Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk keyboard gebruiken jullie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk keyboard gebruiken jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Weliswaar een usual suspect -Logitech- de Logitech illuminated.
    Inmiddels al ongeveer 4 jaar in gebruik en is nog steeds als nieuw.
    Om te zien maar ook het gevoel van de toetsen indrukken.
    Ik vind het een heel fijn toetsenbord.

Theokus en Verseg onderschrijven dit, dus wat wil je nog meer.
    klik

logitech-illuminated-keyboard
    Eén klein opmerking
    Mijn toetsenbord is zijn voetjes aan 't verliezen.
    Zijn die vier dingen op elke hoek van het toetsenbord.
    Die komen gewoon los > slechte lijm?

Collega Alfa C. heeft er ook al over gesproken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Hier is het ook een heel goedkope Logitech (met draad : K120). Mijn muis was een heel stuk beter (Logitech G500), maar die is gesneuveld aan het "manke muisknop syndroom" dat redelijk legendarisch begint te worden bij Logitech. Als je 1x klikt, krijg je dan een dubbelklik : heel handig...
      Ding was met moeite 2 jaar oud : dus perfect de "garantietermijn" gerespecteerd.
      Dat goedkoop toetsenbordje werkt trouwens niet slecht.
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Eén klein opmerking
        Mijn toetsenbord is zijn voetjes aan 't verliezen.
        Zijn die vier dingen op elke hoek van het toetsenbord.
        Die komen gewoon los > slechte lijm?

Collega Alfa C. heeft er ook al over gesproken.
        De voetjes van mijn Logitech toetsenbord(en) zijn blijkbaar ook het zwakke punt. Die hebben het ook begeven, zodat het bord nu wel wat te plat staat. Ik zie nu dat de nieuwe borden geen pootjes meer hebben, maar zijn opgehoogd naar achter. Een verbetering dus, als je toch een bemerking zou kunnen maken.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          De voetjes van mijn Logitech toetsenbord(en) zijn blijkbaar ook het zwakke punt. Die hebben het ook begeven, zodat het bord nu wel wat te plat staat. Ik zie nu dat de nieuwe borden geen pootjes meer hebben, maar zijn opgehoogd naar achter. Een verbetering dus, als je toch een bemerking zou kunnen maken.
          't Zijn die rechthoekige, rubberen stukjes hier die lossen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ja, dat ook, maar bij sommige borden zijn (waren) er uitklikbare voetjes die het na verloop van tijd begeven.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Ja, dat ook, maar bij sommige borden zijn (waren) er uitklikbare voetjes die het na verloop van tijd begeven.
              Ah ok.
              Die zijn nog in orde hier.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Die zou je dan opnieuw moeten lijmen.
                Hier zitten alle 5 nog keurig op hun plek.
                Mogelijk slechte lijm of misschien schuift men meer met het toetsenbord dan goed is voor de rubbertjes.
                De uitklapbare steuntjes gebruik ik niet dus weet ook niet of dat een zwak punt van het toetsenbord is.

Enero, ik dacht dat het juist beter voor je polsen was om je toetsenbord plat te leggen en dat te plat niet echt kan.

Comment

Aangezien ik een fervente gamer ben, moet ik een kwalitatief toetsenbord hebben. Al 5 jaar de logitech G15 versie 2. Er begint sleet op de toetsen te komen, maar qua werking nog steeds 100%.
                  Handig is een schuivertje om de windows-startmenu toets uit te schakelen, zodat je deze niet steeds indrukt als je rond de alt en ctr toetsen knoeit.

M'n muis was vroeger een logitech G9, maar heeft vorig jaar de geest gegeven. Heb nu een Cyborg R.A.T. 5. Handig ding met veel toetsen, en je kan de basis waar je handpalm opligt naar achter schuiven als je grotere handen hebt.

Life is like photography: we develop from the negatives.
                  TijsRobbens.Photography

Comment

Hier wordt getokkeld op een Medion illuminated toetsenbord en mijn muis draagt de naam Logitech RX300, beiden met draad en bijzonder tevreden over.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik ga eens naar de winkel vandaag om enkele Logitech's te zien/voelen die hier zijn voorgesteld.

Comment

tobo is een logitech G17 en muis een razer imperator stuur een logitech G27

Comment

Logitech G110
                          - Photography made me look at things differently -

Comment

korg PA50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Ik heb een Logitech MK700, de batterijen gaan héél lang mee, maar de toetsen "kleven" soms als je er niet juist in het midden op drukt (dat is soms lastig, daarom zou ik het niet direct aanraden...).
                              Hier hetzelfde probleem met een draadloze Logitech K340. Geen uitklapvoetjes, maar dikker aan de bovenzijde. 't Is ook een goedkoop ding.
                              Muis: Logitech M705 (draadloos). Nooit een betere gehad.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Logitech G15 gaat na een jaar of 4 intensief gebruik nog steeds prima mee. De G9 muis heeft onlangs de geest gegeven. Kan in principe hersteld worden als je het materiaal en de handigheid ervoor hebt. De zwakke schakel is de plek waar de kabel de muis verlaat. Door slijtage verdwijnt het isolatiemateriaal rond die plek en dat veroorzaakt storingen zodat het signaal wegvalt. Ik heb ze opengegooid uit nieuwsgierigheid XD na het zien van een filmpje op Youtube ^^
                                Inmiddels vervangen door een G600 - veel knopjes en programmeermogelijkheden, vraagt wat gewenning bij het gamen. Niet geschikt voor grote handen/dikke vingers : de knopjes staan nogal dicht op elkaar. En ik mis de gewichtjes van de G9. Enige nadeel dat ik bij Logitech in het verleden ondervond : de software ging soms wel eens de mist in als je een update deed of nieuwe software installeerd
                                Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Working...
                                X