Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zalig toetsenbord

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zalig toetsenbord

Is van Logitech en is het "Illuminated Keyboard".
    Echt een aanrader.

Heeft wel een draadje nodig naar USB-poort.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Zalig toetsenbord

Helemaal met je eens Theo.
    Ik ben bijna 3 jaar een tevreden gebruiker van dit toetsenbord.
    Het is nog altijd een genoegen om mee te werken en na drie jaar nog als nieuw.
    Om te zien maar ook de veerkracht van de toetsen.
    Je zult beslist geen spijt krijgen van je aankoop.

Toen ik dit toetsenbord kocht waren er meerder varianten van de qwerty-indeling.
    Er was iets met de toetsenbordindeling, je hebt geloof ik een lange linkershift-toets en een korte.
    Voor de mensen die het belangrijk vinden (bijvoorbeeld i.v.m. gewenning aan huidige toetsenbord) misschien iets om op te letten bij aanschaf.

Comment

Heb dit al redelijk lang en is inderdaad het beste keyboard dat ik ooit al gehad heb.
      Uit zekerheid altijd eentje op reserve ... zou het niet kunnen missen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

De verlichte toetsen lijken mij een pre wanneer je net zoals ik niet blind kan typen. Om geen licht op mijn scherm te hebben bij fotobewerking zit ik vaak in het schemer.
        Dat dit bord met een draad is zal wel met stroomverbruik van doen hebben.
        Jammer dat er nog een Caps Lock toets op zit, is deze uit te schakelen? Bij mijn huidige Logitech bord heb ik de toets van het bord gesloopt. In Windows XP kon je die voor mij overbodige toets nog buiten gebruik zetten maar in Windows 7 lukt dat niet of je moet in het register rommelen.
        Last edited by Binnenuit; 6 september 2012, 15:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          De verlichte toetsen lijken mij een pre wanneer je net zoals ik niet blind kan typen. Om geen licht op mijn scherm te hebben bij fotobewerking zit ik vaak in het schemer.
          Dat dit bord met een draad is zal wel met stroomverbruik van doen hebben.
          Jammer dat er nog een Caps Lock toets op zit, is deze uit te schakelen? Bij mijn huidige Logitech bord heb ik de toets van het bord gesloopt. In Windows XP kon je die overbodige toets nog uitzetten maar in Windows 7 lukt dat niet.

In jouw geval zou ik 'investeren' in het gratis programmaatje genaamd 'Klavaro' om te leren blind typen.
          Af en toe wat oefenen en je kunt het.
          De snelheid komt vanzelf wanneer je veel teksten schrijft.

En wanneer je eenmaal op het gevoel kunt typen en niet steeds naar het toetsenbord hoeft te kijken is dat een groot genoegen.
          Groter dan het werken met verlichte toetsen en een mooi plat toetsenbord.

Comment

Working...
          X