Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Haha. Komt me bekend voor.
" Dank U papa en mama! En mag ik deze weekend de auto lenen?"
of degene die afgestudeerd zijn en al jaren een job hebben, maar toch blijven wonen in "hotel papa en mama" (waar het eten klaar staat en de kuis, de was en de strijk gratis wordt gedaan).
of degene die afgestudeerd zijn en al jaren een job hebben, maar toch blijven wonen in "hotel papa en mama" (waar het eten klaar staat en de kuis, de was en de strijk gratis wordt gedaan).
Zoon is al uit het huis ( zelf een huis gekocht) en neem nog vaak eten mee om s'anderendaags op zijn werk op te eten.
Wel durf ik niet te zeggen dat ze echt 12000€ kosten, maar het is wel wat.
Kot: 370€ per maand (incl. kosten)
Eten en zakgeld: 200€ per maand
Inschrijving en boeken: 1000€ per jaar
Wat ze dan thuis nog eten en drinken, en kledij... dat reken ik niet. (ik wil ook niet depressief worden hé)
Ik ben nog altijd van mening dat de investering die het meest opbrengt die is in de grijze massa van je kinderen.
Mijn zoon heeft misschien spuitig genoeg geen diploma maar heeft zich in enkele jaren van hulp in beenhouwerij ( afwassen ) opgewerkt tot gerant van een AD-Delhaize ( is nu 26 en heeft verscchillende studiejaren dubbel gedaan door externe oorzaken => ziekte en is al bina 4 jaar gerant dat wil toch ook iets zeggen)
Mijn zoon heeft misschien spuitig genoeg geen diploma maar heeft zich in enkele jaren van hulp in beenhouwerij ( afwassen ) opgewerkt tot gerant van een AD-Delhaize ( is nu 26 en heeft verscchillende studiejaren dubbel gedaan door externe oorzaken => ziekte en is al bina 4 jaar gerant dat wil toch ook iets zeggen)
Absoluut.
Ik heb respect voor iedereen die zijn job op een gedreven en gemotiveerde manier doet.
Absoluut.
Ik heb respect voor iedereen die zijn job op een gedreven en gemotiveerde manier doet.
Het is inderdaad zo dat studeren bangelijk duur kan zijn , onze dochter heeft hoge school gedaan indertijd en was naar mijn mening ook al zeer duur.Ik kan mij jouw geval goed inbeelden.
Re: Deze houding, uitspraak deed me als ouder toch glimlachen ...
Duur ? Onze inschrijvingsgelden aan de Universiteiten zijn de laagste van al onze buurlanden.
Getuige daarvan het hoge aantal inschrijvingen door onze Noorderburen aan onze Vlaamse Universiteiten.
Duur ? Onze inschrijvingsgelden aan de Universiteiten zijn de laagste van al onze buurlanden.
Getuige daarvan het hoge aantal inschrijvingen door onze Noorderburen aan onze Vlaamse Universiteiten.
Het is niet omdat een RR bij ons minder kost dan bij onze noorderburen dat hij goedkoop is.Studeren op hoger niveau is en blijft een dure zaak en velen onder de Belgen kunnen dit zich niet veroorloven.
Comment