Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan dit zomaar ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kan dit zomaar ??

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Et voilà: idem hier
    Misschien moet ik ook nog wat foto's posten, dan kom ik er nog wat meer op tevoorschijn... : thumbs up :

Comment

De video's staan er ook gewoon bij.

Enne....

'k Sta bijna in de HOF:

Willen we die mens 5€ per foto per dag vragen als deelneming in zijn publicitaire winsten ?
      " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Gewoon datascraping denk ik.

De lay-out ziet er wel professioneel uit in FF

[CENTER]
        merci voor de reclame on4bam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          merci voor de reclame on4bam
          Factuur volgt... of heb je die ondertussen al gekregen?
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

het hoort natuurlijk niet wat er gebeurt, maar vind het toch niet erg hoor.
            1 van de nadelen als je je opnamen op het net zet.
            om dat te voorkomen, niet meer op het net plaatsen.
            ik zit er niet mee.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het gaat toch niet alleen om de foto(s), men neemt de ingoud van een website over zonder toelating. Als je daar geen graten in ziet stel ik voor dat je een blog opzet en de inhoud van een krant overneemt en wacht op de gevolgen...
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Ik zou me druk maken over andere dingen.
                Ja, dus iemand in het Oosten heeft een programma gemaakt waarmee alles wordt overgezet. Mag niet, en foei, maar niets aan te doen, niet door individuen, niet door BD bestuur, niet door de Belgische/Nederlandse regering.... Lokale wetgeving in het Oosten en in Latijns Amerika, en in Afrika, moet ontwikkeld worden voor auteursrechten en vooral nageleefd. Vroeger was het hier in het Westen niet anders. Nu zijn westerlingen vooral *afnemers* geworden van illegale content die uit de genoemde gebieden komt. Naar klassieke maatstaaf: de Oosterlingen zijn de dieven en de Westerlingen de afnemers.

Software wordt al jaren massaal gestolen en illegaal aangeboden. Vandaag geplaatst, morgen illegaal te downloaden. Niets aan te doen door de ontwikkelaars, maar het steekt wel dat er kapitalen geinvesteerd moeten worden in de ontwikkeling van dergelijke software en dat anderen dat dan stelen of gestolen software afnemen. En als zo'n "heler" dan een foto maakt dan steigeren ze als hun foto gestolen wordt.

Wil je niet dat je foto gebruikt wordt door anderen, plaats het niet op het internet.

@on4bam; ja...dan krijg je problemen...tenzij je in de genoemde gebieden woont want daar doen ze niets fout of wordt er niet opgetreden. Onze wetgeving moet je niet gelijktrekken met die van hun.
                Last edited by Havezet; 27 augustus 2013, 11:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                  ......

Wil je niet dat je foto gebruikt wordt door anderen, plaats het niet op het internet.
                  mee eens zie #35.
                  ---
                  iets anders is het, als een BD lid een foto van jou hier op BD zet....!
                  is mij hier overkomen, moet je toch wel lef hebben hè.
                  grt,bouk.

Comment

Ja, dus iemand in het Oosten heeft een programma gemaakt waarmee alles wordt overgezet. Mag niet, en foei, maar niets aan te doen, niet door individuen, niet door BD bestuur, niet door de Belgische/Nederlandse regering.... Lokale wetgeving in het Oosten en in Latijns Amerika, en in Afrika, moet ontwikkeld worden voor auteursrechten en vooral nageleefd. Vroeger was het hier in het Westen niet anders. Nu zijn westerlingen vooral *afnemers* geworden van illegale content die uit de genoemde gebieden komt. Naar klassieke maatstaaf: de Oosterlingen zijn de dieven en de Westerlingen de afnemers.
                    Volgens mij heeft het niet te maken waar het programma geschreven wordt,
                    maar wel waar alles gehost staat.

De url is .be, maar de server is gesitueerd in de US.
                    Dus op deze manier... is er wel iets aan te doen...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ja, dus iemand in het Oosten heeft een programma gemaakt waarmee alles wordt overgezet. Mag niet, en foei, maar niets aan te doen, niet door individuen, niet door BD bestuur, niet door de Belgische/Nederlandse regering....
                      Uit het Oosten? Uit het zuiden zal je bedoelen (Nice). En het spul staat op www.blogger.com, waar Google de eigenaar van is. Wel degelijk iets aan te doen dus.

clubsnap01.blogspot.fr = clubsnap01.blogspot.nl = clubsnap01.blogspot.be etc etc....

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        mee eens zie #35.
                        ---
                        iets anders is het, als een BD lid een foto van jou hier op BD zet....!
                        is mij hier overkomen, moet je toch wel lef hebben hè.
                        grt,bouk.
                        Wie, wanneer, hoe...... dan wordt het pas interessant.
                        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                          Uit het Oosten? Uit het zuiden zal je bedoelen (Nice). En het spul staat op www.blogger.com, waar Google de eigenaar van is. Wel degelijk iets aan te doen dus.

clubsnap01.blogspot.fr = clubsnap01.blogspot.nl = clubsnap01.blogspot.be etc etc....

Jan
                          amaai dat gaat vlug pas gepost en hij staat er weeral op , miss wordt ik nog rijk met mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            amaai dat gaat vlug pas gepost en hij staat er weeral op , miss wordt ik nog rijk met mijn foto's
                            Tuurlijk, die blog wordt rechtstreeks gefeed... er is niet iemand bezig te copy pasten hoor..
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Wie, wanneer, hoe...... dan wordt het pas interessant.
                              Groetjes
                              tis al weer een paar jaar geleden hoor.
                              maar tis een vreemd gezicht, een foto door mij gemaakt te zien op BD door een ander gepost.
                              grt,bouk.

Comment

OP den duur krijgt iedereen hier schrik om nog te posten. Een ramp voor BD...
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X