Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan dit zomaar ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kan dit zomaar ??

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    tis al weer een paar jaar geleden hoor.
    maar tis een vreemd gezicht, een foto door mij gemaakt te zien op BD door een ander gepost.
    grt,bouk.
    Werd die dan van je album geplukt of zo ?
    Wat ik wel vaststel is dat de meeste foto's die ik op Panoramio post en die dan ook in Google Earth te zien zijn, soms wel op 50 andere sites getoond worden.
    Maar dit wordt wel door Panoramio netjes vermeld onder elke van mijn foto's : de ganse lijst van sites waar de betreffende foto op voorkomt.
    Enne zoek maar niet, want op Panoramio zit ik onder een andere nick .
    Groetjes

Comment

Zie ik dit nu verkeerd of is het inderdaad zo dat enkel posts van BD overgenomen worden?
      In dat geval zou ik denken dat het iemand is die een link heeft met BD.

Of ben ik nu paranoide bezig?

Groeten,
      Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Zie ik dit nu verkeerd of is het inderdaad zo dat enkel posts van BD overgenomen worden?
        In dat geval zou ik denken dat het iemand is die een link heeft met BD.

Of ben ik nu paranoide bezig?

Groeten,
        Geert
        Misschien nog niet zo paranoide als je zo denken... Moderatoren ??
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Misschien nog niet zo paranoide als je zo denken... Moderatoren ??
          Zie post #11. Ik weet trouwens niet of de RvB veel vermag tegen zo'n 'wandaad'.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Hallo,

Mag ik even melden dat moderatoren heel andere dingen te doen hebben dan zich met dit soort onzin bezig te houden.
            Die "aantijgingen" getuigen van weinig respect naar onze medewerkers toe ...

Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              Hallo,

Mag ik even melden dat moderatoren heel andere dingen te doen hebben dan zich met dit soort onzin bezig te houden.

Jaja
              ik wou dit niet laten ontsporen ,en mij is het al zeker niet de bedoeling iemand tegen de schenen te stampen ,ook ik verwijt hier niemand iets ,mijn vraag was alleen maar "of het kan dat iemand zomaar je foto gebruikt"
              ik heb er al weer spijt van dat ik deze TP ben opgestart ,
              ik vraag dan ook respect voor de hele organisatie hier ,alle mensen achter de schermen van dit forum werken heel hard en vrijwillig om alles in goede banen te houden !!!
              ik zou dan ook willen vragen als dit verder ontspoort hier een slot op te zetten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                mijn vraag was alleen maar "of het kan dat iemand zomaar je foto gebruikt"
                Nou, technisch gezien kán het.

Kijk hier maar voor een voorbeeld.

Comment

Hallo,

Aantijgingen is een wat beladen woord, maar er worden toch insinuaties gemaakt aan het adres van medewerkers (dat zij hoervoor verantwoordelijk zouden kunnen zijn) - en dat is toch niet correct?

Jaja

Hallo,

Jaja
                  Wat bedoel je met aantijgingen ?
                  Last edited by jaja; 27 augustus 2013, 16:51.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                    En ineens heb ik veel meer views op die foto, dus voor mij maakt het niet uit.
                    Bij mij niet veel extra views...

... ik voel me stilaan bedrogen door clubsnap

Comment

Het gaat niet alleen om foto's.
                      Teksten van BD staan ook op die site.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Hallo,

Vanuit BD is al contact genomen met de betrokken site/blog.
                        Nu nog afwachten of we nog een antwoord krijgen ...
                        Wij vinden dit ook heel vervelend, wees daar maar zeker van.

Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Hallo,

Jaja
                          Met alle respect, maar welke aantijgingen en welke onzin?
                          Ik weet niet of je met aantijgingen naar mij verwees toen ik melding maakte van een vermoeden van een link naar BD.
                          Als je mijn opmerking bedoelde zou ik je toch willen verzekeren dat ik niemand van het BD-bestuur of de moderatoren bedoelde. Ik dacht eerder aan een persoon die BD een loer wou draaien. Een gebande persoon, een persoon die om één of andere reden terchtgewezen is,...

mvg,

Geert
                          Last edited by Appendix; 27 augustus 2013, 17:04.

Comment

Hallo,

Dan berust dit alles op een misverstand - waarvoor excuses ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                            Met alle respect, maar welke aantijgingen en welke onzin?
                            Ik weet niet of je met aantijgingen naar mij verwees toen ik melding maakte van een vermoeden van een link naar BD.
                            Als je mijn opmerking bedoelde zou ik je toch willen verzekeren dat ik niemand van het BD-bestuur of de moderatoren bedoelde. Ik dacht eerder aan een persoon die BD een loer wou draaien. Een gebande persoon, een persoon die om één of andere reden terchtgewezen is,...

mvg,

Geert

Comment

Hallo,

Dan berust dit alles op een misverstand - waarvoor excuses ...

Jaja
                              Ik dacht al dat ik ook iets verkeerds gezegd had.
                              Maar als dat door u anders werd geïnterpreteerd was dat zeker niet de bedoeling. Van hieruit geen slecht woord over de moderatoren.
                              Er zijn hier de laatste tijd weer enkele schimmen opgedoken dat een mens van niks meer zou schrikken.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hier waren ALTIJD schimmen rond, maar hebben wij ons ooit daardoor laten afschrikken? Nee, toch.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
                                X