Jørgensen gleed een voorzet net naast, maar daarna verslapte Club.
    Waasland-Beveren verdiende de gelijkmaker, maar die kwam er niet.
    Trickovski, Veselinovic en Sterckx knoeiden met enkele wenkende kansen.

Comment

Benieuwd of Eidur Gudjohnson nu toch nog naar ZW zal komen.
      Ik denk dat die "nachtelijke uitspattingen" eerder nachtelijke vergaderingen waren met ZW en men hem daarom uit de A-kern verwijderde.
      Nog één dag en we kennen alle transfers.
      Groetjes

Comment

Wat ik gisteren na de match zag heeft mijn vermoeden dat er "iets" scheef zit in de kleedkamer van Club nog versterkt.
        Garrido heeft zijn mannen niet meer in de hand, en Daum is niet meer beschikbaar. Volgens mij hebben ze nu al spijt dat ze Adrie veel te snel ontslagen hebben.
        Onder hem zagen we mooi voetbal, alleen waren z'n verdedigers toen allemaal gekwetst.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Benieuwd of Eidur Gudjohnson nu toch nog naar ZW zal komen.
          Ik denk dat die "nachtelijke uitspattingen" eerder nachtelijke vergaderingen waren met ZW en men hem daarom uit de A-kern verwijderde.
          Nog één dag en we kennen alle transfers.
          Groetjes
          Awel, ik zat net hetzelfde te denken toen ik het artikel las maar toch kan het idd privé ook zijn dat er iets niet goed zit, vrouw en kind die nog in Barcelona zitten, hij alleen in België, ...
          Echt benieuwd welk konijn Essevee uit de hoed haalt (Bale is niet meer beschikbaar )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Awel, ik zat net hetzelfde te denken toen ik het artikel las maar toch kan het idd privé ook zijn dat er iets niet goed zit, vrouw en kind die nog in Barcelona zitten, hij alleen in België, ...
            Echt benieuwd welk konijn Essevee uit de hoed haalt (Bale is niet meer beschikbaar )
            Ik denk dat we dan allemaal wat hadden moeten bijleggen .

En dat het rommelt in Brugge, dat is wel heel duidelijk na het akkefietje (?) tussen Odjidja en Clement......ze hebben net niet gevochten.
            Eén groot geluk, ze blijven punten halen, anders was het lot van Garrido reeds lang bezegeld.
            Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

Ik denk dat we dan allemaal wat hadden moeten bijleggen .

En dat het rommelt in Brugge, dat is wel heel duidelijk na het akkefietje (?) tussen Odjidja en Clement......ze hebben net niet gevochten.
              Eén groot geluk, ze blijven punten halen, anders was het lot van Garrido reeds lang bezegeld.
              Groetjes
              Juuste , zoals Luc al aanhaalde was Daum het beste wat CB kon overkomen als men de laatste 10 jaar bekijkt. Het was dan ook een type als Dury, no-nonsense, streng maar rechtvaardig en had de spelers in de hand en genoot daarom respect in de groep en bij supporters.

Dat het maar snel avond is dat we weten hoe Forza Essevee zich zal versterken.

Comment

...... Volgens mij hebben ze nu al spijt dat ze Adrie veel te snel ontslagen hebben.
                Onder hem zagen we mooi voetbal, alleen waren z'n verdedigers toen allemaal gekwetst.
                mee eens.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ah bouk, onder Adrie zagen we voetbal om duimen en vingers af te likken.
                  Onder Garrido lopen er tien wat in het rond, er zit geen lijn in hun spel, en elke week spelen ze anders en met andere spelers.

@ Vincent, Daum is vertrokken bij Club omdat ze Dirar naar Monaco lieten vertrekken.
                  Zijn leuze: "Een huis begin je te bouwen met de kelder", bij Club hebben ze nooit begrepen wat hij precies bedoelde.
                  Ernst Happel deed dat ook toen hij aan zijn eerste vol seizoen begon bij Club.

@ Djivan: Van mij mag Gudjonhson direct vertrekken samen met Timmy. (Heel goede voetballers, als er een versnelling lager wordt gespeeld.)

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ook interessant
                    Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

't Ja, kan niet anders dan Vandenbempt gelijk te geven.
                      'k Heb nooit een hoge dunk gehad van Garrido en toen hij van de beste rechtse winger (T. Meunier, btw. even goed als Dirar) een rechtsback maakte was het hek helemaal van de dam.
                      Het is inderdaad bij elk interview zijn zelfde liedje en dat kunnen we toch niet blijven geloven toch?
                      Zal het een natte droom blijven om Peter Maes te halen?
                      Nu kopen ze Sobota, hij heeft tweemaal geschitterd tegen een De Bock die nergens was, die mag ook terug naar Lokeren (ms. in ruil met Maes ).

Essevee heeft nu met Kums een uitstekende transfer gedaan, onthoud mijn woorden.

Comment

....

Essevee heeft nu met Kums een uitstekende transfer gedaan, onthoud mijn woorden.
                        Ik ga ze onthouden Luc
                        En btw, we zitten hier al met 2 van Zulte

Comment

En Berrier gaat naar KV Oostende, een bizarre keuze maar Mark Coucke heeft diepe zakken en kan mensen overtuigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            En Berrier gaat naar KV Oostende, een bizarre keuze maar Mark Coucke heeft diepe zakken en kan mensen overtuigen.
                            Weer een goede speler, als het niet te snel gaat hé.
                            Kums zal die snel doen vergeten, goede spelverdeler en verschijnt ook geregeld voor doel.
                            Straks eens kijken naar "Extra Time". Benieuwd wat ze daar gaan zeggen over de transfers en vooral over Garrido want als Vandenbempt een tipje van de sluier oplicht weet hij er meestal meer van dan dat hij laat blijken.

Comment

... @ Djivan: Van mij mag Gudjonhson direct vertrekken samen met Timmy. (Heel goede voetballers, als er een versnelling lager wordt gespeeld.)
                              Er wordt blijkbaar verschrikkelijk snel gespeeld in Brugge.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

En van de Sporza website:

Mehdi Tarfi naar Zulte Waregem
                                Anderlecht heeft nog een speler uitgeleend om hem ervaring te laten opdoen. Mehdi Tarfi wordt tot juni bij Zulte Waregem gestald.

Comment

Working...
                                X