Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan dit zomaar ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kan dit zomaar ??

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Hier waren ALTIJD schimmen rond, maar hebben wij ons ooit daardoor laten afschrikken? Nee, toch.

Die schimmen verstoren de BD-chemie.
    Het Franse, het Amerikaanse en ook het Britse leger staan klaar om te vertrekken.
    Net gehoord tijdens het nieuws op één.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Hier waren ALTIJD schimmen rond, maar hebben wij ons ooit daardoor laten afschrikken? Nee, toch.
      Afschrikken niet Les, maar brengt nogal wat heisa mee. Het bewijs is er, BD zit er toch nogal mee verveeld.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Tja... maar het ergste dat er is: des te meer heisa om zoiets, des te meer de dader plezier heeft. Ik ben voor het compleet negeren van zulke dingen, wat niet betekent dat ze niet moeten aangepakt worden, alleen: langs andere, meer private wegen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mijn 2 eurocent als lid, niet als moderator:
          Ik veronderstel dat iedereen die een ietwat succesvolle website maakt dit regelmatig tegenkomt. Blogspot en Blogger zijn eigendom van Google en die zijn wat dit betreft vrij strikt - telkens ik in het verleden een DMCA-klacht indiende tegen een gebruiker van blogger.com die pagina's van mijn webstekje kopieerde zorgde Google er al snel voor dat die pagina's verdwenen en in extreme gevallen de gebruiker zijn Blogger account kwijtraakte. Wat dat individu doet is namelijk niet toegelaten volgens de voorwaarden van Blogger/Blogspot. Het klachtenformulier en meer info staat hier en is volgens mij niet gelimiteerd tot US gebruikers. Ik heb in het verleden al de blogs van talrijke Indiërs wat kleiner laten maken. Na verloop van tijd word je het echter beu want het is dweilen met de kraan open.
          Last edited by Laurens; 27 augustus 2013, 23:52.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            Hallo,

Dan berust dit alles op een misverstand - waarvoor excuses ...

Jaja
            Als ik je ooit eens in het echte leven tegenkom drinken we samen een pint en lachen we eens smakelijk om dit misverstand.

Groeten,
            Geert

Comment

Blijkbaar is hier nog geen oplossing voor gevonden. Wel straf dat dit zo maar kan blijven doorgaan.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dit is niet iets waar BD aan kan doen, maar spijtig genoeg is dit soort "farcen" wel de reden dat je van mij weinig foto's op BD zal vinden.

Zoals hier al gezegd werd: als je ze niet wil gepikt hebben zet je ze best niet online.
                Wel dat klopt en zorgt er tegelijk voor dat veel mensen hun foto's niet (of zeer beperkt en op specifieke plaatsen) online zetten. En daar gaat dit soort fora op termijn de dupe van zijn.
                FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
                  Dit is niet iets waar BD aan kan doen, maar spijtig genoeg is dit soort "farcen" wel de reden dat je van mij weinig foto's op BD zal vinden.

Zoals hier al gezegd werd: als je ze niet wil gepikt hebben zet je ze best niet online.
                  Wel dat klopt en zorgt er tegelijk voor dat veel mensen hun foto's niet (of zeer beperkt en op specifieke plaatsen) online zetten. En daar gaat dit soort fora op termijn de dupe van zijn.
                  Je kan het ook anders zien. Niet dat mijn foto's van zo'n goeie kwaliteit zijn, maar ik heb er helemaal niks op tegen dat ze gepikt worden.
                  Waarom zou ik. Je kan het zelfs als een eer zien wanneer ze je foto's pikken.
                  Op de manier waarop die betreffende blog handelt is het natuurlijk allesbehalve, zomaar ALLE foto's en reacties gaan overnemen

Ps1 Kijk maar eens als je een foto op Panoramio plaatst. In de kortste keren staat er een ellenlange lijst onder je foto waar deze zoal te vinden is.
                  Hoe langer die lijst hoe liever voor mij.

PS2 Fotografie is een hobby voor mij, geen broodwinning.

Groetjes

Comment

Je KAN het zo zien ja, maar ik zie het zo niet :-) Ik heb al een paar mensen vies in de problemen zien raken omdat foto's van hen "geleend" waren.
                    Foto's die ik online zet beschouw ik dan ook als 'voor niets anders meer bruikbaar buiten eventueel heel misschien portfolio'
                    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Je kan het ook anders zien. Niet dat mijn foto's van zo'n goeie kwaliteit zijn, maar ik heb er helemaal niks op tegen dat ze gepikt worden.
                      Waarom zou ik. Je kan het zelfs als een eer zien wanneer ze je foto's pikken.
                      Op de manier waarop die betreffende blog handelt is het natuurlijk allesbehalve, zomaar ALLE foto's en reacties gaan overnemen

Ps1 Kijk maar eens als je een foto op Panoramio plaatst. In de kortste keren staat er een ellenlange lijst onder je foto waar deze zoal te vinden is.
                      Hoe langer die lijst hoe liever voor mij.

PS2 Fotografie is een hobby voor mij, geen broodwinning.

Groetjes
                      en helemaal mee eens.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij absoluut niet kunnen. Waar gaat dit ooit eindigen, ik heb het nu niet specifiek over wat hier gebeurd. Het gaat ver op het www.
                        Maar goed, kinderen pesten kinderen, volwassenen doen dat blijkbaar ook nog steeds. Dus niks nieuws onder de zon. Leren mee leven zeker..., zoals zoveel trouwens.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Blijkbaar is hier nog geen oplossing voor gevonden. Wel straf dat dit zo maar kan blijven doorgaan.
                          Google is de eigenaar van de site. Er kan tijd overheen gaan voordat ze in actie komen. Dit zal niet het enige geval ziin.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                            Google is de eigenaar van de site. Er kan tijd overheen gaan voordat ze in actie komen. Dit zal niet het enige geval ziin.

Jan
                            Inderdaad, met Google moet men geduld hebben. Kan ik van meespreken.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht

Weinig foto's op BD, tot daar aan toe, maar je hebt ook je eigen website, waar je die foto's opzet, en waar je ze kan "stelen":

Ook al is het omwonden met 'code' om het -tevergeefs- te beveiligen.

Een verdere oplossing is met een watermerk beginnen... maar ook dat gaan sommige mensen beginnen uitcroppen heb ik al gemerkt.
                              Niets is veilig, jammer maar helaas.
                              Last edited by LesC; 30 augustus 2013, 13:31.

Comment

Moderator Note: Niet toegelaten om op BD foto's van een ander te laten zien. Daarom achter een linkje geplaatst. Maar je hebt je punt gemaakt.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                                X