Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze houding, uitspraak deed me als ouder toch glimlachen ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deze houding, uitspraak deed me als ouder toch glimlachen ...

SOms verwacht je het niet, maar toch, soms komen ze wel goed, heel goed uit de verborgen hoek.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...0_StudentQuote
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: Deze houding, uitspraak deed me als ouder toch glimlachen ...

tja leuk, zag de uitzending net op TV.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Elke student kost 'n huis of zo, zegt die ?
      Ik koop er direct 'n paar voor 12.000€

Comment

Jamaar, 't is te zien hoe lang ze studeren hé
        En of ze elk jaar maar 1x doen

Net de boeken voor die van ons gaan halen ( 3de jaar middelbaar) en ik was al 400 euro kwijt....
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Haha. Komt me bekend voor.
          " Dank U papa en mama! En mag ik deze weekend de auto lenen?"
          "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Haha. Komt me bekend voor.
            " Dank U papa en mama! En mag ik deze weekend de auto lenen?"
            of degene die afgestudeerd zijn en al jaren een job hebben, maar toch blijven wonen in "hotel papa en mama" (waar het eten klaar staat en de kuis, de was en de strijk gratis wordt gedaan).

Comment

Ik sponsor 3 kotstudenten vanaf Oktober....

Wel durf ik niet te zeggen dat ze echt 12000€ kosten, maar het is wel wat.

Kot: 370€ per maand (incl. kosten)
              Eten en zakgeld: 200€ per maand
              Inschrijving en boeken: 1000€ per jaar

Wat ze dan thuis nog eten en drinken, en kledij... dat reken ik niet. (ik wil ook niet depressief worden hé)

Ik ben nog altijd van mening dat de investering die het meest opbrengt die is in de grijze massa van je kinderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

Ik ben nog altijd van mening dat de investering die het meest opbrengt die is in de grijze massa van je kinderen.
                Zeer zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  of degene die afgestudeerd zijn en al jaren een job hebben, maar toch blijven wonen in "hotel papa en mama" (waar het eten klaar staat en de kuis, de was en de strijk gratis wordt gedaan).
                  Zoon is al uit het huis ( zelf een huis gekocht) en neem nog vaak eten mee om s'anderendaags op zijn werk op te eten.

Comment

Of zoals mijn zoon, die reconstructieve chirurgie wil doen.
                    Zijn ze toch dertien jaar mee bezig...
                    Begint nu aan zijn 1ste masters....
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ik sponsor 3 kotstudenten vanaf Oktober....

Wel durf ik niet te zeggen dat ze echt 12000€ kosten, maar het is wel wat.

Kot: 370€ per maand (incl. kosten)
                      Eten en zakgeld: 200€ per maand
                      Inschrijving en boeken: 1000€ per jaar

Wat ze dan thuis nog eten en drinken, en kledij... dat reken ik niet. (ik wil ook niet depressief worden hé)

Mijn zoon heeft misschien spuitig genoeg geen diploma maar heeft zich in enkele jaren van hulp in beenhouwerij ( afwassen ) opgewerkt tot gerant van een AD-Delhaize ( is nu 26 en heeft verscchillende studiejaren dubbel gedaan door externe oorzaken => ziekte en is al bina 4 jaar gerant dat wil toch ook iets zeggen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        Mijn zoon heeft misschien spuitig genoeg geen diploma maar heeft zich in enkele jaren van hulp in beenhouwerij ( afwassen ) opgewerkt tot gerant van een AD-Delhaize ( is nu 26 en heeft verscchillende studiejaren dubbel gedaan door externe oorzaken => ziekte en is al bina 4 jaar gerant dat wil toch ook iets zeggen)
                        Absoluut.
                        Ik heb respect voor iedereen die zijn job op een gedreven en gemotiveerde manier doet.

Comment

Absoluut.
                          Ik heb respect voor iedereen die zijn job op een gedreven en gemotiveerde manier doet.

Het is inderdaad zo dat studeren bangelijk duur kan zijn , onze dochter heeft hoge school gedaan indertijd en was naar mijn mening ook al zeer duur.Ik kan mij jouw geval goed inbeelden.

Comment

Duur ? Onze inschrijvingsgelden aan de Universiteiten zijn de laagste van al onze buurlanden.
                            Getuige daarvan het hoge aantal inschrijvingen door onze Noorderburen aan onze Vlaamse Universiteiten.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Duur ? Onze inschrijvingsgelden aan de Universiteiten zijn de laagste van al onze buurlanden.
                              Getuige daarvan het hoge aantal inschrijvingen door onze Noorderburen aan onze Vlaamse Universiteiten.

Het is niet omdat een RR bij ons minder kost dan bij onze noorderburen dat hij goedkoop is.Studeren op hoger niveau is en blijft een dure zaak en velen onder de Belgen kunnen dit zich niet veroorloven.

Comment

Working...
                              X