Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk keyboard gebruiken jullie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk keyboard gebruiken jullie?

Even een vraagje. Ik heb morgen mijn nieuwe HP PC (een Z820) waarbij een standaard toetsenbord bij zit. Deze zijn zeker niet slecht maar ben toch op zoek naar iets beters.
    Even rondneuzen op het net brengt me bij the usual suspects als Logitech en Microsoft maar ook al gezien dat Cherry nog steeds toetsenborden maakt (vroeger HET toetsenbordmerk).

Wie gebruikt een niet-standaard toetsenbord en welk type? Wat ik zoek is er eentje met zachte aanslagen, er mogen multimedia toetsen opzitten en met kabel (geen geklooi met batterijen, teveel problemen mee gehad).

Bedankt voor jullie input.

Re: Welk keyboard gebruiken jullie?

Ikzelf heb al een paar jaar het G15 keyboard van Logitch en ben daar nog altijd heel tevreden van.
    Weet wel als het zijn geest geeft ik voor de G19 ga, ziet er ook piekfijn uit en vooral dat schermpie dat ik nu in geen kleur heb maar wel interessant is voor Ventrilo en Teamspeak

Comment

Ik heb een Logitech MK700, de batterijen gaan héél lang mee, maar de toetsen "kleven" soms als je er niet juist in het midden op drukt (dat is soms lastig, daarom zou ik het niet direct aanraden...).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Ik heb er eentje van TRUST. Niet zo bijster als kwaliteit bekend maar ben er heel tevreden over.
        Alles zit erop en eraan (met kabel) en verlichting voor 's nachts
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Weliswaar een usual suspect -Logitech- de Logitech illuminated.
          Inmiddels al ongeveer 4 jaar in gebruik en is nog steeds als nieuw.
          Om te zien maar ook het gevoel van de toetsen indrukken.
          Ik vind het een heel fijn toetsenbord.

Theokus en Verseg onderschrijven dit, dus wat wil je nog meer.
          klik

logitech-illuminated-keyboard

Comment

Logitech k750 draadloos. Toch geen geklooi met batterijen. Deze laad op via zonnecellen en in tegenstelling wat je zou denken heeft deze eigenlijk zo goed als geen licht nodig. Ik heb deze nu 2 jaar en je hoeft niet echt veel licht te hebben. Mijne zit zelfs in een computer kast. Platte toetsen zoals de mac keyboards. zoek maar eens onder logitech k750 op google. Ik heb veel toetsenborden vooraf gehad maar vond nooit geschikte maar deze is het. Ik ben er super tevreden van. Ik wil geen andere meer.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            Last edited by Steco; 7 augustus 2013, 22:57.
            Groetjes Steco

Comment

Interessant, die k750.
              Welke muis is dat die je in dat filmpje kan zien?
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Interessant, die k750.
                Welke muis is dat die je in dat filmpje kan zien?
                Ik heb ook dat model.

Twitter: http://twitter.com/tekbeattv Product Link: http://www.logitech.com/en-us/mice_pointers/mice/devices/5845Please subscribe!

Ook super tevreden van.
                Groetjes Steco

Comment

Met draad de K740
                  Draadloos de K800

Beiden illuminated van Logitech.
                  Als een draadje niet stoort, dan zou ik eerder nog de K740 kiezen.

Als muis gaat er voor mij niets boven de Logitech Performance MX.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Zelf gebruik ik het goedkoopste Logitech K270, zachte toetsen die niet schragen bij het induwen en de batterijtjes gaan heel lang mee.
                    Mijn eega gebruikt de Microsoft Arc en dat is toch beter dan wat ik tot nu gehad heb. Heel zachte toetsen, erg compact en mooi, de batterijtjes zitten er nu al ongeveer een jaar in.
                    Aan een muis stel ik veel hogere eisen, daar gebruik ik de Logitech Performance MX voor.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik gebruik een Logitech G19.

Als knaagdier gebruik ik een Razer Mamba.

Comment

Besluit : Logitech schijnt dus wel het meest gegeerde keyboard te zijn. Op mijn PC heb ik er ook zo eentje, maar moet eens ge-updated worden. Toch al steeds tevreden over geweest. Doe draadloze K800 ziet er mij iets interessants uit, mooi afgewerkt ding.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik gebruike een QWERTY toetsenbord. Bevalt mij uitstekend.
                          Website: cameraobschuura.nl
                          Twitter: @CameraObSchuura
                          FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Besluit : Logitech schijnt dus wel het meest gegeerde keyboard te zijn. Op mijn PC heb ik er ook zo eentje, maar moet eens ge-updated worden. Toch al steeds tevreden over geweest. Doe draadloze K800 ziet er mij iets interessants uit, mooi afgewerkt ding.
                            Deze heb ik al iets meer als een jaar denk ik, werkt prima. Moet regelmatig opgeladen worden, maar wat wil je een draadloos verlicht toetsenbord. Fijne toetsaanslag, afstand tussen de toetsen etc. Alleen wat lastig om vuil dat tussen de toetsen gevallen is, er terug uit te halen, maar dat is zo met elk toetsenbord, denk ik.
                            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Logitech Ultra Y premium, klein, laag en snelle toetsen. Is ook geen duur ding en gaat lang mee.
                              BD1766BE

Comment

Working...
                              X