Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Hier ook geen lesgever. Het zal vooral zelfstudie worden.
Niet nodig Jos. Ik zit ook in de "fruitsector".
Tijdig sproeien anders blijft er van uw fruit niet veel over
Wat scheelt er met haar pc?
't Is wel ergens jammer dat ge het snel opgeeft
(zo lijkt het toch)
Maar ja, anderzijds, ik ken ook niks van mannen
Tijdig sproeien anders blijft er van uw fruit niet veel over
Wat scheelt er met haar pc?
't Is wel ergens jammer dat ge het snel opgeeft
(zo lijkt het toch)
Maar ja, anderzijds, ik ken ook niks van mannen
PC is ondertussen toch al een 10-tal jaren oud. Een Shuttle barebone. Nog aangekocht in Duitsland toen het daar nog goedkoper was. Heeft gans die tijd feilloos gedraaid, maar de laatste weken startte ie slechter en slechter op. Tot er gisteren noch klank noch beeld was uit te krijgen. Mijn "oude" iMac stond klaar maar daar mijn eega met drempelvrees zat, lees schrik voor het nieuwe werd de overstap uitgesteld tot..... het bijna te laat was. Gelukkig heeft ze al haar werk op een externe HD staan en is het gewoon een kwestie van tijd en zal ze gezwind werken op de iMac. Computer wordt het meest gebruikt als veredelde schrijfmachine en mail en internet. Computer prutsers, niemand persoonlijk mee bedoeld, zijn wij niet.
Ik denk dat als wij een nieuwe PC zouden met Windows 8 zouden gekocht hebben er ook enige tijd zou over gaan voor je dat wat onder knie hebt. Hier draaide de PC nog op XP.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Begrijpend lezen is niet iedereen weggelegd natuurlijk,
laten we verder offtopic gaan achterwege laten, en probeer gewoon wat begrijpend lezen toe te passen...
Dan zijn deze uitspattinkjes niet nodig.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Begrijpend lezen is niet iedereen weggelegd natuurlijk,
laten we verder offtopic gaan achterwege laten, en probeer gewoon wat begrijpend lezen toe te passen...
Dan zijn deze uitspattinkjes niet nodig.
het is, dat U doorgaat, ik wilde al stoppen.)(
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Mijn eega haar PC heeft zijn laatste ademstoot gegeven. Nu is ze bezig met haar eerste stappen op een iMac. Ik heb zo het gevoel dat het wel losloopt.
Als de mac enkel als "typmachine"/ internet/mail-ding gebruikt wordt, schat ik niet dat er veel moeilijkheden kunnen optreden...
(Alleen dat ze misschien wat mac-fan zal worden )
Veel succes alleszin
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Als de mac enkel als "typmachine"/ internet/mail-ding gebruikt wordt, schat ik niet dat er veel moeilijkheden kunnen optreden...
(Alleen dat ze misschien wat mac-fan zal worden )
Veel succes alleszin
Inderdaad, een computer dient hier vooral voor het gewone gebruik van dagelijkse dingen. Geen gepruts aan computers. Daar hebben we een familielid voor.
Daar mijn echtgenote niet echt flexibel, lees zo soepel als een breekijzer is voor nieuwe dingen, was ik toch wat ongemakkelijk. Of ze echt een fan gaat worden? Ik denk en hoop het niet. Fanatici voor wat dan ook hoeven we hier ten huize niet.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment