Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan dit zomaar ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kan dit zomaar ??

@ anonymous: de fotos die ik op mijn website heb staan beschouw ik dan ook als "al in gebruik". Dat zijn foto's die ik voor iets anders niet meer nodig heb :-)
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
      @ anonymous: de fotos die ik op mijn website heb staan beschouw ik dan ook als "al in gebruik". Dat zijn foto's die ik voor iets anders niet meer nodig heb :-)
      Kan allemaal wel zijn, maar ik vond het wel een goei van anonymous. 'Men' denkt dat foto's op z'n website of wat anders, beschermd zijn tegen downloaden/kopiëren, maar men houdt er geen rekening mee dat voor elke bescherming die er bestaat, er ook een progje bestaat om die bescherming te omzeilen of teniet te doen. Tik maar eens in 'beschermde foto downloaden' in google........., en wanneer je het in het Engels intypt krijg je er nog vééééél meer. Dus bescherming....... allemaal vergeefse moeite. Enkel een watermerk kan soms wat soelaas brengen, omdat het wat meer werk vraagt om te verwijderen, maar een foto met daar dwars doorheen een watermerk is nu ook niet meteen moeders mooiste qua presentatie hé.
      Dus wat je ergens op het www zet biedt je gewoon aan iedereen aan....... Ik weet het, het hoort niet zo, maar het is zo.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        'Men' denkt dat foto's op z'n website of wat anders, beschermd zijn tegen downloaden/kopiëren, maar men houdt er geen rekening mee dat voor elke bescherming die er bestaat, er ook een progje bestaat om die bescherming te omzeilen of teniet te doen.
        Je hoeft niet eens een programma te downloaden. In Firefox is het genoeg dat je "View page info" kiest en dan media, je krijgt dan alle foto's te zien die je met "save as" gewoon kan bewaren.
        Ik ga er van uit dat andere browsers ook een soortgelijke functie hebben.
        Het uitschakelen van scripts op een webpage zorgt er trouwens ook voor dat de meeste "beveiligingen" niet meer werken.

Dit alles terzijde, het volledig overnemen van content zoals op blogger is iets waar men zeker zal op reageren, de vraag is alleen hoe lang het zal duren...
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Working...
        X